zijn er nog wat leuke rpg's zoals diablo 2??
liefst nieuwe games met mooie graphics en sound en vooral gameplay
liefst nieuwe games met mooie graphics en sound en vooral gameplay
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Verwijderd
ZeikerdOp vrijdag 19 oktober 2001 22:44 schreef WuKen het volgende:
volges mij is baldurs gate net zoals planescape torment (wat ik niet veel aan vind omdat ik teveel moet lezen)
Verwijderd
true... ik vind BG (I, TOTSC, II, en TOB) al niet eens echte RPG's... echte computerRPG's bestaan niet.. hetgene wat misschien nog het meeste in de buurt komt zijn online games... dus je kan je misschien wel voorstellen wat ik vind van die reacties als "Diablo is een RPG want je hebt levels, en spells, en je kan goud en experience krijgen |:("Op vrijdag 19 oktober 2001 22:49 schreef Wouter17 het volgende:
diablo II een RPG?
sinds wanneer?
Not quite, Diablo is een RPG-ADVENTURE - BG is een RPG, en mijn mening is dat Comp.RPG's wel bestaan als online en als normaal, het ligt allemaal eigenlijk wat je als RPG ziet... Maar D is een RPG-A dat is wel zekers..Op vrijdag 19 oktober 2001 23:54 schreef KloePoek het volgende:
[..]
true... ik vind BG (I, TOTSC, II, en TOB) al niet eens echte RPG's... echte computerRPG's bestaan niet.. hetgene wat misschien nog het meeste in de buurt komt zijn online games... dus je kan je misschien wel voorstellen wat ik vind van die reacties als "Diablo is een RPG want je hebt levels, en spells, en je kan goud en experience krijgen |:("
Verwijderd
WTFOp zaterdag 20 oktober 2001 00:39 schreef Sephiroth het volgende:
Diablo is een RPG-ADVENTURE
RPD-ADVENTURE-HACK&SLASH?Op zaterdag 20 oktober 2001 01:56 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
Dit is bullshit, Diablo is geen RPG, diablo is een genre op zich, Hack&Slash genaamd.
Verwijderd
Al vind ik 7 meer een RPG dan 8Op zaterdag 20 oktober 2001 11:28 schreef Tha_Freeser het volgende:
Ja de FF series lijken er ook wel een beetje op vind ik, want je hoeft niet veel na te denken (ok soms wel, maar echt moeilijk is het niet) en je kunt gewoon lvl-en en iedereen doodmeppen zonder bij de consequenties stil te staan![]()
Wegens verhuizing te koop gevraagd: Sociaal leven in omgeving Arnhem
Verwijderd
Verwijderd
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
HEHEHEHEHEOp zaterdag 20 oktober 2001 18:53 schreef DarkX het volgende:
Hmm. Tja. Eh. Quake III Arena is wel ongeveer net zo rpg als diablo, misschien moet je dat eens proberen![]()
Look for something long enough and you will find it; look for something without understanding, and it will find you.
A normal day at the stock exchange
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
Hee, een wijze raad! NOX is inderdaad een beetje biablo achtig (had a good time playing it), is ook niet turn-based en werkt eigenlijk op dezelfde manier, ook aparte spreuken, classes. Bovendien vondt ik de Schaduweffecten ervan HEEEEEL goed!!!!Op zaterdag 20 oktober 2001 11:53 schreef Enigma69 het volgende:
NOX is wel een leuke afwisseling met Diablo vind ik altijd.
T is for TANK, and T is for TERROR ... and K is the K for KILLING in error.
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq