vreemd geluid bij kopieren en mp3

Pagina: 1
Acties:

• ddkiller0900
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-06 09:21
als ik aan het kopieren ben (iets van de cdrom naar de harde schijf, of van de ene partitie van harde schijf naar de andere) en ik speel muziek af dan maakt dat een heel vals en gekraakt geluid. als het kopieren gedaan is is het weg. wat kan ik hieraan doen?? Ik gebruik win2k (geen service pack geinstalleerd) met drivers voor mijn sblive 1024 en de via drivers. Ik gebruik de 5.22 detonator drivers.

Verwijderd

Ik zou hoe dan ook even overschakelen op 21.83, ligt het vast niet aan, maar het scheelt gewoon in de prestaties.

• ddkiller0900
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-06 09:21
ik heb dus wel op IDE 1 de harde schijf en mijn writer, op de tweede IDE mijn cdrom speler

• Snijkoek
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-08 22:36

Snijkoek

Metal up your ass

Ik zou in elk geval het laatste service pack installeren... Brengen ze tenslotte niet voor niets uit :)

Verwijderd

Op vrijdag 19 oktober 2001 22:18 schreef ddkiller0900 het volgende:
Ik gebruik win2k (geen service pack geinstalleerd)
Is wel verstandig maar dan wel SP1 omdat ik persoonlijk wat slecht (lees instabiele) ervaringen heb met SP2. Webservers die na instal van SP2 heel raar gingen doen. :'( :'(

• Snijkoek
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-08 22:36

Snijkoek

Metal up your ass

Hmm.. Dat verschilt natuurlijk ook per computer. Zelf heb ik nooit een probleem gehad met service packs. Alleen prestatie verbetering. Dat hang natuurlijk ook van de andere software af/. Toch zou ik het proberen en als je niet zeker van je zaak bent vink je gewoon de uninstall optie aan :)

• YoNiE
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-07 01:43

YoNiE

prei

Op vrijdag 19 oktober 2001 22:18 schreef ddkiller0900 het volgende:
als ik aan het kopieren ben (iets van de cdrom naar de harde schijf, of van de ene partitie van harde schijf naar de andere) en ik speel muziek af dan maakt dat een heel vals en gekraakt geluid. als het kopieren gedaan is is het weg. wat kan ik hieraan doen?? Ik gebruik win2k (geen service pack geinstalleerd) met drivers voor mijn sblive 1024 en de via drivers. Ik gebruik de 5.22 detonator drivers.
hela dat heb ik ook met win2k en mijn soundblaster 16 PCI :) volgens mij komt het door een te hoge CPU load .. maar hoe het op te lossen is ben ik ook nog niet achter :(

Verwijderd

ik zie hier het bekende SB Live + VIA chipset probleem, ik ken alleen de oplossing niet vanbuiten, moet je eens naar zoeken, moet simpel te vinden zijn
Pagina: 1