Ik schrik me de pleures, voeding opgeblazen...

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Het zit zo, ik ben met MICHIEL123 bezig een serverparkje op te zetten. Ik had dus net een nieuwe desktopkast gekocht voor de tweede server Lethys. Ik ging dat ding dus overbouwen, alles aangesloten enzow, ik schop de voedingskabel in de voeding.... paar seconden wachten.... KNAL!!!! Kwam er een mooie blauwe vonk uit mijn voeding :?

Die voedingen zijn volgens mij best wel van een goed merk, en er gingen geen fans spinnen (ook niet die direct op de voeding waren geschakeld) dus ik hoop dat dit geen grote schade heeft opgeleverd :'(

Die kast gaat met inhoud en al terug naar de computerzaak. Ik ben benieuwd wat zij er van gaan zeggen. Ik ga er niet in kloten, dan ben ik strax men garantie kwijt |:(

Verwijderd

Shit happens he 8-)

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-08 21:51

Garrett

Watercooler

Ik heb 10 jaar geleden op mijn toenmalige "prachtige" 80286 12 MHz een schakelaartje omgezet in de voeding, want "de PC deed raar" en "misschien helpt dit wel".

Bleek ik 'm van 220 naar 110 volt gezet te hebben.

Wat krijg je dan? Vonk..knetter... spindown..... oeps :?

Voeding opgeblazen, nieuwe voeding erin en gaan *D gelukkig niet extra componenten kapot of zo :)

Suc6 met het omruilen van de kapotte zooi :)

I love watercooling

• Access
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-08 19:54
Leuk dat je dit even meld.

Verwijderd

Keertje mijn enermax opgeblazen, zette hem op 110 gelijk inplaats van 230 wissel. Volgende dag een nieuwe zekering gekocht en voila hij deed het weer.

• dontcare
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

Moest je daar nou hard voor blazen :?

.Quod me nutrit me destruit.

• Snijkoek
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-08 22:36

Snijkoek

Metal up your ass

Op vrijdag 19 oktober 2001 22:05 schreef SONiCB00M het volgende:
...Ik ging dat ding dus overbouwen, alles aangesloten enzow, ik schop de voedingskabel in de voeding.... paar seconden wachten.... KNAL!!!!...
Je moet ook niet schoppen he, dat gaat niet goed :P

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik ging dat ding dus overbouwen, alles aangesloten enzow, ik schop de voedingskabel in de voeding.... paar seconden wachten.... KNAL!!!! Kwam er een mooie blauwe vonk uit mijn voeding :?
Jij zit zeker bij Vuurwerk internet of nie? 8-)

BreadFan

Verwijderd

Kwam er een mooie blauwe vonk uit mijn voeding :?
Had je niet ff een pic kunnen maken van die vonk? Dan hadden we tenminste iets te kijken gehad. >:)

Verwijderd

Klote voor je. :P
Pagina: 1