grote Empire Earth topic

Pagina: 1
Acties:
  • 136 views sinds 30-01-2008

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:16
heb je de demo al gedowned? wat vindt je ervan?
als je hem nog niet hebt, www.avault.com heeft 2 links, op fileplanet staat ie ook.

het blijft voor mij een AOE cloon, maar de 3D funcionaliteit is wel goed. het geluid klinkt ook heel erg goed. enigste wat ik er niet mooi uit vindt zien zijn de 3D graphics, dus als je ingezoomd bent.

Verwijderd

beetje offtopic, maar deze "Grote" empire earth topic is niet zo overweldigend :), maar ik denk wel dat ik hem ga downl.... kopen :D

• Kunyfyer
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-11-2024
Heb net de demo gespeeld ;) Hij's echt cool/vet/strak/super/tof/etc... :D

• JeroenNietDoen
ik vondt hem echt tegenvallen grafisch gezien dan.
kwa gameplay heel goed maar helaas stel ik in deze tijd ook hoge eisen aan beeld.

tja...het oog wil ook wat.

• Kunyfyer
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-11-2024
Op vrijdag 19 oktober 2001 23:43 schreef Kaap het volgende:
ik vondt hem echt tegenvallen grafisch gezien dan.
kwa gameplay heel goed maar helaas stel ik in deze tijd ook hoge eisen aan beeld.

tja...het oog wil ook wat.
Op welke resolutie speel jij? Ik kan 't begrijpen dat 't tegenvalt als je op 800x600 speelt ofzow... :P

• JeroenNietDoen
1024*768 32 bits

Verwijderd

Wreeeeeeeeeeeeeeeeeeed Spel gewoon relax man dit wor deen groot toppertje , ik wacht al maandne hier op heb dan ook gister maar effe de demo gedownd met ISDN 4 uur lang maar de moeite zeker waard.

Greetz eendj

Verwijderd

aangezien dit het grote empire earth topic is :P
gaan we hier maar verder aangezien de final nu uit is. en het spel is echt vet. van holbewoner tot atoomkracht :D
w00t.
screenie
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/dirkreijnders/ee.JPG

Verwijderd

is de final al uit :? hmm dan maar eens ff goed zoeke :)
hopenlijk niet weeer 1.2gig hd nodig want met Commando's 2, AvsP 2 enz loopt m'n had al aardig vol :(

• AwesomE
  • Laatst online: 29-05 13:01
zo binnen, ik laat het julie zo weten ;)

...

• AwesomE
  • Laatst online: 29-05 13:01
Op vrijdag 19 oktober 2001 21:54 schreef Kaap het volgende:
heb je de demo al gedowned? wat vindt je ervan?
als je hem nog niet hebt, www.avault.com heeft 2 links, op fileplanet staat ie ook.

het blijft voor mij een AOE cloon, maar de 3D funcionaliteit is wel goed. het geluid klinkt ook heel erg goed. enigste wat ik er niet mooi uit vindt zien zijn de 3D graphics, dus als je ingezoomd bent.
Net binnen, ziet er goed uit. AoE cloon is het wel alleen gaat deze veel verder door de tijd. Als ik het moet geloven krijgen we zefls dit.

Afbeeldingslocatie: http://www.sierrastudios.com/games/empireearth/images/screenshots/fullsize041.jpg

...

Verwijderd

Het is eigenlijk een soort Age of empires to the ExTrEmE :)

Verwijderd

Aangezien het spel uit is lijkt dit me de meest logische plek om EE spul te bespreken :)

Hebben jullie ook dat je na de update van EE niet meer kan spelen? :( Ik krijg nu elke keer deze melding:

Afbeeldingslocatie: http://www.25mb.nl/dmaarten/untitled.jpg

Niet fijn, want er is nog geen nieuwe crack/no cd dus kan ik hem ook niet spelen ;(

Verwijderd

Lookin' Good :)
FF kijken of ik dit niet ergens kan ehm..KOPEN >:)

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• /TheDuke\
  • Registratie: December 1999
  • Niet online
Op woensdag 14 november 2001 17:06 schreef DMaarten het volgende:
Aangezien het spel uit is lijkt dit me de meest logische plek om EE spul te bespreken :)

Hebben jullie ook dat je na de update van EE niet meer kan spelen? :( Ik krijg nu elke keer deze melding:

[afbeelding]

Niet fijn, want er is nog geen nieuwe crack/no cd dus kan ik hem ook niet spelen ;(
Overmorgen moet die in de winkels liggen. Dan kan je gerust de update uitvoeren hoor :)

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-08 18:32
ik heb hem ook

maar hij wil niet meer opstarten doordat ik de videokaart optie veranderen

strond op primaire beeldsturing, en zette ik op voodoo2 (heb ik ook :) )

en toen kapte hij er mee.......

echt klote

Verwijderd

Nu begrijp ik dat dit nogal een kick is maar... het heet niet voor niks het "grote topic" ;)

Mijn vraag:

Weet iemand misschien hoe je je eigen eenheden kunt doden/uitschakelen? :7

Het vervelende is dat ik aldoor vliegtuigen heb op een oud vliegveld die de andere kant van de kaart niet kunnen bereiken en ik geen nieuwe kan bouwen omdat de Civ points op zijn ;(

Komop iemand moet dat wel weten toch? tis een oud spelletje maar... toch :)

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:04
Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 14:30:
Nu begrijp ik dat dit nogal een kick is maar... het heet niet voor niks het "grote topic" ;)

Mijn vraag:

Het vervelende is dat ik aldoor vliegtuigen heb op een oud vliegveld die de andere kant van de kaart niet kunnen bereiken en ik geen nieuwe kan bouwen omdat de Civ points op zijn ;(

Del knop toch ??

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 14:30:

Mijn vraag:

Vliegveldjes verkopen? Idd delete toets.

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:03
Ik heb hem eens op lan gespeeld, maar een beetje bout dan aangezien je in de eerste ages zo''n beetje niet vecht, dus veel cavalrie gevechten etc zitten er niet in dan.

Verwijderd

SCIxX schreef op 29 maart 2004 @ 22:04:
Ik heb hem eens op lan gespeeld, maar een beetje bout dan aangezien je in de eerste ages zo''n beetje niet vecht, dus veel cavalrie gevechten etc zitten er niet in dan.
Daar is vast wel wat op te verzinnen, bv beginnen in de Stone Age of de laatste epoch instellen op 'Renaissance' oid :)

Overigens is dit eigenlijk best een oud topic, dus misschien wel aan vervanging toe? Want zo te zien heeft EE nooit echt veel aandacht gekregen hier, wat eigenlijk wel zou moeten, toch? :P
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.