Toon posts:

'lag' in spel

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
In denk zelf dat het een hardware probleem is, wrong? pleur dit topic dan in de goeie

Ik speel Tactical Ops (UT MOD) en als ik dan bij een andere speler kom die eventueel schiet (of ik) graag ik altijd 'lag' (schokkerig) beeld.

Iemand verklaring hiervoor en hoe dit zou moeten worden opgelost? (zie hieronder voor specs)

THX

Verwijderd

Op welke resolutie draai je het? Omdat ik er bang voor ben dat je videokaart het misschien niet helemaal trekt.

Verwijderd

Topicstarter
1024 x 768 is me resolutie
16 bit
(32 bit werkt nooit :S)

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-08 15:34
Op vrijdag 19 oktober 2001 21:54 schreef jvvianen het volgende:
1024 x 768 is me resolutie
16 bit
(32 bit werkt nooit :S)
en je hebt een: 32 MB RIVA TNT2 m64 PRO + Tv-Out zie ik. Ik heb zelf een Tnt2 m64 32mb en die trekt dat dus echt niet.
Ik zou zelf de resolutie wat lager zetten: 800x600 8-)

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 17:01

Richard

Kuru Kuru Kururin

Op vrijdag 19 oktober 2001 21:50 schreef jvvianen het volgende:
In denk zelf dat het een hardware probleem is, wrong? pleur dit topic dan in de goeie
De modjes/adjes hiero doen dit werk (vaak) vrijwillig, wil je dan eventjes je fatsoen houden?

Uit de faq:
De moderators en admins kunnen threads weliswaar verhuizen als het per ongeluk een keer misgaat, maar we zijn niet je moeder die de rotzooi achter je opruimt.

20*350ZO45°

Verwijderd

Topicstarter
L :P L
Sorry... was niet zo bedoelt :7

Verwijderd

Topicstarter
He jossies,

Ik heb em nu op 800*600, dit is wel veeeel beter qua lag maar nu het volgende probleem:
Na 2 minuten spelen gooit windows Tactical Ops 'uit' en keert gewoon terug naar windows, dus opnieuw opstarten enz maar hij blijft het doen :(

• Wouter!
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-08 17:37
Op zaterdag 20 oktober 2001 00:47 schreef jvvianen het volgende:
He jossies,

Ik heb em nu op 800*600, dit is wel veeeel beter qua lag maar nu het volgende probleem:
Na 2 minuten spelen gooit windows Tactical Ops 'uit' en keert gewoon terug naar windows, dus opnieuw opstarten enz maar hij blijft het doen :(
Steeds na 2 minuten :? ... Heb je een schermbeveiliging ingesteld na 2 minuten toevallig?? Ik heb namelijk ook eens zoiets gehad. Was bij Colin McRae, dan vloog ie zo terug naar Windhoos. Schermbeveiliging uitgezet en 't was voorbij (wel 'n erg vaag probleem jah).

't Is maar een ideetje hoor :P
Suc6

Verwijderd

Topicstarter
ja vind ik ook want met die resolutie van 1024*768 heb ik dat dus totaal niet, daarom is ht zo vaag. Ik zal trouwens nog ff de nieuwste detonators proberen.

Verwijderd

Topicstarter
maaar welke moet ik hebben |:( ?

• RooT
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-05 13:55
ik speel zelf wel 's CS, maar in draai op 1280*1024 met mijn AMD Athlon k7 700 Mhz en riva TNT 2 32 MB.. het blijft gewoon op 32 fps staan (als ik op 800*600 ga staat ie ook op 32 fps).
Ik zou zeggen kijk jij ook 's naar de fps . Staan ze op bijv. 10 of minder dan heb je echt last van stotteringen.

Verwijderd

Topicstarter
mijne staat op 28

• twopack
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-07 10:31
Op zaterdag 20 oktober 2001 10:36 schreef jvvianen het volgende:
maaar welke moet ik hebben |:( ?
Ik heb voor mijn Viper, ook TNT2 geloof ik de 7.76

specs

Verwijderd

Topicstarter
OK thx, ik heb nu de nieuwste en het is al wat minder.
Ik heb ook gehoord dat je de 'streaming' aan kon laten zetten, zal dat ook helpen?

Verwijderd

Zet 3d sound ook uit, had er met mijn ViperII nogal last van dat het beeld dan ook schokken ging.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 oktober 2001 11:31 schreef MV het volgende:
Zet 3d sound ook uit, had er met mijn ViperII nogal last van dat het beeld dan ook schokken ging.
Ik kijk net ff en ik heb die helemaal niet aanstaan :r
Mmm, andere suggesties?

• Mystic_X
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-05 18:38

Mystic_X

What does this button do

600x480 res.
uhmm probeer uttweak op het internet te vinden (ben em zelf ook kwijt.
Of zoek een goede UT tweak faq op

A great thought in a small mind is a dangerous thing

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat deed ik eerst altijd maar dat is zo lelijk als.... een hond onder de stront ofzo.
Pagina: 1