Toon posts:

mijn eerste casemod

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Yo piepolz

ik ga dus proberen me compu kastje wat te verkloten ;)

Ik heb het volgende bedacht:

Ik spuit em zwart
aan de zijkant zaag ik een wietblad eruit
en dan een groene neo lamp erin (zo'n kleine dunne ccfl ofzoiets) :P

Morgen ga ik dus primer, lak, neo, plexi enz. halen en vandaag ehb ik al wietblad getekend :)

Via de search heb ik al veel antwoorden op vragen gevonden alleen heb ik nu nog 1 vraag: hoe kan ik het plexiglas het beste vast maken, met schroefjes ofzo ik wou het al doen met montage lijm maar ik weet niet of dat slim is?

Oja nog iets, hoe kan ik de rand om het wietblad afwerken als het plexiglas erachter zit? gewoon zo laten of?

Alvast tnx

Grtz

Crane|Dog

• raptile
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-02-2024

raptile

=[Loz Kampoz Fragging Force]=

je moet de randen zogoed mogelijk fijlen/schuren van je wietplant anders snij je je poten eraan en dat is niet de bedoeling :)

je kan bij de gamma antitochtstrips kopen van rubber die kan je tussen het plexiglas en je kast gooeien om ervoor tezorgen dat het goed afgesloten is.

veel suc6

ps ik heb het met boutjes en moertjes gedaan met 5 cm afstand tussen de moertjes.

Greetz RapTile

Spelfouten voorbehouden.

Verwijderd

Op vrijdag 19 oktober 2001 20:48 schreef KraanHond het volgende:
Ik spuit em zwart
aan de zijkant zaag ik een wietblad eruit
en dan een groene neo lamp erin (zo'n kleine dunne ccfl ofzoiets) :P
g
Eerst zagen, dan pas verven !

Verwijderd

wiet blad... hoe origineel :)

Verwijderd

Op vrijdag 19 oktober 2001 21:18 schreef GekkeDirkie het volgende:
wiet blad... hoe origineel :)
Nix orgineel maak een wiet plantage in je kast DAN ben pas origineel >:)

Verwijderd

Niks beters te doen ???

GET A LIFE !!!

• SmegHead
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-05-2023

SmegHead

aka Ace Rimmer

Niks beters te doen ???

GET A LIFE !!!
Wat is dat nou voor antwoord?
Doe effe normaal en laat iedereen z'n verhaal vertellen.

Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast!

Verwijderd

Op vrijdag 19 oktober 2001 21:26 schreef El-Comandante het volgende:
Niks beters te doen ???

GET A LIFE !!!
Heb jij nix beters te doen dan reageren op een topic waar je geen reet aan vindt :P

• BezurK
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-06 09:12
Niks beters te doen ???

GET A LIFE !!!
Jij ben zeker zo'n figuur die iemand verrot scheld en zielig vind omdat'ie wel eens blowed of niet?
weet je wat ik dan zeg: JIJ BEN ZIELIG!
*zucht*
Laat iedereen in zijn waarde graag, tis jammer dat jij zo perfect ben, vind je niet? |:(

Rookworst zonder R is ook worst.

• Mannes
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-08 02:16
Niks beters te doen ???

GET A LIFE !!!
... Als je dit nou onzin vindt ga dan niet bij overclocking & casmodding zitten posten maar ga gezellig naar de huiskamer ofzo (waar ik nog niet in mag :( )
maar laat mensen een beetje in hun waarde, dit is niet echt aardig van je ... Ik vind dat je minstens je excuses aan KraanHond schuldig bent dus je volgende post hier gaat iets in die trend zijn of je post maar lekker niet >:)

edit:

ow w8 ..
jij mag ook nog helemaal niet in de huiskamer komen >:)

A computer without Windows is like a fish without a bicycle.

Verwijderd

Suc6 ben benieuwd naar de uitslag... Wil wel graag pics zien dan!

:9

Verwijderd

Topicstarter
Nog ff wat vraagjes hoe hebben jullie je neon lampje vast gemaakt enneh hoe maak je die rubberen strips vast? Enne iemand die weet wat plexiglas kost?

Ennen tnx voor de reacties

Grtz

edit:

Nog een vraagje dan maar :P , hoe doen jullie dat als jullie de cdrom enz. spuiten? ik wil de txt die erop staat toch zichtbaar houden.. afplakken gaat niet lijkt me..?

• raptile

raptile

Op vrijdag 19 oktober 2001 21:53 schreef KraanHond het volgende:
Nog ff wat vraagjes hoe hebben jullie je neon lampje vast gemaakt enneh hoe maak je die rubberen strips vast? Enne iemand die weet wat plexiglas kost?

Ennen tnx voor de reacties

Grtz

edit:

Nog een vraagje dan maar :P , hoe doen jullie dat als jullie de cdrom enz. spuiten? ik wil de txt die erop staat toch zichtbaar houden.. afplakken gaat niet lijkt me..?

Ik heb bij een winkeltje gewoon verschillende onderdelen gehaald en het zelf gebouwd.(2 uiteindes waar het lampje tussenkomt,snoer,travo etc.)

Op die rubberen tochtstrip zit al een plakrand dus daar hoef je verder niets aan tedoen.

als je ff de search gebruikt en je zoekt naar "RAPTILE" en dan als gebruikersnaam zoeken dan zal je in 1 van de eerste pagina's wel wat info vinden over mijn casemod

Ik wens je veel suc6 en plezier met je kast.

Spelfouten voorbehouden.

• raptile

raptile

Spelfouten voorbehouden.

Verwijderd

Topicstarter
W000000T t schiet al op met me casemod, heb vandaag ff dat wietblad eruit gehaald. Eeerts ben ik naar de "Hubo" gegaan en daar wouden ze het niet eruit zagenn voor mij.. :( Toen ben ik dus maar zelf aan de slag gegaan met me decoupeer zaag, toen netjes wat bijvijlen en het resultaat was cool :)
Nu ben ik dus aant schuren en dat valt echt zwaar tegen en nu kan ik gvd morgen niet gaan spuiten omdat me schuurpapier op is :( Oja ik was voor 66,- klaar bij de auto-dinges. 1x zwart 1x zilver 1x primer voor op plastic en 1x grondverf voor op metaal en 1x blanke lak, zo dat was het. (allemaal 400ml btw). Enneh plexiglas wat kutduur zeiden ze me (5mm 120piek de vierkante m.)

Nu een vraagje aan jullie hoeveel mm raden jullie aan? 2mm is toch al geneog lijkt me of niet?

Grtz

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 29-07 10:07
Op zaterdag 20 oktober 2001 19:52 schreef KraanHond het volgende:
W000000T t schiet al op met me casemod, heb vandaag ff dat wietblad eruit gehaald. Eeerts ben ik naar de "Hubo" gegaan en daar wouden ze het niet eruit zagenn voor mij.. :( Toen ben ik dus maar zelf aan de slag gegaan met me decoupeer zaag, toen netjes wat bijvijlen en het resultaat was cool :)
Nu ben ik dus aant schuren en dat valt echt zwaar tegen en nu kan ik gvd morgen niet gaan spuiten omdat me schuurpapier op is :( Oja ik was voor 66,- klaar bij de auto-dinges. 1x zwart 1x zilver 1x primer voor op plastic en 1x grondverf voor op metaal en 1x blanke lak, zo dat was het. (allemaal 400ml btw). Enneh plexiglas wat kutduur zeiden ze me (5mm 120piek de vierkante m.)

Nu een vraagje aan jullie hoeveel mm raden jullie aan? 2mm is toch al geneog lijkt me of niet?

Grtz
Echt wel. Das meer dan genoeg. 5mm zou je alleen gebruiken als je een hele case wil maken van plexi. Misschien een leuk ideetje. Als je nou eens met zwarte verf op het plexi probeert de nerven van een wietblad erop te schilderen. Geeft een leuk effect met die groene ccfl.

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-06 14:20

RoRoo

Certified Prutser

Op zaterdag 20 oktober 2001 19:52 schreef KraanHond het volgende:

Grtz
ik was voor 150 x 50 maar 30 piek kwijt bij de gamma..

acryl glas..

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

• MariG
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 13:40
Op vrijdag 19 oktober 2001 21:25 schreef ybraat het volgende:

[..]

Nix orgineel maak een wiet plantage in je kast DAN ben pas origineel >:)
dan koop ik zijn pc over :D

• raptile

raptile

Je moet voor plexiglas gewon naar de gamma gaan inderdaad daar heb ik dat van mij ook vandaan gehaald en dat is goed genoeg en lang niet zo duur.

Spelfouten voorbehouden.

• Mafioso
  • Laatst online: 07:55
looz topic (nu nog lozer door mijn post .. sorry)
Pagina: 1