Mini CASE MOD

Pagina: 1
Acties:

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-08 16:17

Nohead

PSN ID: Nohead

Topicstarter
Ik ben nou bezig met mijn PC zo klein en stil mogelijk te maken. een mini MOD.
De CASE zal niet veel groter worden dan de MOBO. Met een
hoogte van 20CM.
nou komt mijn vraag ik wil de rest van de CASE met plexiglas gaan maken dus bijna helemaal bedekt.
kan dit kwaad? ivm statisch worden enzo?

pics komen er aan zodra MOD klaar is

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:55

Epsilon

in het vervolg pas posten als de mod klaar is, want anders raak alles een beetje vol hiero

maar je hebt geen last van statische electriciteit. enne...... 20cm is erg klein voor een mobo meestal 30x20 voor normaal ATX en fullatx is 30x32

• Mc.Boldy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-08 10:54

Mc.Boldy

Chopperfreak without chopper

Op vrijdag 19 oktober 2001 21:53 schreef epsilon het volgende:
in het vervolg pas posten als de mod klaar is, want anders raak alles een beetje vol hiero
Epsilon; Volgens mij heb je niet helemaal (meer) door waarvoor dit en elk ander forum bedoeld is. Hierop post je je ervaringen en help je mede-tweakers door hun vragen te beantwoorden. Wellicht dat je dat ontgaan is na al die posts van je?

Nohead: Het lijkt me verstandig om ervoor te zorgen dat je de compie aansluit op een randaarde. Eventuele statische elektrisiteit kan dan wegvloeien.

https://jobs.sap.com/search/?createNewAlert=false&q=&locationsearch=%27s-Hertogenbosch&optionsFacetsDD_department=&optionsFacetsDD_customfield3=&optionsFacetsDD_country=

• Mannes
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-08 02:16
Nou eh zoals McBoldy al zei zorg dat je hem beschermt met een randaarde .. mocht dit te moeilijk worden kan je ook een draadje naar je CV laten gaan al mag dit officieel niet meer :P

maak wel veel foto's als je klaar bent lijkt me wel een gave case

zorg wel dat je genoeg ventilatie hebt want als alles zo dicht op elkaar zit krijg je wel een hoop warmte enzo ;).

maar i.i.g. succes

enneh epsilon .. volgens mij was dit furom er idd om als beginner vragen te stellen en niet om alleen maar te kwijlen voor andere kasten.

A computer without Windows is like a fish without a bicycle.

• hplos.nl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-01 19:01

hplos.nl

Zo doet men dat

-Het lijkt me verstandig om ervoor te zorgen dat je de compie aansluit op een randaarde. Eventuele statische elektrisiteit kan dan wegvloeien.-

de aarde kan ook via je modo vegvloeien !! ( ja dat heb ik na gecheckt ...... *D )

pc | server | laptop | pda

• chromeeh
  • Laatst online: 10:30

chromeeh

the Gnome

Op vrijdag 19 oktober 2001 23:41 schreef Hokje het volgende:
-Het lijkt me verstandig om ervoor te zorgen dat je de compie aansluit op een randaarde. Eventuele statische elektrisiteit kan dan wegvloeien.-
Als je er een cooler op zet krijg je luchtverplaatsing ( lees: electronen verplaatsing) en wordt je case dus statisch....
Aarden is dus heel belangrijk :)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

• Nohead

Nohead

Topicstarter
Alleen de Frame aarden? is dat goed genoeg? ik ben nou een beetje door de war.

• Nohead

Nohead

Topicstarter
wordt trouwens btw wel lastig denk een FAN inbouwen.
weinig ruimte denk ik.

• Mc.Boldy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-08 10:54

Mc.Boldy

Chopperfreak without chopper

Wat wil je nog meer aarden dan de metalen onderdelen? Je kunt natuurlijk een draadje aan het plastic plakken, maar echt helpen doet het niet...... ;)

https://jobs.sap.com/search/?createNewAlert=false&q=&locationsearch=%27s-Hertogenbosch&optionsFacetsDD_department=&optionsFacetsDD_customfield3=&optionsFacetsDD_country=

• real[B]art
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:34

real[B]art

CTRL+ALT+D1337

Op vrijdag 19 oktober 2001 23:41 schreef Hokje het volgende:
[...]

de aarde kan ook via je modo vegvloeien !! ( ja dat heb ik na gecheckt ...... *D )
wegvloeien waarheen? zul je toch echt je voedingskabel in een randgeaard stopcontact moeten steken, anders heb je geen aarde!

[edit] uit eigen ervaring: perspex is statisch als de hel, dus die moet je iig NIET gebruiken!

"The general rule on about people on IRC seems to be "Attractive, single, mentally stable: choose two"

Pagina: 1