Lijn bezet met Wanadoo Hometime

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-06 11:00
Ik heb vandaag gebeld met Wanadoo en ik kwam er binnen 2 minuten doorheen.
Toen heb ik gevraagd of mijn abbo al geactiveerd was en dat was inderdaad zo.
Dus ik de inbelverbinding instellen

Maar nu komt het probleem:
Iedere keer wanneer ik inbel komt er de volgende melding:
De lijn is bezet

Ik snap er niks van ik heb al 30 keer proberen in te bellen maar krijg steeds deze melding!
Weet iemand wat hier aan de hand is?
En is het zo dat iedereen op dezelfde plek inbeld of niet!

Nog een vraagje:
Is er iets dat ervoor zorgt dat wanneer ik inbel dat de telefoon automatisch doorgeschakeld word naar mijn gsm?

--- Laat de laatste vraag maar wezen ik heb al een programma gevonden op de site van KPN ---

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

tja... Wanadon't

Verwijderd

Bij mij werkt 't gewoon..

Alleen nu even niet...(sinds 10 min.) zal et zo weer es proberen :)

Edit: werkt weer... alleen 't is nu niet zo snel (WWW dan, FTP nerges last van atm :)

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:42

AMDFreak

Intel is zo..

Oho, dit gaat niet de goeie kant op :)
Het begint al Superweb dingen te vertoonen!

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Op vrijdag 19 oktober 2001 21:43 schreef InterFreak het volgende:
Oho, dit gaat niet de goeie kant op :)
Het begint al Superweb dingen te vertoonen!
Tis moeilijk he om positief te blijven.
ik heb het sinds dag 1 nog nooit problemen.
Afgezien dat aan het begin een beetje problemen met isdn nou jah pech moest je hoog uit 3 min inbellen

(iedereen die zegt dat het langer is dan twijfel ik aan diegene zijn geloofwaardigheid)

En wanadoo gaat echt niet zomaar failhiet der staat een veel grotere organisatie achter.

Ik vind ook dat er hier op got als er iets mis gaat dat gelijk 1 min later een post staat van HELP het werkt niet.
Ik vind dat je gewoon even moet wachten het is en blijft gewoon mogelijk dat er een foutje is.

• miekol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:20

miekol

erm

Denkt niet dat Wanadoo al te snel dichtslipt, wanadoo gebruikt toch gewoon euronet netwerk enzo?

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op vrijdag 19 oktober 2001 22:46 schreef Attilla het volgende:

[..]

Tis moeilijk he om positief te blijven.
ik heb het sinds dag 1 nog nooit problemen.
Afgezien dat aan het begin een beetje problemen met isdn nou jah pech moest je hoog uit 3 min inbellen
Dan had je mazzel, dat was streekgebonden, hier mocht je het soms 20-30 minuten lang proberen.

Maar sinds die uitbreiding bijna altijd in één keer binnen, alleen gisteren moest ik één keer 3 maal bellen voor ik erin was... boeiuh.
(iedereen die zegt dat het langer is dan twijfel ik aan diegene zijn geloofwaardigheid)
Bullshit. Dat het in jouw regio altijd in 3 min goed ging wil nog niet zeggen dat dat in alle regios zo is.
En wanadoo gaat echt niet zomaar failhiet der staat een veel grotere organisatie achter.
Idd, ze zitten in een heleboel landen, toch zeker een stuk of 7-8. Maar dat zegt niks, Chello/UPC zit ook in 10-tallen landen en kijk wat daarmee aan de hand is...
Op zaterdag 20 oktober 2001 00:46 schreef miekol het volgende:
Denkt niet dat Wanadoo al te snel dichtslipt, wanadoo gebruikt toch gewoon euronet netwerk enzo?
Wel het netwerk ja, maar niet de inbelpunten. En daar gaat het toch allemaal om... netwerk zelf (bandbreedte) is geen enkel probleem...

Virussen? Scan ze hier!

• Binnetie
Ik zei gisteren dat ik een prog heb gedownload om automatisch mijn telefoon door te schakelen naar mn gsm
Deze heb ik bij KPN vandaan, alleen werkt deze helemaal niet!

Wie heeft er een andere goed progje om mijn telefoon doorteschakelen?

• Binnetie
Mijn abbo doet het hoor!
Alleen zoek ik nog steeds een progje om mijn telefoon door te schakelen als ik aan het internetten ben!

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Op vrijdag 19 oktober 2001 22:46 schreef Attilla het volgende:

[..]

Neuh, maar als Wanadoo Hometime geen winstverwachting heeft trekken ze gewoon de stekker eruit.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• deef-
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-01-2025
Dat zullen ze niet zomaar doen, zoiets kost ze imago en dus (potentiele) klanten.

Verwijderd

Op donderdag 25 oktober 2001 00:52 schreef deef- het volgende:
Dat zullen ze niet zomaar doen, zoiets kost ze imago en dus (potentiele) klanten.
Het imago van internetbedrijven is al slecht. Daar komt bij dat het principe van "too much invested to quit" niet echt opgaat. Wanneer Hometime nu niet rendabel is wordt het dat naar alle waarschijnlijkheid ook niet meer. Met de huidige problemen bij KPN lijkt mij een verlaging van de tarieven waarvoor Wanadoo tikken inkoopt zo goed als onmogelijk. Een verliesgevende Hometime aanhouden is dus iets wat Wanadoo niet lang zal doen en dan gaat gewoon de stekker eruit.
Pagina: 1