Porphet 64 Mb en Windows 98 se

Pagina: 1
Acties:

• Romio
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-07 20:10
Sinds kort heb ik mezelf de hercules prophet 4500 64 Mb cadeau gedaan, in windows xp loopt die lekker maar zodra ik overschakel naar windows 98 se (ik heb een dualboot) loopt mijn pc vast. :( Dit probleem heb ik ook gehad toen ik een geforce 2 kaartje had. Weet iemand een oplossing. ik heb de nieuwe 4in1 drivers geinstalleerd en de orginele drivers voor de videokaart (zaten op de cd).

Hardware staan in mijn sign.

Mijn speelgoed

• Romio
ff een kick

Mijn speelgoed

• DirtyHennessy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-07 19:51
windows 98 is troep >:) probeer die nieuwste drivers voor windows 98 en dan bidden. windows 2000 roelt :)

Verwijderd

Op zondag 21 oktober 2001 15:29 schreef koeskoesappelmoes het volgende:
windows 98 is troep >:) probeer die nieuwste drivers voor windows 98 en dan bidden. windows 2000 roelt :)
Is dit een flame?

• Romio
Heb de nieuwe drivers geinstalleerd, maar dat werkt niet. Weet iemand nog een andere oplossing anders moet ik de radeon ophalen.

Mijn speelgoed

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-08 13:58

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

ff een vraagje waarom draai je niet alleen XP dan.. als het om een spelletje gaat wat het niet doet... probeer es rechter knop op de .exe en zet in XP de comp. op 98.

Als je het probleem ook had met de GF2 dan denk ik dat er toch wat anders aan de hand is dan de schuld geven aan het kaartje.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• Romio
Op dinsdag 23 oktober 2001 19:04 schreef OzBoz het volgende:
ff een vraagje waarom draai je niet alleen XP dan.. als het om een spelletje gaat wat het niet doet... probeer es rechter knop op de .exe en zet in XP de comp. op 98.

Als je het probleem ook had met de GF2 dan denk ik dat er toch wat anders aan de hand is dan de schuld geven aan het kaartje.
Het probleem is dat ik ook met een tv-kaart werk en de software niet kan worden geinstalleerd onder xp of 2000. En het branden van bin-files werkt ook nog niet onder xp.

Mijn speelgoed

Verwijderd

kan jij ook spelletjes spelen onder winXP?? Welke drivers gebruik jij dan voor je prophet 4500?? ik heb nl. ook zo'n ding en moet verplicht een dualboot met win2K doen omdat ik anders geen spelletjes kan spelen. :( Mijn drivers voor XP zijn nl. niet helemaal je van het (ik heb versie 1.0.8.162, volgens mij de laatste van hercules.com) Verder ben ik zeer tevreden over dit kaartje en doet ie het perfect, maar wil ik ook in XP dus mn spellen kunnen spelen.

Verwijderd

Probeer het eens met de drivers van PowerVR!
Pagina: 1