Ik zoek pc 66 2x 128 mb wat kan ik hier voor betaalen want ik zag 200 per dimm maar dat lijkt me erg veel kijk als het 20 ofzowas dan is het al beter ik heb al gezoekt met en kon alleen pc 66 32 mb vinden en mijn mobo heeft maar 2
socks en die ziten vol met 2x 32 mb alvast THX RS.
Ehm.. Ik zeg dit niet om je te pesten, maar zou je misschien wat hoofdletters en punten kunnen gebruiken? Ik snap echt niks van wat je bedoelt 
Wat ik wel begrijp is dat je 66MHz SDRAM zoekt, en dan kun je net zo goed PC133 geheugen kopen. 50 gulden per 128MB, dus een koopje. En dat draait meestal gewoon prima op 66MHz.
Wat ik wel begrijp is dat je 66MHz SDRAM zoekt, en dan kun je net zo goed PC133 geheugen kopen. 50 gulden per 128MB, dus een koopje. En dat draait meestal gewoon prima op 66MHz.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Weet je het zeker want ik was pas op een beur en daar zijden ze alemaal dat het niet kon dan zou me comp crassen, 100 mhz lijkt me dan nog beter maar ik kan wijnig geld uit geven dus moet het wel zekker weten iemand, ? en ik vroeg wat ik voor pc 66 128 mb 2x moet betaal en of wat het waard is.
Koop gewoon een reepje 128 mb pc133 (32,50 bij Goris) en vraag of je hem terug mag brengen als ie niet werkt.Op vrijdag 19 oktober 2001 20:03 schreef RS_003 het volgende:
Weet je het zeker want ik was pas op een beur en daar zijden ze alemaal dat het niet kon dan zou me comp crassen, 100 mhz lijkt me dan nog beter maar ik kan wijnig geld uit geven dus moet het wel zekker weten iemand, ? en ik vroeg wat ik voor pc 66 128 mb 2x moet betaal en of wat het waard is.
Proberen en als ie het doet -->
Ik help hier zelf ook een Celeron systeem (66MHz memspeed) met PC133 geheugen draaien, en dat gaat bijna altijd goedOp vrijdag 19 oktober 2001 20:03 schreef RS_003 het volgende:
Weet je het zeker want ik was pas op een beur en daar zijden ze alemaal dat het niet kon dan zou me comp crassen
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ja ik heb een celeron 300 A en me mobo weet ik niet wel me comp numer ACER ASPIRE 6103 MTOp vrijdag 19 oktober 2001 20:09 schreef Exirion het volgende:
[..]
Ik help hier zelf ook een Celeron systeem (66MHz memspeed) met PC133 geheugen draaien, en dat gaat bijna altijd goedWeet je wat voor mainboard (en CPU) je hebt?
Deze kan nu wel dicht.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()