Is het mogelijk om met een schotel zeg maar op een amerikaanse sateliet te richten ?
en dan daarvandaan programma's te ontvangen ?
en dan daarvandaan programma's te ontvangen ?
Wat die series aangaat heb je gelijk... Films zitten ook allemaal onder decoder kanalen... meeste zelfs alleen maar via de kabel te ontvangen...Op vrijdag 19 oktober 2001 20:27 schreef Attilla het volgende:
nou het gaat mij der om dat daar soms films op tv zijn die hier nog niet in de bioscoop zijn geweest.
en series die de oproepen hier wel uitzenden maar dan halfverwege weer opnieuw beginnen.
daar zijn natuurlijk weer maniertjes voor heOp vrijdag 19 oktober 2001 20:30 schreef Baklap het volgende:
[..]
Wat die series aangaat heb je gelijk... Films zitten ook allemaal onder decoder kanalen... meeste zelfs alleen maar via de kabel te ontvangen...
tis nie anders...
Daarvoor hebben we DivX... mooi compact, geen 2-meter ding op je dak, niet duur, en toch goed te kijkenOp vrijdag 19 oktober 2001 20:27 schreef Attilla het volgende:
nou het gaat mij der om dat daar soms films op tv zijn die hier nog niet in de bioscoop zijn geweest.
en series die de oproepen hier wel uitzenden maar dan halfverwege weer opnieuw beginnen.
Hmm idd 5600 kilometer coaxOp vrijdag 19 oktober 2001 21:26 schreef Attilla het volgende:
[..]
daar zijn natuurlijk weer maniertjes voor he
Nee niet dat soort maniertjesOp vrijdag 19 oktober 2001 22:55 schreef Baklap het volgende:
[..]
Hmm idd 5600 kilometer coaxA'dam -> NY
[DPC] help conquer cancer @ WCG
Verwijderd
mij ging het juist om die pay-per-view kanalenOp zaterdag 20 oktober 2001 19:48 schreef Guusman het volgende:
Hallo ik woon in Curacao dus ik ontvang hier alle Americaanse tv nou die films vallen erg tegen hier hoor helemaal niet zo bijzonder gisteren was er bijvoorbeeld de premiere van Mony talks nou die heb ik volgens mij ook al een jaar geleden in Nederland op de tv gezien, dus de tv is heir echt niet heel goed hor alleen de series zoals friends enzo zijn hier erg op voor.
en het enige intresante wat je hebt aan films is pay per view enm daar heb je hier een appaaerte decoder voor nodig en moet je nog appart per film betalen per telefoon een heel gerafineerd systeem dus.
Verwijderd
In Europa gaat dat allemaal wel makkelijk gelukkig, maar Amerikaanse pakketten zoals DirecTV zenden uit in Videoguard codering en dat is niet echt te kraken.Op zaterdag 20 oktober 2001 22:39 schreef Attilla het volgende:
[..]
mij ging het juist om die pay-per-view kanalen
der zijn maniertjes voor dat het i-don't-have-to-pay-per-view wordt
Verwijderd
precies ja hier heb je dat direct tv ook dat kan je niet kracken zoals je in nederland canal+ kraakt is even een geavanceerder systeem dan in Europa.Op zondag 21 oktober 2001 12:25 schreef Bigfoot72 het volgende:
[..]
In Europa gaat dat allemaal wel makkelijk gelukkig, maar Amerikaanse pakketten zoals DirecTV zenden uit in Videoguard codering en dat is niet echt te kraken.
Verwijderd
Omdat de Chinese speciaal transmitten voor de Europese markt.Op zondag 21 oktober 2001 16:55 schreef QuakeMASTER het volgende:
Daar was ik dus ook naar opzoek.. aangezien ze David Letterman niet meer uitzenden
want daar gaat het me dan alleen maar om.
Met een schotel en een goed abbonnement kun je toch ook chinese zenders binnen halen?? dus waarom dan geen Amerikaanse??
Zitten die Fox kanalen op de Astra??Op zaterdag 20 oktober 2001 21:56 schreef Bigfoot72 het volgende:
In NL kun je maar enkele US kanalen zien, zoals Fox, Fox News, Fox Sports. Op een Arabische sat zitten ook nog wat andere zoals ESPN, maar daar heb je een 1.5 m schotel plus abonnement voor nodig.
Fox en Fox News zitten o.a. op de Astra. Fox Sports zit op de PAS meen ik.Op dinsdag 23 oktober 2001 09:26 schreef Reignman het volgende:
[..]
Zitten die Fox kanalen op de Astra??
Verwijderd
Tja ik zou zeggen mail het ff naar de sateliet eigenarenOp dinsdag 23 oktober 2001 10:50 schreef George-dubbeljoe-Bush het volgende:
't is toch eigenlijk wel belachelijk dat zoiets niet kan, is er dan geen Europese sateliet die gewoon een feed van de Amerikaanse sateliet doorkrijgt? (mirrort)
Het draait allemaal om geld natuurlijk. Technisch kan het wel.Op dinsdag 23 oktober 2001 10:50 schreef George-dubbeljoe-Bush het volgende:
't is toch eigenlijk wel belachelijk dat zoiets niet kan, is er dan geen Europese sateliet die gewoon een feed van de Amerikaanse sateliet doorkrijgt? (mirrort)
Nou was er niet laatst op e-bay zo'n veiling van satalieten, dat je ze spotgoedkoop (voor een sataliet dan) kon kopen inclusief de ruimte in schietten...Hyperbird schreef op 23 oktober 2001 @ 12:46:
Eigenlijk moeten we geld inzamelen, een paar satelieten de ruimte in beuken zodat iedereen alles kan ontvangen
* Hyperbird droomt nog half
[ Voor 8% gewijzigd door soepkip op 24-11-2003 13:07 ]
Dan moet je ook nog es de uitzendrechten voor Europa regelen, dat zal nog wel enkele miljoenen extra kostensoepkip schreef op 24 november 2003 @ 13:02:
[...]
Nou was er niet laatst op e-bay zo'n veiling van satalieten, dat je ze spotgoedkoop (voor een sataliet dan) kon kopen inclusief de ruimte in schietten...
Desktop: Intel I7 6700k, Corsair AX760, Gigabyte Designare Z170, 16gb DDR4
Verwijderd
Die zit idd niet achter de horizon, maar de beam is vast niet op Europa gericht. De footprint staat er niet bij, maar je zal wel een 10m schotel ofzo nodig hebben.Verwijderd schreef op 24 november 2003 @ 22:59:
heb net eens op http://www.lyngsat.com/tracker/rain1.shtml gekeken en volgens die site kunnen wij de EchoStar 3 / Rainbow 1 wel bereiken als ik gele stipje stond bij mij auto niet goed maar asl goed instel krijg ik een schuine hoek van 5 graden die mijn schotel dan zou moeten krijgen. en die satellieten kunnen het dish network(.com) versturen
verder zou het wel moeilijk zijn abo te betalen/ of mischien is dat al gekraakt
of kan dit tog niet ?
[ Voor 54% gewijzigd door Roland_EM25 op 25-11-2003 16:29 ]
Desktop: Intel I7 6700k, Corsair AX760, Gigabyte Designare Z170, 16gb DDR4
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq