Amerikaanse zenders ontvangen

Pagina: 1
Acties:
  • 1.088 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Is het mogelijk om met een schotel zeg maar op een amerikaanse sateliet te richten ?

en dan daarvandaan programma's te ontvangen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:05

Sebje

Makelaartje

Het is wel mogelijk maar heel erg moeilijk, je moet namelijk een schotel hebben van 1,5 tot 2 meter diag. en die krijg je niet zonder vergunning. En als je die dan hebt dan kun je nog maar max. 1 of 2 zenders ontvangen. Niet echt handig dus, ook als je bedenkt dat de decoder en de schotel loeiduur zijn...

grtz. Sebje

ps. Als iemand een andere oplossing heeft dan wil ik hem graag horen. Ik zit namelijk met hetzelfde probleem..!

grtz. Sebje >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
nou het gaat mij der om dat daar soms films op tv zijn die hier nog niet in de bioscoop zijn geweest.

en series die de oproepen hier wel uitzenden maar dan halfverwege weer opnieuw beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baklap
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05-2023

Baklap

Grrr pak icoon ... pak !!!!

Op vrijdag 19 oktober 2001 20:27 schreef Attilla het volgende:
nou het gaat mij der om dat daar soms films op tv zijn die hier nog niet in de bioscoop zijn geweest.

en series die de oproepen hier wel uitzenden maar dan halfverwege weer opnieuw beginnen.
Wat die series aangaat heb je gelijk... Films zitten ook allemaal onder decoder kanalen... meeste zelfs alleen maar via de kabel te ontvangen...

tis nie anders...

|Avid-Encoding-Editing-Authoring|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
Op vrijdag 19 oktober 2001 20:30 schreef Baklap het volgende:

[..]

Wat die series aangaat heb je gelijk... Films zitten ook allemaal onder decoder kanalen... meeste zelfs alleen maar via de kabel te ontvangen...

tis nie anders...
daar zijn natuurlijk weer maniertjes voor he >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online
Op vrijdag 19 oktober 2001 20:27 schreef Attilla het volgende:

Daarvoor hebben we DivX... mooi compact, geen 2-meter ding op je dak, niet duur, en toch goed te kijken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baklap

Baklap

Op vrijdag 19 oktober 2001 21:26 schreef Attilla het volgende:

[..]

daar zijn natuurlijk weer maniertjes voor he >:)
Hmm idd 5600 kilometer coax >:) A'dam -> NY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
Op vrijdag 19 oktober 2001 22:55 schreef Baklap het volgende:

[..]

Hmm idd 5600 kilometer coax >:) A'dam -> NY
Nee niet dat soort maniertjes >:)

Enne hierboven divx'jes downe

moet je wel breedband hebben.

Ik heb nu hometime
ik kan 4 star trek afleveringen per maand downe en dan nog wat gamen en surfen en dan zit ik aan mijn d/u lemiet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mist
  • Laatst online: 31-07 23:40

Mist

Een gevaar op de weg

Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat daar films op TV worden uitgezonden die hier nog niet in de bios zijn.
Meestal gaat daar toch wel een jaar overheen lijkt me.

Maar om antwoord te geven op je vraag:
die mogelijkheid is er in feite niet. Satellieten die op de USA zijn gebeamd zitten over de horizon en kun je niet ontvangen. Er is geen satelliet met Amerikaanse zenders op Europa gebeamd.

[DPC] help conquer cancer @ WCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
das nou jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo ik woon in Curacao dus ik ontvang hier alle Americaanse tv nou die films vallen erg tegen hier hoor helemaal niet zo bijzonder gisteren was er bijvoorbeeld de premiere van Mony talks nou die heb ik volgens mij ook al een jaar geleden in Nederland op de tv gezien, dus de tv is heir echt niet heel goed hor alleen de series zoals friends enzo zijn hier erg op voor.
en het enige intresante wat je hebt aan films is pay per view enm daar heb je hier een appaaerte decoder voor nodig en moet je nog appart per film betalen per telefoon een heel gerafineerd systeem dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-07 10:54
In NL kun je maar enkele US kanalen zien, zoals Fox, Fox News, Fox Sports. Op een Arabische sat zitten ook nog wat andere zoals ESPN, maar daar heb je een 1.5 m schotel plus abonnement voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
Op zaterdag 20 oktober 2001 19:48 schreef Guusman het volgende:
Hallo ik woon in Curacao dus ik ontvang hier alle Americaanse tv nou die films vallen erg tegen hier hoor helemaal niet zo bijzonder gisteren was er bijvoorbeeld de premiere van Mony talks nou die heb ik volgens mij ook al een jaar geleden in Nederland op de tv gezien, dus de tv is heir echt niet heel goed hor alleen de series zoals friends enzo zijn hier erg op voor.
en het enige intresante wat je hebt aan films is pay per view enm daar heb je hier een appaaerte decoder voor nodig en moet je nog appart per film betalen per telefoon een heel gerafineerd systeem dus.
mij ging het juist om die pay-per-view kanalen >:)
der zijn maniertjes voor dat het i-don't-have-to-pay-per-view wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op de nss zit regelmatig nbc new york en washington compleet alles alleen niet altijd (schotel diam 99cm)
op de panamsat heb je fox en cbs meestal alleen in ntsc
(diam 80cm) en als je een betje aan feed hunting doet vind je nog wel meer westelijk van het zuiden.

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
Op zaterdag 20 oktober 2001 22:39 schreef Attilla het volgende:

[..]

mij ging het juist om die pay-per-view kanalen >:)
der zijn maniertjes voor dat het i-don't-have-to-pay-per-view wordt
In Europa gaat dat allemaal wel makkelijk gelukkig, maar Amerikaanse pakketten zoals DirecTV zenden uit in Videoguard codering en dat is niet echt te kraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 21 oktober 2001 12:25 schreef Bigfoot72 het volgende:

[..]

In Europa gaat dat allemaal wel makkelijk gelukkig, maar Amerikaanse pakketten zoals DirecTV zenden uit in Videoguard codering en dat is niet echt te kraken.
precies ja hier heb je dat direct tv ook dat kan je niet kracken zoals je in nederland canal+ kraakt is even een geavanceerder systeem dan in Europa.
somige programma's kosten wel 80 dolar per view dat kraak je neit zo even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-08 00:09

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Neem gewoon een Secabox met een ge-kraakt kaartje, en kijk naar Taquila en Kiosque en Canal Digianaal. Zat films, maar die liggen dan ook in de videotheek.

Een DVDspeler is nog steeds het makkelijkste, of divx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar was ik dus ook naar opzoek.. aangezien ze David Letterman niet meer uitzenden :(
want daar gaat het me dan alleen maar om.

Met een schotel en een goed abbonnement kun je toch ook chinese zenders binnen halen?? dus waarom dan geen Amerikaanse??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
Op zondag 21 oktober 2001 16:55 schreef QuakeMASTER het volgende:
Daar was ik dus ook naar opzoek.. aangezien ze David Letterman niet meer uitzenden :(
want daar gaat het me dan alleen maar om.

Met een schotel en een goed abbonnement kun je toch ook chinese zenders binnen halen?? dus waarom dan geen Amerikaanse??
Omdat de Chinese speciaal transmitten voor de Europese markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4RTiN
  • Laatst online: 24-11-2024
nee het is helaas niet mogelijk, die satelliet zit achter de horizon

wel eventueel met "feeds" (van de ene satelliet naar de andere)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
  • Laatst online: 26-11-2021
Op zaterdag 20 oktober 2001 21:56 schreef Bigfoot72 het volgende:
In NL kun je maar enkele US kanalen zien, zoals Fox, Fox News, Fox Sports. Op een Arabische sat zitten ook nog wat andere zoals ESPN, maar daar heb je een 1.5 m schotel plus abonnement voor nodig.
Zitten die Fox kanalen op de Astra??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
Op dinsdag 23 oktober 2001 09:26 schreef Reignman het volgende:

[..]

Zitten die Fox kanalen op de Astra??
Fox en Fox News zitten o.a. op de Astra. Fox Sports zit op de PAS meen ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

't is toch eigenlijk wel belachelijk dat zoiets niet kan, is er dan geen Europese sateliet die gewoon een feed van de Amerikaanse sateliet doorkrijgt? (mirrort)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baklap

Baklap

Op dinsdag 23 oktober 2001 10:50 schreef George-dubbeljoe-Bush het volgende:
't is toch eigenlijk wel belachelijk dat zoiets niet kan, is er dan geen Europese sateliet die gewoon een feed van de Amerikaanse sateliet doorkrijgt? (mirrort)
Tja ik zou zeggen mail het ff naar de sateliet eigenaren :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
Op dinsdag 23 oktober 2001 10:50 schreef George-dubbeljoe-Bush het volgende:
Het draait allemaal om geld natuurlijk. Technisch kan het wel.

Er zijn wel af en toe feeds van US programma's maar daar moet je echt naar zoeken dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyperbird
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Eigenlijk moeten we geld inzamelen, een paar satelieten de ruimte in beuken zodat iedereen alles kan ontvangen :)

* Hyperbird droomt nog half :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja vind ik ook.
KAn ik weer David Lettermannen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
Die Letterman afleveringen, zijn die niet op DixX te krijgen?

Verder is een sat-installatie zeker de moeite waard, alleen jammer dat er maar enkele USA zenders op zitten hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randeazy
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-09-2024
ja d8 ik ook...

maar tog is t fijn als je je tv aan kan zetten en gewoon ff friends season 10 kan volgen....bietje BET Hip/Hop muziek...leuke optredens en docus op HBO en live NBA op TNT ofzo....om maar niet te spreken over NBC met Friends/will&grace en ga zo maar door....

downloaden is ook leuk maar
tog jammer dat t niet kan lekker op je tvtje direct kijken en bietje rondzappe.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soepkip
  • Laatst online: 17-07 14:34

soepkip

Kratjes kunnen nu ook voorin

Hyperbird schreef op 23 oktober 2001 @ 12:46:
Eigenlijk moeten we geld inzamelen, een paar satelieten de ruimte in beuken zodat iedereen alles kan ontvangen :)

* Hyperbird droomt nog half :z
Nou was er niet laatst op e-bay zo'n veiling van satalieten, dat je ze spotgoedkoop (voor een sataliet dan) kon kopen inclusief de ruimte in schietten...

* soepkip voelt een inkoopactie opkomen

mischien niet eens zo'n raar of onhaalbaar idee...alle gotters meebetalen voor een eigen sataliet ;)

* soepkip Hoort alla de muppets al galmen....Henk in spaaaace......

[ Voor 8% gewijzigd door soepkip op 24-11-2003 13:07 ]

Beste film ooit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
soepkip schreef op 24 november 2003 @ 13:02:
[...]

Nou was er niet laatst op e-bay zo'n veiling van satalieten, dat je ze spotgoedkoop (voor een sataliet dan) kon kopen inclusief de ruimte in schietten...
Dan moet je ook nog es de uitzendrechten voor Europa regelen, dat zal nog wel enkele miljoenen extra kosten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En weer een topic van ruim 2 jaar oud nutteloos gekicked. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland_EM25
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01:30

Roland_EM25

Steek 'r een infuus in!

ik ben hier ook wel in geinteresseerd, vooral naar kanalen als NBC, hier worden zeer goede series op uitgezonden, die in Nederland een seizoen achterlopen, maarja daar zijn dan natuurlijk wel IRC kanalen voor, maar ik wil gewoon "the real thing" met amerikaanse commercials etc.....

Om een kleine greep te doen in het aanbod van NBC: ER, third watch, scrubs, friends etc.....

Ik weet vrij weinig van satellieten, maar als het kan wil ik er best wel wat voor uitgeven.

Desktop: Intel I7 6700k, Corsair AX760, Gigabyte Designare Z170, 16gb DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
De grote Amerikaanse networks kun je vergeten, de sats bevinden zich voor Europeanen achter de horizon. We worden sommige shows op andere sats uitgezonden, zijn er transatlantische feeds te vinden, en zenders als Fox News en Fox Sports.

En in Powervu gecodeerde uitzendingen voor de USA military maar dit is een heel lastige codering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb net eens op http://www.lyngsat.com/tracker/rain1.shtml gekeken en volgens die site kunnen wij de EchoStar 3 / Rainbow 1 wel bereiken als ik gele stipje stond bij mij auto niet goed maar asl goed instel krijg ik een schuine hoek van 5 graden die mijn schotel dan zou moeten krijgen. en die satellieten kunnen het dish network(.com) versturen :)

verder zou het wel moeilijk zijn abo te betalen/ of mischien is dat al gekraakt :)

of kan dit tog niet ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
Verwijderd schreef op 24 november 2003 @ 22:59:
heb net eens op http://www.lyngsat.com/tracker/rain1.shtml gekeken en volgens die site kunnen wij de EchoStar 3 / Rainbow 1 wel bereiken als ik gele stipje stond bij mij auto niet goed maar asl goed instel krijg ik een schuine hoek van 5 graden die mijn schotel dan zou moeten krijgen. en die satellieten kunnen het dish network(.com) versturen :)

verder zou het wel moeilijk zijn abo te betalen/ of mischien is dat al gekraakt :)

of kan dit tog niet ? :P
Die zit idd niet achter de horizon, maar de beam is vast niet op Europa gericht. De footprint staat er niet bij, maar je zal wel een 10m schotel ofzo nodig hebben.

En de codering - Digicipher 2, 8PSK - ken ik niet, maar dat lijkt me ook een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland_EM25
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01:30

Roland_EM25

Steek 'r een infuus in!

hmm die sat is wel interessant, ik ga is zoeken of er meer informatie over te vinden is, want zenders zoals !E, disney channel :d, Fox, dat zou fantastisch zijn!

Edit: heb net een e-mail gestuurd naar VOOM, dit is het bedrijf dat zorgt voor het signaal, met de vraag of het mogelijk is om een abo te krijgen op amerikaanse zenders in Nederland. Het lijkt mij wel mogelijk, maar wel moeilijk, ben benieuwd wat ze te zeggen hebben!

Stel je voor: NBC in NL op de buis! :D

http://www.voom.com/ <- voor meer info over VOOM

[ Voor 54% gewijzigd door Roland_EM25 op 25-11-2003 16:29 ]

Desktop: Intel I7 6700k, Corsair AX760, Gigabyte Designare Z170, 16gb DDR4

Pagina: 1