Toon posts:

Whoopz... domme fout ; Windows opnieuw installen ?

Pagina: 1
Acties:
  • 172 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Goeiedag allegaar.
Ik wou vandaag mijn tvkaart (typhoon dingetje) vervangen met een Pinnacle DC10. In mn haast heb ik het kaartje dr uit getrokken, maar vergeten eerst de Drivers te uninstallen |:( Ook heb ik er vandaag een Nieuwe HD en 256 mb bijgezet. Ik startte mn pc op, windows begon met laden, en plotseling blauw scherm. Ik heb de nieuwe hardware er uit gehaald, maar de het blauwe scherm blijft. De melding luidt :

*** 0x0,00000035 ( 0x81E55888, 0x000000, 0x000000, 0x000000 )
NO_MORE_IRP_STACK_LOCATIONS

Een kennis zei al dat ik win2k opnieuw moet installen, is er niets anders mogelijk ? En als ik dan opnieuw install, Moet ik dan mn hele hd formateren, of alleen de partitie met win2k, of helemaal geen ?

thx voor event. reacties
Bass

Verwijderd

Kaart ook weer teruggezet?
Indien je win2k opnieuw wilt installeren kan dat in principe over het origineel. Dus format is niet perse nodig.

• Skaah
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik denk kaartje terug ja

• Snijkoek
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-08 22:36

Snijkoek

Metal up your ass

Kan je hem niet in safe mode starten en de drivers uninstallen? Of eerst in safe mode en daarna gewoon normaal starten. Dat wil bij mij heel vreemd ook nog wel eens werken :?

• Vastloper
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
sorry ik las te snel had het niet helemaal begrepen kijk eens of je met f8 bij opstarten op een andere manier kan booten dat het wel doet bijvoorbeeld safe mode ja.
(Dit bericht heb ik gewijzigd omdat ik niet goed las en te snel antwoord gaf)

• Snijkoek
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-08 22:36

Snijkoek

Metal up your ass

Het gaat hier niet helemaal om een video kaart maar om een tv kaart :P

Verwijderd

Topicstarter
nope, ik heb hem terug gezet maar de melding blijft. Maar eehm, hoe moet ik win weer installeren ? Ik ben niet zo into windows installeren... }:O

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Gewoon je CD erin gooien en wachten (Als ie niet autorunt, autorun.exe klikken :)).

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• Excrusiator
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-02 20:19

Excrusiator

Say wha?

Op zaterdag 20 oktober 2001 10:46 schreef RubZie het volgende:
Gewoon je CD erin gooien en wachten (Als ie niet autorunt, autorun.exe klikken :)).
Hoe wil je klikken als hij niet in Windows komt. :)

<HunterPro> HAL: is Excru intelligent?
<HAL> HunterPro: Hijs weer lekker intelligent.
* Excru aait HAL

Verwijderd

Het kan ook door dat extra ram komen, toen ik er 256 bij zette in het 1e slot, crashte windows ok steeds toen ik het in het 3e slot zette werkte het perfect.

Verwijderd

Op zaterdag 20 oktober 2001 12:29 schreef Fl3xx het volgende:
Het kan ook door dat extra ram komen, toen ik er 256 bij zette in het 1e slot, crashte windows ok steeds toen ik het in het 3e slot zette werkte het perfect.
is het 3de slot bij jou niet het 1 ste slot ..... :? :)
Pagina: 1