Toon posts:

Medium changed error in Nero

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hee weet iemand wat ik aan deze error kan doen?

ik kan alleen data cd's branden, bij audio en iso's krijg ik de "medium changed" error bij 7 procent...

massuuuuuulssss

Verwijderd

Topicstarter
ik kick hem 1 keer omhoog als jullie het niet erg vinden... best dringend probleem....

excuses

Verwijderd

Welke Nero versie? Welke burner?
Al andere proggy's geprobeerd?
Kortom: MEER info!

Verwijderd

Topicstarter
uhm nero 5.4.4.0

brander weet ik niet (hoe kom ik daar achter??) het is een standaard brander die met gateway geleverd wordt speed is 8x4x32

andere progjes niet geprobeerd, ik wil gewoon dat deze het weer doet, hij heeft het nl wel gedaan...

thanx voor je reactie in elk geval :)

Verwijderd

andere progjes niet geprobeerd, ik wil gewoon dat deze het weer doet, hij heeft het nl wel gedaan...
Allicht is het logisch dat je wilt dat Nero het gewoon weer doet, maar om te zien waar het probleem ligt lijkt het me toch vrij essentieel om ook progs als cdrwin of iets dergelijks te proberen...
Type brander kun je in Nero rechtsonderin de statusbar van Nero zien...
Probeer anders te updaten naar een hogere versie (bijv. 5.5.5.1)

Verwijderd

Topicstarter
oke ga ik cdrwin proberen...:)
het type brander wat nero aangeeft is IDE-CD 8x4x32, maar dat is niet compleet neem ik aan...

Verwijderd

Topicstarter
ik krijg een error die zegt dat ik geen aspi manager heb ofzoiets bij het runnen van cdrwin...

Verwijderd

Wel typisch namelijk dat data cd's het wel doen en audio cd's niet. Na zo'n 7% heeft Nero namelijk de lead-in net afgerond. En geeft Nero die error ook als je een simulation draait, dus zonder ECHT te burnen?

Verwijderd

Dit zegt de Nero online help:
Not ready to ready change, medium may have changed
If this error message occurs, then please check if the CeQuadrat drivers C2REC.VXD and C2APIX.VXD are in the Windows\System\IOSUBSYS directory. If they are, please delete them or rename them (change the file extension to .VX_) and then restart the computer.
Ik ga nu aan het bier, dus succes ermee iig :)

Verwijderd

Topicstarter
thanx en zuip ze hehe!!!

uhm... en als ze er niet staan??

• NoBody
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-12-2024

NoBody

www.gentoo.org

Op vrijdag 19 oktober 2001 20:38 schreef El_Jacko het volgende:
ik krijg een error die zegt dat ik geen aspi manager heb ofzoiets bij het runnen van cdrwin...
en ik zal je direct vertellen waarom hij dat bij nero niet zegt... omdat nero z'n eigen aspi-drivers heeft (8>

Wat je moet doen is even naar www.adaptec.com gaan en daar de nieuwste aspi-drivers halen (zijn een aantal dll'tjes die in je system/system32 komen te staan)...

Hoi

Verwijderd

Topicstarter
Kan dat ook als je geen adaptec schrijver hebt? en onder windows 2000?
Ik heb namelijk ergens op een site gelezen dat je geen aspi update moet doen als je windows 2000 hebt en dat heb ik natuurlijk wel gedaan... (niets van gemerkt) hij installeerd ze zelfs niet omdat ik geen adaptec apparaten heb ofzoiets.

groetjes
Pagina: 1