Toon posts:

TNT2M64 geen video uit?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand misschien het antwoord op de volgende vraag:

Waarom zijn de keuzemogelijkheden om een TV of Video te kiezen in "display system" van nVidia niet beschikbaar?
Heb alles geinstalleerd, maar kan de optie tv-out niet kiezen want deze is "greyed out".

alvast bedankt!!

Verwijderd

Dat komt waarschijnlijk omdat je detenators geinstaleerd hebt.. als je standaard drivers instaleerd die bij je videokaart zaten hoor je een tv out optie te hebben...

Succes

Verwijderd

Op vrijdag 19 oktober 2001 19:17 schreef TripleS het volgende:
weet iemand misschien het antwoord op de volgende vraag:

Waarom zijn de keuzemogelijkheden om een TV of Video te kiezen in "display system" van nVidia niet beschikbaar?
Heb alles geinstalleerd, maar kan de optie tv-out niet kiezen want deze is "greyed out".

alvast bedankt!!
zorg dat de kabel tussen je videokaart en de tv goed aangesloten is, dan zal je zien dat het "greyed out" weg is :)

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-08 16:21
idd, is meest voorkomende probleem, eerst kabels GOOD aansluiten dan pas klikken :D

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de tips, ga het vandaag meteen proberen.

Verwijderd

Topicstarter
Jongens, bedankt.
Werkt als een tierelier :)

Verwijderd

wat was het probleem nou dan..??

en welke oplossing hielp..?

thanks voor je antwoord alvast...

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, voor het late antwoord. Het bleek dus dat de kabel niet goed was aangesloten. De detenator drivers zijn niet geinstalleerd, gewoon de drivers die op de cd-rom staan. Wel kreeg ik de melding bij het afspelen van een dvd dat dit niet kon omdat de video-output van de kaart niet kon worden uitgeschakeld en dus niet op de TV kon worden afgespeeld. Heb het daarna met een eigen gebrande MPEG-2 geprobeerd en deze werd gewoon afgespeeld. Nou dat vind ik een vreemde zaak. heb voor alles gewoon betaald en kan ik het niet op TV afspelen. Wat een :r produkt zeg! In ieder geval bedankt vor de tips. heb in ieder geval beeld op de TV.

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-08 16:21
Op dinsdag 23 oktober 2001 18:01 schreef TripleS het volgende:
Sorry, voor het late antwoord. Het bleek dus dat de kabel niet goed was aangesloten. De detenator drivers zijn niet geinstalleerd, gewoon de drivers die op de cd-rom staan. Wel kreeg ik de melding bij het afspelen van een dvd dat dit niet kon omdat de video-output van de kaart niet kon worden uitgeschakeld en dus niet op de TV kon worden afgespeeld. Heb het daarna met een eigen gebrande MPEG-2 geprobeerd en deze werd gewoon afgespeeld. Nou dat vind ik een vreemde zaak. heb voor alles gewoon betaald en kan ik het niet op TV afspelen. Wat een :r produkt zeg! In ieder geval bedankt vor de tips. heb in ieder geval beeld op de TV.
Je had ook gewoon de search kunne gebruiken, ik heb nu al op 5 van dezelfde soort vragen antwoord gegeven, niet dat ik et erg vind hoor, maar je had het even kunne doen!

Verwijderd

Topicstarter
Hoe bedoel je, op het probleem van het niet juist aansuiten van de kabel of het niet af kunnen spelen van dvd's op de tv.

Verwijderd

Topicstarter
btw the search optie is een goed idee, ga ik ff proberen!

Verwijderd

Topicstarter
ok, goeie tip van die search optie.
begrijp dat ik het met "tvtool" moet proberen.
Gaan we doen,
Bedankt!
Pagina: 1