tv/vga converter na verloop van tijd trillen

Pagina: 1
Acties:

• Neowam
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:54

Neowam

[Booting...]

Topicstarter
Misschien kan iemand mij helpen. Na verloop van tijd, zodra het kastje wat warmer begint te worden, gaat op de TV het beeldscherm scrollen en flikkeren. Weet iemand hoe dat wordt veroorzaakt?

Het is een tv/vga converter kastje van Top Line computers maar volgens mij is het van het fabrikaat Trust. Die heeft ook zo'n soort gelijk kastje op de markt.

dit is het produkt: http://www.topline.nl/nederlands/notebook_accessories/toptvvga.html

Ik gebruik hem in combinatie met een toshiba 4090xcdt laptop. De voeding die het kastje gebruikt is de externe muispoort van de laptop.

Wat opvalt bij de trillingen is dat zodra de hardeschijf activiteit heeft het beeld op het ritme van de hardeschijf mee beweegd.

Verwijderd

waar het wel aan kan liggen is dat de stroomvoorziening van een laptop veeel lager ligt dan een normale PC en dat daardoor de converter teveel stroomtrekt zodater te weinig krachtis om de andere "apparaten" oa hdd,beeldscherm etc. van stroom te voorzien. Voor de rest zou ik hetzelf echt niet weten. anders probeer de converter eens te ruilen voor een andere.