Ik heb een tijdje geleden een folder opgrevraagd van richersounds (via hun website), nadat ik er een tijdje niks van gehoord had, had ik er weer een aangevraagd, maar nog niks. Ik probeerde vandaag te bellen, maar ik kreeg niemand aan de lijn. Zou iemand voor mij die folder ff in kunnen scannen, als dat niet teveel moeite is?? Bvd
Zijn 8 A4tjes.
Is er een specifieke categorie die je interesseert?
Home CInema? DJ gear? Stereo Versterkers?
1 of 2 pag kan ik wel ff snel scannen. Mijn folder heb ik overigens zo een week of zes in huis, dus ik weet niet of ik de actueelste heb...
Er werkt hier wel iemand bij RS dacht ik...
1 of 2 pag kan ik wel ff snel scannen. Mijn folder heb ik overigens zo een week of zes in huis, dus ik weet niet of ik de actueelste heb...
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
Ik heb er ook al een keer of 4 eentje aangevraagd. Nog nooit 1 gekregen.
Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford
Met cd-spelers, speakerboxen en stereo-versterkers zou je me al heel blij makenOp vrijdag 19 oktober 2001 18:23 schreef victorvo het volgende:
Zijn 8 A4tjes.
die gasten doen daar wel _te_ vriendelijk (wat ook erg irritant kan zijn)
maar ja voor de rest, prima zaak, ze kopen veel (volgens mij alleen maar) in in engeland.
en tja, ik heb ook nog NOOIT zo'n folder van hun gekregen,
(en dat terwijl ik wel spullen daar hebt gekocht
)
maar ja voor de rest, prima zaak, ze kopen veel (volgens mij alleen maar) in in engeland.
en tja, ik heb ook nog NOOIT zo'n folder van hun gekregen,
(en dat terwijl ik wel spullen daar hebt gekocht
CD-spelers
versterkers, tuners, platenspelers, interconnects
woefers, waffers en twieters
Ik heb er zelf het een en ander bijgekalkt: de beoordeling uit WhatHi*Fi.
5@130 moet je interpreteren als 5 sterren beoordeling voor een prijs van £130.
Bedankt alvast!Op vrijdag 19 oktober 2001 19:22 schreef victorvo het volgende:
Daar is de eerste.
CD-spelers
Rest volgt. (Scannen op 600dpi, descreenen, verkleinen enzo..)
Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford
Ben je er toevallig ook geweest onlangs, en weet je wat die missions 700 kosten??Op vrijdag 19 oktober 2001 19:22 schreef victorvo het volgende:
CD-spelers
Nope. Kwas er dus zes weken geleden (of nog langer). Ik was toen niet echt op zoek naar spiekerts, maar naar een cassetterecorder (tapedeck).Op zaterdag 20 oktober 2001 01:01 schreef twopack het volgende:
[..]
Ben je er toevallig ook geweest onlangs, en weet je wat die missions 700 kosten??
oke thx anywayOp zaterdag 20 oktober 2001 02:23 schreef victorvo het volgende:
[..]
Nope. Kwas er dus zes weken geleden (of nog langer). Ik was toen niet echt op zoek naar spiekerts, maar naar een cassetterecorder (tapedeck).
Zit er van Richersounds ook een filiaal in het westen ergens??
Utrecht: Wittevrouwenstraat 23 (hoek Lucasbolwerk).
030-2238548
12-19 uur, do tot 21 uur, za 10-17 uur.
Amsterdam: Van Woustraat 123. 020-4712677
11-18 uur, do tot 21 uur, za 10-17 uur.
Groningen: Nieuwe Ebbingestraat 22 (hoek Marktstraat)
050-3604799
030-2238548
050-3604799
Dank U hartelijkOp zaterdag 20 oktober 2001 17:01 schreef victorvo het volgende:
Utrecht: Wittevrouwenstraat 23 (hoek Lucasbolwerk).
030-2238548
050-3604799
Verwijderd
je maakt een heleboel DJ's hier blij denk ik als je de DJ gear pagina scant
pleeeeeeeaaaseeeeeee
ff een vraagje over richersounds. Hadden zij geen laagste prijs garantie? Ik zie daar een Nad C340 die 50.- duurder is als bij stassen
Verwijderd
dan komen ze toch weer aan met een lulverhaal over andere service enzo....Op zondag 21 oktober 2001 15:19 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
ff een vraagje over richersounds. Hadden zij geen laagste prijs garantie? Ik zie daar een Nad C340 die 50.- duurder is als bij stassen
Ik kan het altijd proberenWIJ BELOVEN ALTIJD TOT FL150,- GOEDKOPER TE ZIJN DAN WELKE WEBSITE DAN OOK
Inderdaad... Het is wel een goedkope winkel, maar van folderpraktijken als: de 'van' prijs per speakerset opgeven en de aanbiedingsprijs vervolgens per stuk, vind ik toch een beetje, ehm, ehm, twijfelachtigOp zondag 21 oktober 2001 15:23 schreef Fatboy_of_Nirvana het volgende:
[..]
dan komen ze toch weer aan met een lulverhaal over andere service enzo....
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
De DJ afdeling bij Richer vind ik anders wel heel erg matigjes. Veel te veel el-cheapo rommel die het predikaat professioneel zeker niet mogen dragen.Op zondag 21 oktober 2001 00:03 schreef Mries! het volgende:
je maakt een heleboel DJ's hier blij denk ik als je de DJ gear pagina scantpleeeeeeeaaaseeeeeee
Ze zijn meestal wel redelijk scherp met de SL 1200's.
U vraagt, wij scannen.Op zondag 21 oktober 2001 00:03 schreef Mries! het volgende:
je maakt een heleboel DJ's hier blij denk ik als je de DJ gear pagina scantpleeeeeeeaaaseeeeeee
DJ spul en cassettedex
Op de Vestax en Technics na idd niks interessants he.
dat zijn GROTE letters. Je moet die kleintjes ook es lezen. Daar staan 10.l000000 voorwaardenOp zondag 21 oktober 2001 15:28 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Ik kan het altijd proberen
Op zondag 21 oktober 2001 22:11 schreef Yokozuna het volgende:
[..]
dat zijn GROTE letters. Je moet die kleintjes ook es lezen. Daar staan 10.l000000 voorwaarden
Dat zijn je voorwaarden.zie je het product goedkoper bij een andere winkel en heeft deze het gewoon op voorraad, zeg dit dan tegen ons en wij duiken tot max. fl.150,- onder de prijs waar jij het voor gezien heeft. Heeft u het product al bij ons gekocht en zie je het binnen 7 dagen ergens anders goedkoper dan krijg je van ons het verschil terug en tot max. fl,150,- extra! Het enige wat wij vragen is dat het standaard voorraad is, het nieuw in de doos direct mee te nemen valt en het een geautoriseerde dealer van het merk is. GRATIS CADEAU, CD, STAND, KABELS? Als u dit ziet op een advertentie van iemand anders neem deze dan mee naar onze winkel en wij doen het zelfde, plus dat wij natuurlijk altijd tot max fl.150,- onder de prijs van elke geautoriseerde dealer zitten. WIJ ZIJN GEAUTORISEERD DEALER VOOR ELK MERK WAT WIJ AANBIEDEN en bieden lagere prijzen en een volledige fabrieksgarantie. Een onweerstaanbaar aanbod van de grootste hi-fi winkelketen van Groot Brittanie.
Grootste hi-fi winkelketen van groot brittanië
Verklaart wel alle spelfouten op hun site
Pagina: 1