• Insano
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-02 21:33
ja ik heb zo'n V3690, maar keb ook een probleem:

als ik een smsje wil versturen. dan loopt ie soms vast, en blijft het SENDING animpje (met enveloppie) gewoon doorgaan.. er gebeurd dan nix..

dan moet ik telefoon uit drukken en weer aan, om alsnog dat smsje weer helemaal te typen..

weet iemand hoe dit komt? het gebeurt willekeurig, en is HEEL ERG VERVELEND! :(

keb trouwens een BEN abo :'(

• Mark_640
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-03 18:53

Mark_640

In my memory

Je zou de software van 't toestel eens kunnen laten upgraden...

Verwijderd

Op vrijdag 19 oktober 2001 17:40 schreef DSC het volgende:
ja ik heb zo'n V3690, maar keb ook een probleem:

als ik een smsje wil versturen. dan loopt ie soms vast, en blijft het SENDING animpje (met enveloppie) gewoon doorgaan.. er gebeurd dan nix..

dan moet ik telefoon uit drukken en weer aan, om alsnog dat smsje weer helemaal te typen..

weet iemand hoe dit komt? het gebeurt willekeurig, en is HEEL ERG VERVELEND! :(

keb trouwens een BEN abo :'(
Daar heb ik ook wel eens last van met mijn nokia 8210, hij loopt alleen dan niet vast. Ik krijg FOUT KAN BERICHT NIET VERZENDEN. en dan moet ik weer opnieuw zenden, meestal krijg ik dan dezelfde fout. Als ik het berichtje opsla, terug naar het hoofdmenu ga, en dan het berichtje ophaal en weer opnieuw verzend werkt het meestal wel.
Ik heb ook een BEN (extra) abo, en dit probleem komt alleen maar voor in mijn kamer. Vaag hé ? :Z

Ik zou gewoon je bericht eerst opslaan voordat je hem verzend, misschien helpt het, succes !!

Verwijderd

Hoort dit niet in internet en telefonie ?

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-03 11:25

Daniel

Kapitein NCC-1701
Move GT -> I&T

• Insano
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-02 21:33
mmm.. Die phone is toch een GADGET?

maarja.. boeien :)

IIG dat ding loopt af en toe nog steeds vast, en overal.. (niet alleen op een specifieke plek)

ik denk dat ik maar eens weer een nieuwe phone koop..

die Alcatel 511 ofzo ziet er ook wel leuk uit, en is klein 8-)
Pagina: 1