Toon posts:

[Tnet]Onderverdeling Tnet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik vraag me af of het niet beter zou zijn, om voor mobo- en GPU-drivers een aparte folder/pagina/link te maken. Als je namelijk kijkt naar het aantal Asus of nVidia vermeldingen in de lijst van 1087 updates, zijn deze waarschijnlijk verantwoordelijk voor minstens 10% (140 vermeldingen Asus en nVidia).

Ik weet dat het veel reacties voor en vooral tegen opwerpt, maar het is een service die vooral mensen met vreemdere hardware zullen waarderen. Als zij geluk hebben staat dat wat ze zoeken onderaan in de lijst. Met een beetje pech was het 1087 en is van de lijst verdwenen.

Side-topic:
Hoe zou het zijn om een extra nieuws-item te maken voor nieuwtjes, die indirect over computer-techniek gaan. High-tech bijvoorbeeld. We hebben de 1-atomenlaag transitor gehad in het nieuws, maar berichten in New Scientist over magnetisme, OLED's, straling, e.d. komen die in het nieuws?

Zo, ben ff uitgetikt, ga weer nieuwtjes jagen. Check zo wel de reakties. *D

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 30-11 10:39
De meuktracker is idd een beetje een zooitje. Vooral als je niet af en toe ernaar kijkt.
Maar aan de andere kant is hij ook weer niet zo heel groot.
Wat ik vooral zou doen dan, dat is een onderverdeling in meerdere categorieën (mobo drivers, bios updates, video drivers, software) en dan bijv. de 10 nieuwste van elke cat weergeven op http://www.tweakers.net/meuktracker
Zo kun je toch nog in 1 keer alles zien, en heb je een duidelijkere onderverdeling.

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:43
De meuktracker onderverdelen is op zich geen slecht idee, maar op de frontpage is daar geen ruimte voor. En door die hele lange lijst kan je toch het beste zoeken met CTRL-F oid. Want ook als je alles gaat rangschikking krijg je gewoon een paar erg lange lijsten.

En JAMF: dat high-tech nieuws zou eigenlijk gewoon op de frontpage terecht horen te komen. Probleem is echter dat (te) weinig nieuwsposters zin/tijd hebben om over deze, veelal moeilijke teksten, een verhaaltje te tikken.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik weet het. Ik ben te veeleisend ;) . Ik heb best respect voor de vrijwilligers. Er zou wel iemand moeten zijn die het overzicht houdt, zodat geen interresante nieuwtjes in het niet verdwijnen. Ach, bij mij op het werk loopt het ook allemaal in het honderd. Daar worden ze zelfs betaald! :+