Toon posts:

Iemand ervaring met Pioneer VSX-C-300

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vind ik een hele mooie versterker maar de specs. zeggen 5x30W en dat lijkt me wat magertjes. En weet iemand waar ik hem kan kopen, zover ik weet hebben ze hem alleen bij www.elvic.nl en daar kun je hem alleen kopen in combinatie met de Pioneer DVD444.

• Duck-Twacy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-10-2024

Duck-Twacy

I'm hit!

Heb laatst wel een bespreking gelezen van deze receiver (was een nederlands tijdschrift). Men vond meen ik dat er op aansluitmogelijkheden was beknibbeld.
Verder lijkt 5*30watt mij niet veel (heb de folder hier voor me liggen, staat niet in bij welke vervorming, zal dus wel nog minder zijn bij lage vervorming). Maar als je een kleine kamer hebt (en/of efficiente boxen)...

Ik heb toevallig gisteren de Pioneer DV444-K gekocht voor fl 689 bij Steenweg in Utrecht (wat ruim 100 piek goedkoeper is dan alle ander winkels die ik gezien heb). De VSX-C300 hadden ze ook (ook als setaanbieding). Prijs weet ik niet, misschien ff bellen (030 2310740)
PS ze zitten ook in Leiden, Tiel, Zeist, Alphen ad Rijn.

2 crush your enemies, 2 win the Tournament

Verwijderd

Heeft Steenweg ook een internet site?

• Duck-Twacy

Duck-Twacy

I'm hit!

Volgens mij niet (en de telefoon zal ook wel slecht opgenomen worden. tis nu eenmaal een dozenschuiver) Misschien morgensochtend vroeg..

• Duck-Twacy

Duck-Twacy

I'm hit!

Als het nog interessant is: bij Steenweg wordt de VSX-C-300 + DV-444 + 5 satellieten en sub (alles Pioneer) verkocht voor f 2499