klik klak zegt het beeldscherm :+

Pagina: 1
Acties:

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:30
ik heb een sun group monitor 17''(welke :+ :?)
ik draai windows XP en ik draai nu
1152 bij 864, True Color (32 bit), 75 Hertz

en dan wil ik een spel spelen (commandos 2 of UT) en dan zegt het beeldscherm de hele tijd klik klak als ik het spel start of afsluit |:(

wat is dit in hemels naam? is dit dat het beeldscherm naar 60 Hz floept of dat hij naar een andere modus gaat (1024 bij 768 draai ik al de spellen)...

en als hij dan naar 60 Hz gaat (zo ff proberen..) is daar een patch voor? want ik heb al gezoekt bij de search.. en heb wat dingen gevonden (lose links en een patch die niet meer werkt op mijn nvidia drivers)

specs:

17'' sun group monitor
Asus V7100 Gforce 2 MX (32MB)
Nvidia detenator 21.83

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Kijk maar eens op de FP van T.net :)
http://www.tweakers.net/meuktracker/1085

Verwijderd

wat is dit in hemels naam?
Dat is volgens mij gewoon het omschakelen naar een andere resolutie/refreshrate. Dat is vrij normaal, bij wat oudere monitoren hoor je dat geluid wat harder alleen :)

• Ankh
Op vrijdag 19 oktober 2001 15:15 schreef robinvreuls het volgende:
Kijk maar eens op de FP van T.net :)
http://www.tweakers.net/meuktracker/1085
dat is eig de laatste plaats waar ik zulke dingen altijd zoek ... maar je moet net het gelukt hebben hè

btw... ik heb alles op 75Hz gezet ( max van monitor)

• Ankh
ohh jippie.. 1 keer minder dat ie klik klak zegt |:( nu is het 1 keer maar... dat zal wel komen omdat het spel niet hoger dan 1024 gaat DOH

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Is inderdaad gewoon switchen van resolutie, helemaal niks bijzonders hoor...

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

Verwijderd

Is normaal ja

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:35
dat went wel. heeft mijn scherm ook. (eizo F730)

12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Verwijderd

Op zaterdag 20 oktober 2001 21:24 schreef P5ycho het volgende:
dat went wel. heeft mijn scherm ook. (eizo F730)
Ow :? Mijne heeft dat niet :)

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op vrijdag 19 oktober 2001 15:15 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:

[..]

Dat is volgens mij gewoon het omschakelen naar een andere resolutie/refreshrate. Dat is vrij normaal, bij wat oudere monitoren hoor je dat geluid wat harder alleen :)
is bij mij ook zo :)
6 jaar oude target 17"

Verwijderd

Is idd normaal

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-08 11:40

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Zoals al een aantal keren is gezegd, dat is heel normaal. De oude monitor van mijn ouders klikklakte er ook lustig op los tijdens het opstarten van Windows. Tekst naar dat wolkenschermpje, klikklak. Weer ff terug naar tekst, klikklak. Weer terug naar wolkjes, klikklak. En dan naar de eigenlijke resultie in Windows, nogmaals klikklak.

Deze monitor ook. Bijvoorbeeld een MS-DOS prompt alt-enteren. Klikklak. Weer alt-enter, klik (zonder klak). :)

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-08 10:46
Bij mij (Belinea 103040 17" op 1024x768x32bitx85Hz) is het klik als ik de dos-prompt fullscreen zet en klak als ik weer terug in windows kom. :)

Hoeveel variaties zijn er tussen de verschilende monitoren?

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-08 11:40

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Mijn Sampo AlphaScan 711 (17" ransbak) zegt bij switchen van X naar console "klik - pssssieuw", en van console terug naar X "pssssieuw - klik" :)

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• Ankh
ik vindt het alleen hoogst irritant.. that is all

Verwijderd

Op vrijdag 19 oktober 2001 15:15 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:

[..]

Yep dat is zo, dat had mijn oude 15" ook :P

Is wel stoer geluid :)

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:35
Op zaterdag 20 oktober 2001 21:29 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:

[..]

Ow :? Mijne heeft dat niet :)
als hij van standby springt hoor je een klik, die bedoelde ik eigenlijk. van res veranderen houdt ie zic wel stil idd. mijn oude philips 17A deed het ook, misschien dat dat nog door mn hoofd spookte.

12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Verwijderd

Het verschilt echt per type monitor. Mijn Iiyama visionmaster 350 15" heeft een bescheiden klikje, bij mijn Eizo F78 21" hoor ik echter niets.
Maar als je iets hoort is het bij het wisselen van resolutie.

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:38

mvds

Totally awesome!

Sommige resoluties kunnen worden geswitched zonder problemen, voor andere moet ie (je monitor dus) iets meer moeite doen en dan moet ie gaan schakelen met relais. Die veroorzaken het klikken.
Pagina: 1