kgeloof zn 3,5 meter
Nieuws en informatie over IPv6 @ Fix6.net | Hosting met IPv6 nodig? Bekijk de IPv6-hosters lijst op Fix6.net/ipv6-webhosting
ik zie ze max van 2 meter
maar ik denk dat de max wel hoger is
anders gewoon een draadloos toetsenbord
maar ik denk dat de max wel hoger is
anders gewoon een draadloos toetsenbord
offtopic:
diederik van de irc
diederik van de irc
Op vrijdag 19 oktober 2001 15:03 schreef _Diederik het volgende:
nope, geen IRC
Nieuws en informatie over IPv6 @ Fix6.net | Hosting met IPv6 nodig? Bekijk de IPv6-hosters lijst op Fix6.net/ipv6-webhosting
IRC zuig 
Geef mij maar msn
Geef mij maar msn
Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?
ik bedoelde natuurlijk te schrijven dat ik niet de diederik van IRC ben, overigens werk ik al succesvol met PS/2 verleng kabels van 10 meter en ik vraag me af tot hoever ik kan gaan.
10 meter kan prima iddOp vrijdag 19 oktober 2001 15:48 schreef _Diederik het volgende:
ik bedoelde natuurlijk te schrijven dat ik niet de diederik van IRC ben, overigens werk ik al succesvol met PS/2 verleng kabels van 10 meter en ik vraag me af tot hoever ik kan gaan.
heb op het werk tb en muis 10 mtr verlengt
geen enkel probleem en het zou misschien nog wel verder kunnen
Verwijderd
Ik zie net op Amamax.com dat ze kabels hebben van 50 voet (das 50/3 = ongeveer 16-17 meter). langer zal ook nog wel kunnen, zolang de kabels maar afgeschermd zijn en er geen storingen op treden
wat wil je in vredesnaam op 10 m afstand van je compjoeter ?
wil je je koelers enzo niet kunne horen
lijkt me wel lastig als je een cd moet verwisselen want 10m IDE kabel likkt me niet echt werkend
lijkt me wel lastig als je een cd moet verwisselen want 10m IDE kabel likkt me niet echt werkend
A computer without Windows is like a fish without a bicycle.
Voor 'n server of zoiets misschien ... zou ik me zo kunnen indenken want daar heb ik dus wel behoefte aan hierthuisOp zaterdag 20 oktober 2001 00:19 schreef Mannes het volgende:
wat wil je in vredesnaam op 10 m afstand van je compjoeter ?
en dan ook je monitor megalang ofzoOp zaterdag 20 oktober 2001 01:06 schreef ThaWout het volgende:
[..]
Voor 'n server of zoiets misschien ... zou ik me zo kunnen indenken want daar heb ik dus wel behoefte aan hierthuis. Toch maar eens wat gaan verlengen denk ik
.
Hmm ...Op zaterdag 20 oktober 2001 10:58 schreef ikbenveldmuis het volgende:
[..]
en dan ook je monitor megalang ofzo
Jah, en een armprothese om op 10 meter afstand een cd'tje in je bak te kunnen gooienOp zaterdag 20 oktober 2001 10:58 schreef ikbenveldmuis het volgende:
en dan ook je monitor megalang ofzo
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
ik heb het zelf ok eens gedaan en het is met tot 10 m gelukt maar dan moet je niet een al te uitgebreid toetsenbord hebben. Maar de muis kan makkelijk 10 m
en wat betref het beeldscherm ik heb hier ene kabel van ik geloof 15 m liggen en dat werkt goed hoor die kabel is dan wel goed afgeschermd
en wat betref het beeldscherm ik heb hier ene kabel van ik geloof 15 m liggen en dat werkt goed hoor die kabel is dan wel goed afgeschermd
Het is ook wel een soort van knap, drie taalfouten in zo'n klein beetje tekst.Op vrijdag 19 oktober 2001 14:58 schreef Pacthon het volgende:
vraag niet wat ik voor jouw kan doen!! Vraag wat jij voor mij kan doen!!!
Ik wil een machine goedkoop op heel grote afstand besturen, VGA is geen probleem want het is puur tekst maar bij booten moet de machine het keyboard kunnen vinden vandaar.
Ik zie wel heel lange kabels maar geen afgeschermde, iemand en idee waar ik die kan vinden ?
Als alternatief kan ik een CAT5 extender nemen, dat is een kastje dat je VGA keyb en muis signaal door een cat5 kabel perst, hiermee (met een ontvanger) kan je de boel verlengen tot 150 meter, maar is voor mij een beetje te kostbaar.
Ik zie wel heel lange kabels maar geen afgeschermde, iemand en idee waar ik die kan vinden ?
Als alternatief kan ik een CAT5 extender nemen, dat is een kastje dat je VGA keyb en muis signaal door een cat5 kabel perst, hiermee (met een ontvanger) kan je de boel verlengen tot 150 meter, maar is voor mij een beetje te kostbaar.
Pagina: 1