Ik zit er nu sterk aan te denken om weer terug te gaan naar ADSL-comfort... Aangezien je op dit moment nog maar 1 ip-adres krijgt. Ik gebruik hooguit 2 pc's tegelijk. Kan dit ook nog met het comfort abo? Ik heb een getweakte ethernet modem...
Kan (en mag) met basic abo. Let er wel op dat de upstream een stuk lager is bij basic (64 ipv 256).
Verwijderd
Wanneer heb je je aangemeld voor ADSL-Advanced, als dit voor Maart is geweest heb je vier IP-adressen, alleen klanten die zich daarna aangemeld hebben krijgen 1 IP-adres.
Als je terug wil van Advanced naar comfort gaat je snelheid natuurlijk terug van 1024 Kb naar 512 Kb.
en er is nog een groot probleem het order-proces, KPN heeft nog grote moeite om alles te verwerken, dus als je van Advanced naar comfort moet je rekenen op twee maanden geen internet.
Als je terug wil van Advanced naar comfort gaat je snelheid natuurlijk terug van 1024 Kb naar 512 Kb.
en er is nog een groot probleem het order-proces, KPN heeft nog grote moeite om alles te verwerken, dus als je van Advanced naar comfort moet je rekenen op twee maanden geen internet.
Verwijderd
Maar je moet wel doorbetalen toch? (abbo)Op vrijdag 19 oktober 2001 19:18 schreef rvdkieft het volgende:
Wanneer heb je je aangemeld voor ADSL-Advanced, als dit voor Maart is geweest heb je vier IP-adressen, alleen klanten die zich daarna aangemeld hebben krijgen 1 IP-adres.