stelling: de terroristen hebben al gewonnen

Pagina: 1
Acties:
  • 71 views sinds 30-01-2008

• TromboneFreakus
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-08-2023
Bush en zijn kornuiten kunnen hard roepen dat de terroristen verslagen zullen worden, maar zijn wij niet of min of meer al verslagen...

Net weer op het nieuws dat het Lagerhuis in Engeland en het Binnenhof te Den Haag ontruimd zijn vanwege een 'verdacht pakketje'. Tot nu toe is ieder vp-tje (verdacht pakketje) een hoax gebleken, maar ja... we rukken wel met groot materieel uit sinds 911 (US datumnotatie...).

Er is natuurlijk niks mis met het groots uitrukken - het zou immers een 'echt' verdachte brief zijn... - maar blijkbaar zijn we nu al zo bang, dat we de terroristen niet eens echt meer kunnen verslaan. Zij hebben ons gevoel van veiligheid namelijk al verslagen. Een paar kleine prikkels lijken genoeg...

Of zie ik ook dit te negatief? ;)

P.s. Zelf ben ik niet echt bang voor de aanslagen want volgens mij overtrekken we het allemaal een beetje, maar met dergelijke stellingen denk ik wel dat er interessante discussie kan ontstaan.

Verwijderd

neej man die gaste kunnen doen wat ze willen, en wat ze willen is america klein krijgen, dat lukt ze toch niet :)

• Gnoom
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-06-2024
Het is zeker zo dat we bang zijn geworden, dat is niet te verhelpen.

Iedereen is speciaal, behalve ik.

• kvdveer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-11-2025

kvdveer

Z.O.Z.

DJ_PP: ik ben het niet met je eens. Amerika houdt zich groot, omdat het te trots (te arrogant?) is om toe te geven dat ze de situatie niet aankunnen.

Een groot gedeelte van amerika siddert van angst, de economie heeft een behoorlijke dreun gekregen, allemaal dingen die enorm pijnlijk zijn voor een land.

IMO is amerika al aan het verliezen, maar het lastige is dat je moeilijk kunt zeggen wat verlies ongeveer inhoudt. Amerika heeft tot nu toe de meeste slachtoffers. Maar Al queda is behoorlijk uitgedund, als we althans de propaganda van Amerika moeten geloven.

Localhost, sweet localhost

• Jefrey Lijffijt
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-01 21:36
Ik vind persoonlijk die onveiligheid nogal mee vallen, ik ben echt niet bang om een bom op me heeft te krijgen ofzo, de terroristen hebben mijns inziens niet gewonnen maar wel hun doel bereikt, ze wilden chaos veroorzaken en dat is ze duidelijk gelukt, in een oorlog zijn sowieso nooit winnaars, alleen maar verliezers, er zijn een boel terroristen en die gaan we proberen uit te roeien, het onschuldige deel van de afganen lijdt daar net zo hard onder als wij onder die aanslag, de enige manier om terrorisme te stoppen is de hele wereld tevreden te maken en dat kan niet (in ieder geval niet op korte termijn), maar we kunnen de terroristen wel minder ruimte geven daarom vind ik wat amerika doet grootendeels wel gerechtvaardigd, ze moeten alleen niet op deze manier (bombarderen) doorgaan

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11-2025
Je hebt hierover toch al pas een topic geopent :? Laat het daar dan ook bij :)

[topic=295237/1/25]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.