Hallo,
Ligt dit aan de harde schijf of aan iets anders?
Ik heb een heel vreemd probleem wat ik natuurlijk als enige persoon heb :eek: :
Als ik de dma van mijn hd uit heb staan schokken de mp3's etc als ik gewoon aan het internetten ben.. (af en toe als ie iets schrijft naar hd ..) en als ik iets gedownload heb en dat moet ie in 1 keer naar de harde schijf schrijven schokt de muis. Als ik de DMA van de hd aan zet werkt alles perfect! maar na een tijdje heb ik steeds vastlopers (freezers ofzow) ik heb de volgende hd
van Samsung geloof ik ... ATA 100 op het volgende mobo :
volgens de naam van het plaatje een Jetway J663AS weet iemand hoe ik van dit probleem kan af komen? of tewel hoe kan ik de DMA van mijn hd aanzetten zonder dat hij vastloopt?
Alvast heel erg bedankt!!
Groeten mrdeb87
Systeem :
Amd duron 800 mhz
256 mb pc133 ram
20 gb ata 100 hd
jetway j663as mobo
16*10*32 brander
12*40 dvd
Ligt dit aan de harde schijf of aan iets anders?
Ik heb een heel vreemd probleem wat ik natuurlijk als enige persoon heb :eek: :
Als ik de dma van mijn hd uit heb staan schokken de mp3's etc als ik gewoon aan het internetten ben.. (af en toe als ie iets schrijft naar hd ..) en als ik iets gedownload heb en dat moet ie in 1 keer naar de harde schijf schrijven schokt de muis. Als ik de DMA van de hd aan zet werkt alles perfect! maar na een tijdje heb ik steeds vastlopers (freezers ofzow) ik heb de volgende hd
van Samsung geloof ik ... ATA 100 op het volgende mobo :
volgens de naam van het plaatje een Jetway J663AS weet iemand hoe ik van dit probleem kan af komen? of tewel hoe kan ik de DMA van mijn hd aanzetten zonder dat hij vastloopt?Alvast heel erg bedankt!!
Groeten mrdeb87
Systeem :
Amd duron 800 mhz
256 mb pc133 ram
20 gb ata 100 hd
jetway j663as mobo
16*10*32 brander
12*40 dvd