Waarom zuck ik zo hard in UT?

Pagina: 1
Acties:

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:28
Hey mensen,

als ik UT speel tegen bots dan lukt het allemaal aardig enzo. Speel ik online of als er mensen kijken bak ik er echt HELEMAAL NIETS van... 30-2 verliezen gebeurt dan regelmatig...

Why?
ik oefen met auto change level aan.. en hij staat regelmatig op godlike(waar ik dan ook vaak verlies of op die 2 daaronder. speel ik een potje op novice dan verlies ik vet :(

ps kan het ook zijn dat ik zo vet verlies in ut online omdat ik zo hard lag?

dank u voor uw aandacht

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Het enige wat je kan doen is oefenen met echte mensen, online dus, en niet tegen bots.
Bots doen de heletijd het zelfde. En met mensen is het beetje onvoorspelbaar.

ID4.1M Honey Yellow. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE

• stduke
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-11-2022

stduke

Hail to the king baby!

2 mogelijkheden

1. Je hebt een ping van boven de 300 (HPW)

2. Je zuigt zwaar en je kan er geen kloot van.

hopelijk voor jouw heb je een kut verbinding :)

Signatures are so subliminal...

• udenjpg
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

udenjpg

C8H10N4O2

Ach, wat maakt het uit, ik bak er ook geen flikker van maar denk maar zo: "als je er maar lol in hebt."

Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.

• Polle
  • Laatst online: 12-04-2021
Euhm, ik sanp deze zin niet helemaal :
en hij staat regelmatig op godlike(waar ik dan ook vaak verlies of op die 2 daaronder. speel ik een potje op novice dan verlies ik vet
Lukt het dus wel op een hoog niveau, maar niet op novice ?

Anyway, het zou aan je ping kunnen liggen ja, boven de 150 vind ikzelf het onacceptabel, sommige mensen leggen de grens bij 2oo.

Verder lijkt het mij alsof je niet tegen stress kan, als er iemand staat te kijken, en jij wilt dus presteren, dan klap je in mekaar. Misschien heb je last van faalangst, niet alleen bij computerspelletjes alswel op school ?

Verwijderd

Ik neem aan dat je DM speelt ;)

Leer de levels kennen. Leer welk wapen waar het meest effectief is. Speel veel online tegen mensen, tegen bots is alleen goed voor je ego ;)

Ping ligt er maar helemaal aan waar je aan gewend bent. 300 ping is ook goed speelbaar zolang je ping maar stabiel is (je zal natuurlijk geen sniper wonder worden).

1v1 is niet de beste manier om met het spel in aanraking te komen ;) Je kunt het beste gewoon op een FFA DM server beginnen en veel spelen en dan pas overschakelen naar 1on1.

probeer ook op 1v1 servers in spectator mode binnen te komen en volg de spelers dan, daar kun je een heleboel van leren :)

Verwijderd

Er is maar 1 simpele oplossing, en die is ook al eerder genoemd, nl: Tegen echte tegenstanders spelen, en niet tegen bots.

Bots zijn in het begin moeilijk, maar op den duur heb je hun moves en zo wel door, kortom bots zijn te voorspelbaar. (as mentioned earlier)

• LoekieLeeuw
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

LoekieLeeuw

Finishing move: Batista Bomb

(overleden)
Bots zijn voorspelbaar en komen bijna altijd in een recht lijn naar je toe en ze beginnen pas te schieten wanneer jij begint met schieten, of pas wanneer ze vrij dichtbij zijn.

Online doen je tegenstanders onverwachte dingen en ze schieten op je zodra ze je zien.

Als je godlike bots kunt verslaan, dan zou je zelfs met 200 ping niet met 30-2 moeten verliezen...

Enige oplossing is meer oefenen online.

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

• Hennie-M
ik heb ooit inderdaad een faalangst ietsig gehad..
zon cursus(waar niemand wat mee is opgeschoten maar dt boeit niet)
en de levels ken ik ook al heel goed(liandri core, dm-gothic)

EN ja ik heb een kutverbinding :)

oja het zou inderdaad niet erg zijn als ik zou verliezen als ik niet zon (pas op) ONGELOOOOFELIJKE SLECHTE VERLIEZER was ...
daar baal ik nog wel het meeste van :(
en ik weet niet wat ik eraan moet doen,mens erger je niet is mijn allergrootste bron van agressie en mijn complete kutleven( ;) * ) as-it-is wordt overschaduwd door traumas als tik-tac-toe en mens erger je niet. :+
maar dat boeit niet..
als ik tegen iemand speel die ik een beetje ken maak ik hem met gemak in.. nuff said, moet ik clanwar spelen ofzo... dan is het gewoon zuig zuig zuig.

*= niet serieus nemen.
(edit: godlike bots versla ik niet.. ala loque, ik zie hem niet eens en het is PAF dood, PAF dood etc etc. Spelletje met fraglimit van 30 kills en 3 bots is gespeeld in 3 minuten. ik 1 kill 2 bots 0 kills en loque 30 kills)

Verwijderd

Als je tegen bots al zuigt zuig je waarschijnlijk echt ;(

oefenen!!!!!!!!!!!! en blijven oefenen :7

Nog een paar tips.

blijf never nooit hangen op een plek.

blindelings alle vette powerups weten te liggen is een must in elk level! geen powerups= sterven!

maak dus een rondje door het betreffende level op jacht naar alle powerups die je maar vinden kan,(nooit twee keer het zelfde rondje)en exterminate iedereen die je pad kruist >:)

Straffe als een gestoorde en nooit twee keer dezelfde move uithalen. met andere woorden totaal onvoorspelbaar zijn

voorspelbaar zijn is een van de drie zwakste punten van een deathmatcher.

Verwijderd

Er zijn een aantal dingen die je kunt doen om beter te worden. Enerzijds moet je de juiste instellingen hebben (snel wisselen tussen wapens en translocator) en anderzijds tactisch aspecten (als iemand de hoek omrent, niet er gelijk achteraansprinten ... want dan krijg je een flak-shell in je smoel). Verder heb ik de volgende tips voor CTF:

(1) Gebruik de translocator en zorg dat je deze snel kunt gebruiken, bv. key-bind op 'F'!
(2) Loop langs de muur en probeer voortdurend te 'dodgen'.
(3) Vuur altijd meerdere raketten tegelijk af met je Rocktelauncher >:)
(4) Kies voor elke map een bepaalde tactiek (evt. met medespelers). Bv, in face eerste de 'quad-damage' pakken, daarna 2x 'rocket-shells', daarna 'shield', nu 'redemer' en de 'flag' en terug naar basis. Vergeet niet de translocator in de basis van de tegenstander te laten, want als je gescoord hebt of van de planeet afdondert, kun je gelijk weer translocaten zonder heel dat stuk opnieuw te moeten afleggen.
(5) Maak voor hectische situaties een key-bind (alias) waarmee je naar de translocator switched als je op 'G' drukt en deze wordt verwisseld voor je beste wapen (onrelease=bestweapon) als je de toets 'F' loslaat.

Voor DM: zoals al gezegd werd, heel veel bewegen en onvoorspelbaar zijn. Daarnaast als het even mogelijk is, bv. met mini-gun, op het hoofd richten >:)

• Jap
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-10 13:01

Jap

No worries

UT ZUIGT en die bots al helemaal,
speel alleen online wordt je vanzelf beter.. :7

Nieuws en informatie over IPv6 @ Fix6.net | Hosting met IPv6 nodig? Bekijk de IPv6-hosters lijst op Fix6.net/ipv6-webhosting

Verwijderd

Op vrijdag 19 oktober 2001 14:55 schreef ImaStar het volgende:
Er zijn een aantal dingen die je kunt doen om beter te worden. Enerzijds moet je de juiste instellingen hebben (snel wisselen tussen wapens en translocator) en anderzijds tactisch aspecten (als iemand de hoek omrent, niet er gelijk achteraansprinten ... want dan krijg je een flak-shell in je smoel). Verder heb ik de volgende tips voor CTF:

(1) Gebruik de translocator en zorg dat je deze snel kunt gebruiken, bv. key-bind op 'F'!
(2) Loop langs de muur en probeer voortdurend te 'dodgen'.
(3) Vuur altijd meerdere raketten tegelijk af met je Rocktelauncher >:)
(4) Kies voor elke map een bepaalde tactiek (evt. met medespelers). Bv, in face eerste de 'quad-damage' pakken, daarna 2x 'rocket-shells', daarna 'shield', nu 'redemer' en de 'flag' en terug naar basis. Vergeet niet de translocator in de basis van de tegenstander te laten, want als je gescoord hebt of van de planeet afdondert, kun je gelijk weer translocaten zonder heel dat stuk opnieuw te moeten afleggen.
(5) Maak voor hectische situaties een key-bind (alias) waarmee je naar de translocator switched als je op 'G' drukt en deze wordt verwisseld voor je beste wapen (onrelease=bestweapon) als je de toets 'F' loslaat.

Voor DM: zoals al gezegd werd, heel veel bewegen en onvoorspelbaar zijn. Daarnaast als het even mogelijk is, bv. met mini-gun, op het hoofd richten >:)
>:) Translocators is waar ik ook op schiet >:)

en jij hebt het niet nodig of te wel als jij hem achter laat, ik schiet erop en jij gebruikt em, dan ben je "fried"

• Outl@w
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:55
Op vrijdag 19 oktober 2001 14:18 schreef STDuke het volgende:
2 mogelijkheden

1. Je hebt een ping van boven de 300 (HPW)

2. Je zuigt zwaar en je kan er geen kloot van.

hopelijk voor jouw heb je een kut verbinding :)
Ik hoop punt 2, want dan kan je er nog wat aan doen :)

Zet mouse sensivitie lekker hoog, en ga superveel trainen op internet!

Feyenoord!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-11 13:15
probeer ook eens instagib.
ik zuig ook in UT met normale wapens (en ja ik ken de levels uit mn hoofd ik speel alsinds UT uit is).
met instagib hoef je niet op zoek naar wapens en kom je ook nooit iemand tegen met een sterker wapen als jij.

en het grootste voordeel aan instagib GEEN SHOCK COMBOS.
:)

Bier, Whiskey en Metal!!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Op vrijdag 19 oktober 2001 15:45 schreef Lord_Mithril het volgende:
probeer ook eens instagib.
ik zuig ook in UT met normale wapens (en ja ik ken de levels uit mn hoofd ik speel alsinds UT uit is).
met instagib hoef je niet op zoek naar wapens en kom je ook nooit iemand tegen met een sterker wapen als jij.

en het grootste voordeel aan instagib GEEN SHOCK COMBOS.
:)
combos zijn makkelijk te counteren, gewoon een shock terug er op schieten, of gewoon je rifle pakken, in de tijd dat de bol bij je is heb je al 2 headshots kunnen maken.

Verwijderd

Op vrijdag 19 oktober 2001 15:10 schreef Nosfer@tu het volgende:

[..]

>:) Translocators is waar ik ook op schiet >:)

en jij hebt het niet nodig of te wel als jij hem achter laat, ik schiet erop en jij gebruikt em, dan ben je "fried"
Je hebt helemaal gelijk. Maar er zijn hele leuke plekjes waar je een translocator kunt verstoppen :) Dan t/l ik naar je basis en BLAMMMM ...

• Hennie-M
ik speel meestal instagib en ik heb gemerkt dat ik op grotere snelheden veel beter speel dan op 100 of 130% (denk aan 200% ..
dan win ik wel!

ach ja .. kan ook dat die gast zuigt op 200% :P

anyway thanks alot voor de tips enzo! maar met die bind van bestweapon begrijp ik nog nie helemaal (ik is niet al te snugger)

ik moet dus translocator(die ik NOOIT gebruik) onder bv F zetten en een knop kiezen die het beste wapen kiest?

• CyberTijn
  • Laatst online: 19-09 15:56
Ga bij mij in opleiding 8-)

duurt het niet lang voordat clan -X- je aan je voeten ligt *uche uche*

zorg ervoor dat je een goede ping heb, goede framerate (GF3 ownz btw) en wees niet te aggresief, probeer je in te beelden wat je vijand zou doen, dus niet als een zombie achter iemand aanrennen om een hoekje omdat je hem zoooooooo graag dood wil hebben.

• Stacium
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Stacium

Perfect Molecular Chaos

om erachter te komen of het aan je verbinding ligt ->

dus in het spel als je op inet speelt op F6

als je ping hier onder de 150 ligt is er redelijk goed te spelen

heb je ook geen packet loss, dan moet je gewoon heeeeeeeeel veeeeeeeeeel oefenen :)

It seemed like a good idea at the time

Verwijderd

Waarom zuig ik zo hard als ik online speel?
Het is vrij normaal als je tegen bots een goeie prestatie neerzet omdat bots altijd dezelfde moves maken. Na een tijdje ben je gewend aan de bots en weet je wat ze gaan doen.

Online speel je waarschijnlijk niet met bots, maar met mensen. Meestal spelen die mensen al wat langer dan jij (of ze zijn gewoon retegoed, net als ik :)) en springen ze rond als dwazen en knallen je lekker neer. Ook dit is een kwestie van oefenen.

Als je tegen bots speelt hoef je niet veel te bewegen, ze schieten toch 3 op de tien keer raak. Maar online wel.. En als je veel beweegt en spring/huppelt (wat dan ook) dan is het veel moeilijker om raak te schieten, wat nog wel eens handig is in UT.. Je moet gewoon vaak online spelen. Je went er na een tijdje vanzelf wel aan, en ben je net zo goed (of iets minder als je er gewoon geen kloot van kan) als alle anderen en je bent ook nog eens je minderwaardigheidscomplex kwijt :)

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:26

Termy

valt er nog wat te fragge?

hmz, hoe kan je nou zuigen in dit spel?

ik speel zowel normaal UT als insta en in beide own ik :P
maar ja, ik speel het dan ook wel redelijk vaak (online) sinds het er is. een slechte inet verbinding is idd niet handig. alhoewel ik niet duidelijk beter ben geworden van de overgang van isdn naar adsl fast. ping in nederland is hooguit gehalveerd (100 naar 50) en met normaal ut is dat niet zo boeiend, met insta wel.

powerups per se nodig om te overleven? lmao, maar dat is bs. ze zijn handig en maken het makkelijker maar een shield hebbik in een combo weg incluis flink gedaalde health. en denk nou maar niet dat je de tijd krijgt voor 2 headshots want staan blijven doe ik niet voor een combo... (dat is overigens wel verbeterd door adsl).

zoals al veel gezegd moet je spelen met mensen en niet met bots. speel het vooral voor de lol en niet met het idee ik MOET winnen. ik ben zelf ook geen goede verliezer maar meer in de zin dat ik het mezelf kwalijk neem ipv de ander voor ***** uit te schelden. als je je niet opwind kun je "onderbewust" spelen, vooral met insta ga ik dan zwaar ownen (aimbot-like :+) omdat je niet nadenkt bij het mikken. klinkt raar maar het is bij mij absoluut zo. maar wederom is dat een stuk lastiger met een kut ping omdat je onderbewust niet aan de lag denkt, alleen aan klikken-als-crosshair-op-mannetje :). de map virtueel kunnen projecteren in je hoofd is wel een vereiste als je wat wil bereiken ja, ook moet je goed weten wanneer welk wapen en zo. bijvoorbeeld op dichtbij tot middel afstand asmd shock combos of rockets en op de langere afstand asmd primary fire of sniper. flakcannon was in Unreal 1 wel cool maar nu een stom n00b wapen waarmee je alleen een beetje hoeft te mikken en op het knoppie moet ramme.... bah. (misschien iets voor jou dus :))

good luck :)

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

• Trank00l
  • Niet online
UT instagib OWnt en ik daarin ook kijk maar www.clanbase.com Lords Of Lighting heet de clan :)

• Termy

Termy

LMAO NERD, ik ben -=[LoL|Terminator]=- worst :P

thunder, ga je moer nemen :P >:)

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

• Trank00l
  • Niet online
Muhahahahah Termi nerrrrd wazaaaap lmao man >:) >:)

• Termy

Termy

psst, voor de modjes komen, dis geen chat room :P

vertel de topicstarter eens wrom jij (zogenaamd) zo ownt :)

• Jox444
  • Laatst online: 22:14

Jox444

Honestly....

Op vrijdag 19 oktober 2001 14:03 schreef Hennie-M het volgende:
Hey mensen,

als ik UT speel tegen bots dan lukt het allemaal aardig enzo. Speel ik online of als er mensen kijken bak ik er echt HELEMAAL NIETS van... 30-2 verliezen gebeurt dan regelmatig...

Why?
ik oefen met auto change level aan.. en hij staat regelmatig op godlike(waar ik dan ook vaak verlies of op die 2 daaronder. speel ik een potje op novice dan verlies ik vet :(

ps kan het ook zijn dat ik zo vet verlies in ut online omdat ik zo hard lag?

dank u voor uw aandacht
je bent gewoon slecht })

Het is FRIET!

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-09 08:51
Neem es een demo op..

In je console (kom je door op ` te drukken) intypen demorec ikzuiginut

Kunnen we zien hoe slecht je bent ;D

• Hennie-M
hmm dat laatste idee zuigt dan nog wel het allerergste :D
maar goed, ik ben gisteren eventjes aan het ontluchten geweest en ik zal zo eens een potje online spelen.

als ik dus F6 heb ingedrukt,krijg je dat dan ook te zien in het filmpje?

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-11 07:49

Frenkpie

"Crocs Rule !"

hehehe je moet niet gaan trainen met bots om beter te worden tegen andere spelers

je moet alleen met bots spelen als je nog nooit UT hebt gespeeld. dan krijg je wel wa skills bij enzo...

maar later als je verder wilt moet je gewoon de heletijd online spelen

en na een tijdje als je best veel speelt word je heel goed

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-11 07:49

Frenkpie

"Crocs Rule !"

ik zal wel ff een demotje maken hoe je het WEL moet doen ;)
ff spelen

• Hennie-M
en nu?

ik heb net 3 of 4 potjes gespeeld waarbij ik 1x 1ste ben geworden(in die (*$$%sewers) en de andere potjes elke keer in het midden... met zon 10/12 spelers
mijn ping kwam vaak boven de 320 uit...

dus dat is wel weird. en jammer natuurlijk. hoe sla ik zon filmpje op?
hmm blijk ik het verkeerde opgenomen te hebben :P
potje wat dus al afgelopen is.
hoe speel ik het filmpje af?

anyway zoals ik al zei, ik heb maar ISDN en ik kan dus niet zo veel online spelen omdat dat veelste veel kost en ik krijg al op me donder als ik te veel internet :)

• Hennie-M
Op zaterdag 20 oktober 2001 22:18 schreef Lampie het volgende:
Neem es een demo op..

In je console (kom je door op ` te drukken) intypen demorec ikzuiginut

Kunnen we zien hoe slecht je bent ;D
Oja tactical ops roelt inderdaad.
deathmatch met TO wapens :)
maar dat heb ik online nog niet gezien.

• Stacium
  • Niet online

Stacium

Perfect Molecular Chaos

Op zaterdag 20 oktober 2001 18:03 schreef Thunder00x het volgende:
UT instagib OWnt en ik daarin ook kijk maar www.clanbase.com Lords Of Lighting heet de clan :)
haha ik ken LOL wel, stelletje lamers daro :P

ik zat in pxg (hebben ooit in de top 10 gezeten voordat ik erin kwam :+ ) en vlgns mij hebben we wel eens tegen jullie gespeeld

alleen is pxg nu dood :'(

• Hahn
  • Laatst online: 19:03
ik ben ook niet echt de beste in UT, maar zeker ook niet de slechtste, als er een stuk of 8 ventjes meedoen ben ik vaak 3 of 4 (één keer was ik 2e met 9 ventjes :)) waardoor ik veel ventjes frag is gewoon door niet stil te staan en vooral veel springen zodat jij niet wordt geraakt (ik speel ook altijd op servers waar je wapens niet op kunnen en iedereen het zelfde wapen heeft en dan kan je dus de hele tijd achter elkaar blijven schieten)

The devil is in the details.

Verwijderd

http://league.utassault.net

kijk maar in divisie 1 (de hoogste >:)).. Ik zit in <-=TRU=-> :)

• Stacium
  • Niet online

Stacium

Perfect Molecular Chaos

Op zondag 21 oktober 2001 14:27 schreef Marc00 het volgende:
ik ben ook niet echt de beste in UT, maar zeker ook niet de slechtste, als er een stuk of 8 ventjes meedoen ben ik vaak 3 of 4 (één keer was ik 2e met 9 ventjes :)) waardoor ik veel ventjes frag is gewoon door niet stil te staan en vooral veel springen zodat jij niet wordt geraakt (ik speel ook altijd op servers waar je wapens niet op kunnen en iedereen het zelfde wapen heeft en dan kan je dus de hele tijd achter elkaar blijven schieten)
:+

dat heet instagib

en je kan beter niet zoveel springen omdat je tegenstander precies kan bedenken waar je terecht zal komen. Wel heel veel bewegen en wat dodgen (2x op pijltje duwen :9 )

• Hennie-M
Op zondag 21 oktober 2001 14:27 schreef Marc00 het volgende:
instagib dus
dat vindt ik ook koel, maar wat ik me afvraag. als ik zoek naar een server hoe kan je dan zien dat het een instagib server is?

http://league.utassault.net <- tof logo!
anyway .. als ik dus op choose best weapon druk krijg ik altijd mijn translocator! |:(
en die kun je niet instellen bij de volgorde van je wapens..
dat is wazig!

Verwijderd

Op vrijdag 19 oktober 2001 14:03 schreef Hennie-M het volgende:
Hey mensen,

...
hoe bestuur jij UT? muis op freelook en dan asdw? of gebruik je de pijltjes toetsen om te mikken ;) dat is veel te traag namelijk
verder kun je de tactische tutorials eens opzoeken waarin wat tips staan zoals veel strafen, rockets op de grond vóór je tegenstanders knallen etc etc

• Hennie-M
Op zondag 21 oktober 2001 16:13 schreef OG_outlaw het volgende:

[..]

hoe bestuur jij UT? muis op freelook en dan asdw? of gebruik je de pijltjes toetsen om te mikken ;) dat is veel te traag namelijk
verder kun je de tactische tutorials eens opzoeken waarin wat tips staan zoals veel strafen, rockets op de grond vóór je tegenstanders knallen etc etc
yep mikken met de muis en besturen met asdw. die tutors ken ik ook allemaal al. maar die online spelers zijn gewoon allemaal zo funky goed!

• Hahn
  • Laatst online: 19:03
Op zondag 21 oktober 2001 16:09 schreef Hennie-M het volgende:

[..]

instagib dus
dat vindt ik ook koel, maar wat ik me afvraag. als ik zoek naar een server hoe kan je dan zien dat het een instagib server is?
dat kan je volgens mij niet zien (ik heb het nog nooit gezien) ik heb altijd als ik UT speel toevallig instagib (of hoe dat ook heet)

The devil is in the details.

Verwijderd

dan moet je gewoon een andere server zoeken ;) die kids van tegenwoordig zijn echt razendsnel

ik ben zelf ook wel eens kansloos op sommige servers 8-)

Verwijderd

ik ben zelf ook wel eens kansloos op enkele servers
Ik nooit :) Nee hoor, heb ik vooral te danken omdat ik goed kan richten als ik aan het springen ben :)

Verwijderd

Je moet gewoon veel online oefenen dat zal je merken dat het steeds beter zal gaan. Wat ik speelde eerst altijd quake2 als ik nu op school UT speel op het netwerk dan merk ik dat ik het nog steeds aardig kan en ik het kan winnen tegen gasten die het regelmatig spelen.

conclusie: je moet gewoon mee online spelen :P

Verwijderd

Volgens mij kon je die conclusie al 20 posts geleden trekken.. :P

• CyberTijn
  • Laatst online: 19-09 15:56
Op zondag 21 oktober 2001 11:34 schreef frenkpie het volgende:
ik zal wel ff een demotje maken hoe je het WEL moet doen ;)
ff spelen
haha, en dat zou jij weten zeker ;)

• Hennie-M
Op zondag 21 oktober 2001 21:05 schreef CyberTijn_ het volgende:

[..]

haha, en dat zou jij weten zeker ;)
LOL

ach ja
hij is nu bij take 388 voor een goede scene ;)
hij heeft al zo lang niets van zich laten horen

• Termy

Termy

ermz, LoL een lame clan? lmao.
pxg? kan ik me niks van herinneren, waarschijnlijk hebbe we jullie geraped :P

met instagib wil ik best tegen iemand spelen die veel sprint, dat wordt dat prijsschieten :). dodge is met insta VEEL beter...

Verwijderd

Op vrijdag 19 oktober 2001 14:37 schreef Hennie-M het volgende:
oja het zou inderdaad niet erg zijn als ik zou verliezen als ik niet zon (pas op) ONGELOOOOFELIJKE SLECHTE VERLIEZER was ...
daar baal ik nog wel het meeste van :(
toen ik begon met UT kon ik er ook geen reet van. tegen bots ging wel redelijk maar online.. dat is duidelijk andere koek.

zoals eerder gezegd, zijn bots voorspelbaar. sinds ik kabel heb, ben ik alleen nog maar online gaan spelen. Dat is de enige manier om beter te worden.

Zelf kan ik ook niet goed tegen verliezen, maar in het begin moet je gewoon denken "ik suck, en kan alleen maar beter worden" en als je dan genoeg speelt, wordt je vanzelf beter.

als ik jouw was zou ik gewoon een paar (5) servers uitzoeken waar je een goede ping hebt en daar blijven spelen. Vaak zie je dan dezelfde personen terug komen, en na een tijdje zie je dat die mensen jouw niet meer 9 van de 10 keer raken, maar 7 van de 10 keer. En later schiet jij ze gewoon 7 van de 10 keer af!!

dit werkt als een goede stimulans (bij mij iig).

/me zit nu in een UT CTF instagib clan die in 8ste staat op ClanBase.

(clanbase is een site waar clans zich kunnen aanmelden om tegen elkaar wars te spelen)

zo zie je maar weer. oefening baart kunst

• TrehT
  • Laatst online: 06-05-2022

TrehT

koelle

probeer telenordia/algonet eens....
Op zondag 21 oktober 2001 16:40 schreef Makheloth het volgende:

[..]

Ik nooit :) Nee hoor, heb ik vooral te danken omdat ik goed kan richten als ik aan het springen ben :)

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

• Termy

Termy

als je instagib wil spelen komt een langs bij de Lords of Lightning owning clanserver :)

clanlol.mine.nu:9015 (130.89.224.142:9015 in gewone cijfertjes :))

de pass is meestal gewoon lol.

• Trank00l
  • Niet online
Op zaterdag 20 oktober 2001 22:06 schreef Termy het volgende:
psst, voor de modjes komen, dis geen chat room :P

vertel de topicstarter eens wrom jij (zogenaamd) zo ownt :)
hmmk ik zoog in het begin echt keihard raakte niks had er geen zin meer in toen kwam ik erachter van clans enzo en vond het wel een uitdaging om er in een te komen dus ging ik op publics spelen en werd steeds beter en beter toen vroeg eindelijk een clan me en begon met hun mee te doen.
Sindsien speel ik meer op servers van goede clans waar geen newbie's te bekennen zijn en daardoor komen je skills ook aan trianing toe... speel steeds een niveau hoger dan komt het wel goed>---------LoL O W N A G E

(BTW de clan waar ik in zat ben ik al lang uit en die rape ik nu allemaal :) )

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
<flame>

UT is sowieso een dom fragspel, ik heb al geen zin meer om het te beargumenteren, daarom wat losse steekwoorden

- stomme kerkers
- rare planeten
- flak gun? waar kan je die kopen?
- epilepsie
- achterlijk
- stom
- vervelend :)

Ok dat was het

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Hennie-M
Op maandag 22 oktober 2001 11:11 schreef Captain Pervert het volgende:
<flame>

UT is sowieso een dom fragspel, ik heb al geen zin meer om het te beargumenteren, daarom wat losse steekwoorden

- stomme kerkers
- rare planeten
- epilepsie
- achterlijk
- stom

Ok dat was het
je bent een toffe gast, maar ik heb 1 woord voor jou :+

-bekrompen :)

• Paniohitus
  • Laatst online: 15-10 23:04

Paniohitus

Paniohitus

Op maandag 22 oktober 2001 11:11 schreef Captain Pervert het volgende:
<flame>

- stomme kerkers
- rare planeten
- epilepsie
- achterlijk
- stom

Ok dat was het
ben het wel met hem eens...., maar het is soms wel leuk om te doen..., maar niet lange tijden achter elkaar

(ik delta force fan zijn, BOEGGA!

BF1: Don-Panio

• Termy

Termy

captain pervert, en wat voor uitzonderlijk achterlijk spel speel jij dan? :P

o ja, je "speelt" zeker alleen schaken tegen de comp.....

Pagina: 1