specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt
http://www.agere.com/K56flex/driver2.htmlOp vrijdag 19 oktober 2001 13:54 schreef dreamer het volgende:
Ik heb net van een bekende een pc mee naar huis gekrgen om hem te maken (zaten wat fouten in) , dit is me gelukt alleen heb ik nog 1 probleempje en dat is de modem.
Win98 SE vindt mijn modem wel maar weet niet welke het is, en dat weet ik ook niet. Nu is mijn vraag bestaat er een prog dat checkt welke modem ik heb.
Het enige wat ik weet is dat het een 56k modem van lucent is maar welk type
bvd
Dreamer
hier kun je reference drivers vinden voor lucent winmodems... als het modem bij een merkpc (zoals compaq) is meegeleverd kun je het beste even op de site van dat merk kijken. anders is ook het merk te achterhalen door een fcc nummer dat op de kaart zelf staat gedrukt... dat kun je dan weer invullen op:
http://www.fcc.gov/oet/fccid/
en daar rolt dan een fabrikant uit als je het goed doet
XT, 640K ram, 20 MB harddisk, MS-DOS 4.0...
dank je wel maar waar op de kaart staat dat fcc nummer?
p.s. hij is intern
p.s. hij is intern
specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt
Kast openslopen en op de kaart zelf naar de chipset kijken.
Daar staat het nummer op, en daar kan je op zoeken.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
niet echt... het fcc nummer staat meestal op de kaart en niet de chipset... meestal aan de voorkant van de kaart bovenin... of ergens in het midden... dat verschilt per kaart.Op vrijdag 19 oktober 2001 14:25 schreef BackSlash32 het volgende:
Kast openslopen en op de kaart zelf naar de chipset kijken.
XT, 640K ram, 20 MB harddisk, MS-DOS 4.0...
Verwijderd
ati6 commando in hyperterminal bijvoorbeeld... 
suc6
suc6
edit:
laat maar bij oude modems werd het merk en type nog meegebakken...
laat maar bij oude modems werd het merk en type nog meegebakken...
ow en als je dat ffc nummer hebt ga je ff naar www.driverguide.com doen je als user:drivers en pass: all en doe je ff bij search voor de fcc code dan zie je wat voor merk je modem is
Pagina: 1