There is no art to find the minds construction in the face
Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20
Verwijderd
Succes is een keuze
Verwijderd
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Idd, Gpl is veruit de beste/meest realistische race-sim die er is.Op vrijdag 19 oktober 2001 17:58 schreef keldon het volgende:
F1 2001 - Mooier en leuk voor mensen die arcade willen spelen
GP3 - Beter voor mensen die sim willen
GPL - beste en meest realistische
Only fools are enslaved by time and space.
PIII 800@804 Mhz
Verwijderd
Verwijderd
Idd, GPL is de king of racing-simsOp vrijdag 19 oktober 2001 21:43 schreef LoneRanger het volgende:
[..]
Idd, Gpl is veruit de beste/meest realistische race-sim die er is.
En dat voor een game uit 94 ofzo![]()
Graphics zijn niet top of the bill maar hoe het aanvoelt, sfeer en het geluid, smullen gewoon
Thy will see the light...
Ik ben dus een van die GP3 die-hards en wil hier effe op reagerenOp zondag 21 oktober 2001 10:02 schreef 7th het volgende:
Ik vind dat hij na een dagje F3000 in het echt veel beter kan oordelen dan jullie.
En de die-hard GP3 fans moeten niet zo bang zijn een keer wat anders te proberen.
Jeez man o man Gp3 fans verdedigen "hun" game echt hard zeg.
Ik ben in bezit van GPL,nascar-racing4,F1-2000,F1-2001,F1rc,Gp3+2000Addon,stcc2,opencart,warmup.(Ja allemaal orgineel)
Nu vind ik dit gewoon de top 5:
1)GPL (Niet voor de grapics maar voor gameplay)
2)F1-2001
3)F1RC (Ai mag wel gepatch worden!klote ubisoft)
4)Nascar racing 4 (JA dit is geen F1 game maar de REAL-FEEL gehalte stijgt 10000x voorbij Gp3)
5)Gp3 met official 2000 addon
Omdat Nascar 4 eigelijk niet in het rijtje past.Op zondag 21 oktober 2001 12:41 schreef Raimond het volgende:
[..]
Ten tweede zet je Nascar 4 op 4, onder F1 2001 en F1RC; dat vind ik een beetje vreemd omdat GPL wel op een staat, en de physics van N4 verschillen nauwelijks van GPL (tenminste, als je de sims vergelijkt met de real life physics).
Dus zou N4 toch minstens op 2 moeten staan
je heb dus mijn post niet goed gelezen over die gozer die in een F3000 heeft gereden en zegt dat F1rc veel meer realistisch is dan Gp3.Op zondag 21 oktober 2001 12:41 schreef Raimond het volgende:
[..]
Ik ben dus een van die GP3 die-hards en wil hier effe op reageren
Anyway, Ik vind GP3 veruit de beste F1 sim, omdat het hele plaatje klopt. F1RC is inderdaad supermooi, maar speelt gewoon een stuk minder realistisch.
Ik heb die post prima gelezen, al tig keer (ongeveer zo vaak als jij hem al hebt gepostOp zondag 21 oktober 2001 13:12 schreef 7th het volgende:
[..]
je heb dus mijn post niet goed gelezen over die gozer die in een F3000 heeft gereden en zegt dat F1rc veel meer realistisch is dan Gp3.
hoe kan jij dat zeggen als je nooit in een een F1 of F3000 heb gereden? ga je het met een cart vergelijken ofzo?
Dat klopt in beperkte mate; het gaat hier om realistische physics, en die heeft GPL veruit het best. Of je nu oude of moderne racewagens bekijkt, het gaat erom hoe zeer ze de realiteit benaderen.En GPL is niet te vergelijken omdat die niet als een F1 of F3000 bak rijd.
Verwijderd
En erug saai is itt F1Op zondag 21 oktober 2001 13:08 schreef 7th het volgende:
[..]
Omdat Nascar 4 eigelijk niet in het rijtje past.
Oh ja natuurlijk helemaal vergeten:Colin mcrea 2Op zondag 21 oktober 2001 20:54 schreef Redje het volgende:
[..]
En erug saai is itt F1
Over je spellen collectie:
STCC2 vind ik ook nog steeds lache, beetje arcade maar wel lekker close racing
Heb je geen rally games? Rally masters, Sega Rally 2 (wel arcade maar gewoon lekker crossen)
Ik ben het weer niet met jullie eensOp zondag 21 oktober 2001 20:59 schreef 7th het volgende:
Nascar racing 4 heeft maar 2 leuke tracks en dan zijn de 2 die niet in een ovaal lopen maar gewoon een race track.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Als je via een site zoals bijvoorbeeld bhmotorsports.com een aantal patches download worden de graphics een stuk beter en kun je ook een ff-racestuur gebruiken.Op vrijdag 19 oktober 2001 21:43 schreef LoneRanger het volgende:
[..]
Idd, Gpl is veruit de beste/meest realistische race-sim die er is.
En dat voor een game uit 94 ofzo![]()
Graphics zijn niet top of the bill maar hoe het aanvoelt, sfeer en het geluid, smullen gewoon
Wil je de GPL cars erg vet supa dupa mooi maken download dit dan:Op zondag 21 oktober 2001 22:12 schreef schumacher het volgende:
[..]
Als je via een site zoals bijvoorbeeld bhmotorsports.com een aantal patches download worden de graphics een stuk beter en kun je ook een ff-racestuur gebruiken.
GPL ruleert qua gameplay in ieder geval!
PIII 800@804 Mhz
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq