[proxy] veel data posten gaat niet

Pagina: 1
Acties:

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik denk dat dit aan een proxy ligt, maar zekerheid is dat niet :)
Het probleem is als volgt:
Ik draai een forum, en als je teveel text in je textarea dumpt komt de volgende foutmelding:
The data area passed to a system call is too small.
Dat is dus geen mysql foutmelding ofzo.

Dit gebeurt bij meerdere mensen. Bij 1 iemand, die niet achter een proxy zit, gaat het wel goed. Bij 3 andere, die verschillende proxies hebben, gaat het fout.

De method van het form is gewoon POST, dus die zou aardig wat moeten pakken, en anders afkappen (toch?)

De text is een .txt bestand van 6kb

Iemand een idee of dit aan beperkingen van een proxy ligt, of waar ik het moet zoeken?

• XerroR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-03 15:19

XerroR

-=:|X|:=-

Ligt niet aan een proxy denk ik :?

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/

• T.I.M
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ben er ook ff[HappyFun onder ander naam.. :P ]
Ligt niet aan proxy..en krijg ook geen error te ziebn..lijkt net of ik iets post en kom bij /index.php/subforum en zie dan me post gewoon niet :(

• XerroR

XerroR

Op vrijdag 19 oktober 2001 14:49 schreef T.I.M het volgende:
Ben er ook ff[HappyFun onder ander naam.. :P ]
Ligt niet aan proxy..en krijg ook geen error te ziebn..lijkt net of ik iets post en kom bij /index.php/subforum en zie dan me post gewoon niet :(
Ik krijg ook geen error :? als ik op Go! druk gebeurt er gewoon nix :?

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/

• XerroR

XerroR

^Iemand enig idee^ :?