met een een speciaal script stel ik een bon samen in een online shop. Deze bon wil ik graag inclusief html opslaan. Het script wordt gegenereerd door PHP, met HTML als output. Nu wil ik dus vanuit een andere bestand het PHP script inlezen, zodat ik dan alleen de HTML-output op kan slaan. Alleen omdat de files vanaf dezelfde server draaien, opent hij niet de html-output (met fopen), maar hij opent ook de PHP. Weet iemand een oplossing voor dit probleem??
Verwijderd
? ik kan d'r zo snel geen pindakaas van bakkenOp vrijdag 19 oktober 2001 13:13 schreef WillySpruijt het volgende:
met een een speciaal script stel ik een bon samen in een online shop. Deze bon wil ik graag inclusief html opslaan. , met HTML als output. Nu wil ik dus vanuit een andere bestand het PHP script inlezen, zodat ik dan alleen de HTML-output op kan slaan. Alleen omdat de files vanaf dezelfde server draaien, opent hij niet de html-output (met fopen), maar hij opent ook de PHP. Weet iemand een oplossing voor dit probleem??
Kan je iets specifieker zijn?
Met name over dit soort dingen :
genereert PHP weer andere PHP ofzo?Het script wordt gegenereerd door PHP
Je laat het php script dan toch gewoon de variabelen die jij nodig hebt naar je toe mailen?
Of sla het op in een database
.....
of snap ik het probleem niet?
Of sla het op in een database
.....
of snap ik het probleem niet?
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Als het op je eigen server is, verwijs je dan wel naar bijvoorbeeld localhost? en niet naar een pad?
Als je namelijk verwijst naar een pad op je schrijf, haalt ie idd het php bestand binnen....
Als je namelijk verwijst naar een pad op je schrijf, haalt ie idd het php bestand binnen....
Fopen (URL) works 4me
ik maak CSV files van tabellen die door php zijn gemaakt, met de juiste Header open Excel ze gewoon.
De users zij er erg blij mee, Cut en past geen nl strings in je velden, en die kan je niet optellen ( altans XLS niet)
ik maak CSV files van tabellen die door php zijn gemaakt, met de juiste Header open Excel ze gewoon.
De users zij er erg blij mee, Cut en past geen nl strings in je velden, en die kan je niet optellen ( altans XLS niet)
1+1+1 = 1
Pagina: 1