Toon posts:

[php] inlezen op eigen server (vaag)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
met een een speciaal script stel ik een bon samen in een online shop. Deze bon wil ik graag inclusief html opslaan. Het script wordt gegenereerd door PHP, met HTML als output. Nu wil ik dus vanuit een andere bestand het PHP script inlezen, zodat ik dan alleen de HTML-output op kan slaan. Alleen omdat de files vanaf dezelfde server draaien, opent hij niet de html-output (met fopen), maar hij opent ook de PHP. Weet iemand een oplossing voor dit probleem??

Verwijderd

Op vrijdag 19 oktober 2001 13:13 schreef WillySpruijt het volgende:
met een een speciaal script stel ik een bon samen in een online shop. Deze bon wil ik graag inclusief html opslaan. , met HTML als output. Nu wil ik dus vanuit een andere bestand het PHP script inlezen, zodat ik dan alleen de HTML-output op kan slaan. Alleen omdat de files vanaf dezelfde server draaien, opent hij niet de html-output (met fopen), maar hij opent ook de PHP. Weet iemand een oplossing voor dit probleem??
? ik kan d'r zo snel geen pindakaas van bakken :)
Kan je iets specifieker zijn?
Met name over dit soort dingen :
Het script wordt gegenereerd door PHP
genereert PHP weer andere PHP ofzo?

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Je laat het php script dan toch gewoon de variabelen die jij nodig hebt naar je toe mailen?

Of sla het op in een database

.....

of snap ik het probleem niet?

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Verwijderd

require of include al geprobeerd?
$bla = require('bestandje.php') ofzo?

• RdeTuinman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 07:25
Als het op je eigen server is, verwijs je dan wel naar bijvoorbeeld localhost? en niet naar een pad?

Als je namelijk verwijst naar een pad op je schrijf, haalt ie idd het php bestand binnen....

• Joto
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-09 06:27
Fopen (URL) works 4me

ik maak CSV files van tabellen die door php zijn gemaakt, met de juiste Header open Excel ze gewoon.
De users zij er erg blij mee, Cut en past geen nl strings in je velden, en die kan je niet optellen ( altans XLS niet)

1+1+1 = 1

Pagina: 1