Toon posts:

Welk websoftare pakket is hiervoor gebruikt?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
http://gamespot.com
Welke softwarepakket is gebruikt voor deze pagina kan iemadn mij dat vertellen? Vind het namelijk er mooi uitzien. Gaat mij vooral om de opbouw en de buttons e.d. (8>

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Photoshop enfzo en flash en nog wel paar progjes denk ik :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Homesite/kladblok/windows/flash/photoshop

en nog wel meer denk ik.

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 19:36

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Het is niet het programma wat een site mooi maakt, het is het idee. Kortom, welk programma je gebruikt om tot een eindproduct te komen boeit eigenlijk niet. Kan alles zijn, programma's zijn alleen een gereedschap..

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Verwijderd

Topicstarter
Heel simpoel als ik gewoon de banners en plaatjes e.d. weg haal en alleen maar aan frames en buttons denk dan is dat geen flash, dat kan namelijk niet je zo wel de buttons kunnen maken in flash maar hier zit geen flash bij hoor. Ik vraag me af welk programma gebruikt is voor het maken van die frames enzo. Volgens mij iets van adobe denk ik maar weet het niet zeker dus dacht misschien komt het iemand bekendt voor.

Verwijderd

Het gaat om het beeld, dus de creativiteit van de designer. De software die hij/zij gebruikt maakt eigenlijk niet veel uit. Natuurlijk raadt iedereen elkaar aan om de beste programma's te gebruiken, zoals Photoshop, Flash enzo, mits het binnen het budget is, maar je kan ook iets moois maken met Paint.
Voor sommige exclusieve dingen zoals Flash animaties... dan heb je wel weinig keus. Dan is Flash de enige goede keuze. Je hebt ook Toonboon Studio, Livemotion als al die andere Flash 'klonen', maar Flash blijft de beste voor Flash werk.
Pagina: 1