Toon posts:

Hoe maar ik een net rond gat. mbv. nep dremel

Pagina: 1
Acties:
  • 333 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik wilde net proberen een mooi gat in mijn case te maken met mijn pa z'n nep dremel. Dus mooi een slijpschijfje erop gezet en slijpen maar....NOT :(

Ik kom er niet doorheen. Misschien na een uur schuren ofzo maar het wil niet lukken. Nou moet ik zeggen, die schijfjes stellen geen zak voor.

Welke kan ik het beste nemen?

• RupS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-12 19:08
Nep dremel met originele dremel slijpschijfjes, gisteren nog gedaan :)

werkt prima...

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-12 08:27

Whuzz

Dodgeball!

Decoupeerzaag om het basisgat te zagen, daarna mooi afwerken met de dremel. Ik heb daarvoor van die ronde schuurgevallen gebruikt. Weet niet hoe ze heten >:)

[Edit]
Als het per sé met de dremel moet: Koop originele dremel schijfjes, toerental niet hoger dan 3 (op een dremel dan, geen idee hoeveel rpm dat precies is) en houd je schijfje recht! Anders heb je kans dat ie breekt en slijt ie veeeeeeel harder.

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Verwijderd

gebruik de heavy duty cuttoff wheels. 16,50 bij de praxis.

Gewoon netjes aftekenen en geduldig en weinig kracht te werk gaan. Anders zijn die schijfjes ook zo weg. Ik gebruik meestal 2 schijfjes per fangat.

• Mannes
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-12 21:41
Je kan ook gewoon ergens een gatenzaag voor metaal halen en die op je boor masjien zetten...

krijg je iig een mooi rond gat. en dan kan je de randjes eventueel bijwerken met je nepdremel.

edit:

Heej verrek dit is me 75e post :P
nog maar 75 en ik mag de huiskamer in
YEEEHAAA !!!! :) :) :) :)

A computer without Windows is like a fish without a bicycle.

• dfr0st
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-12 11:00

dfr0st

Geel is mooier

Op zaterdag 20 oktober 2001 00:37 schreef Mannes het volgende:
Je kan ook gewoon ergens een gatenzaag voor metaal halen en die op je boor masjien zetten...
er zijn meestal niet zulke grote gatenzagen. En die dingen zijn veeel te duur. Als je persee wilt boren gebruik dan en goedkope houtgatenboor gooi je na het gat maken gewoon weg

Voor fangaten kun je inderdaad het beste een Decoupeerzaag gebruiken, gaat ook sneller. Met een dremmel zit je veel meer te kutten. En het is een stuk duurder (klote dure slijpschijfjes :( )

-

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:21

AMDFreak

Intel is zo..

Kan ut niet met z'n vrees? (voor hout)

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

Verwijderd

Op zaterdag 20 oktober 2001 12:12 schreef InterFreak het volgende:
Kan ut niet met z'n vrees? (voor hout)
neeeeeeeeeeeeee