DiscVault - Beheer je fysieke schijvencollectie | Beschikbaar als Self-Hosted, iOS (ook TestFlight) en Android (beta).
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Gaat om een Philips Vesta Pro (800x600 30frames/sec) Supercam!!!Op vrijdag 19 oktober 2001 13:39 schreef Racetows het volgende:
Heeft iemand wat meer informatie over die webcam? Zoals het merk en welke software d'r bij zit. Ik kan op de website van Albert Heijn geen informatie vinden.
bij ons hebben ze hem nog (althans gisteren..).... ik heb hem zelf dinsdag pas gekocht....bel eens naar de AH bij je inde buurt zou ik zeggen!!
DiscVault - Beheer je fysieke schijvencollectie | Beschikbaar als Self-Hosted, iOS (ook TestFlight) en Android (beta).
Verwijderd
Gr. Gibbie
Verwijderd
Verwijderd
HuHOp vrijdag 19 oktober 2001 16:58 schreef Mutilator het volgende:
Ik heb hem net gekocht in Enschede. Ik ga hem zo testen, maar ik moet eerst een metalen plaatje voor mijn usb poort weghalen.
wat moet dat plaatje ervoor !???
bij mij zat er bij geen van me 3 pc's een plaatje voor hoor
maarja.. post je ff wat resultaatjes???
ben nl. op zoek naar een nieuwe
Als het die ene is met 30 fps is ie 99, die met 60 fps in nl. 199Op vrijdag 19 oktober 2001 14:05 schreef TheVisionMaster het volgende:
ps. nieuwprijs van die cam is geloof ik 200 pieken zonder airmiles kost hij bij de AH 99 piek!
Maar voor 50,- wil ik er nog wel eentje
ff kijken of we nog wat airmiles hebben
Een hele goeie cam voor bijvoorbeels aan je telescoop te hangen. CCD-fotografie voor de arme zielen, maar wel met uitstekende resulaten.
Volgens mij is-tie echter wel uit produktie en is-tie opgevolgd door de ToUCam (of zoiets. Daarom issie misschien zo goedkoop. Bij Ebay worden d'r al "astronomische" bedragen geboden voor een tweedehandse.
Kuuke
Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子
Verwijderd
Een beetje commercieel denkend infobaliepersoneel heeft er ondertussen al een stuk of 8 onder de balie liggen
in de vitrine bij de sigaretten
maar ik heb hem hier ook al 1 1/2 jaar staan
heb er alleen wat meer voor betaald
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Verwijderd
Verwijderd
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Airmiles--> www.airmiles.nlOp maandag 22 oktober 2001 12:23 schreef ajampaniki het volgende:
Is er al iemand die pics kan maken. Kwil wel ff kijken of ze ze bij ons ook nog hebben maar dan moet het wel wat zijn. Hoe check ik bdw het aantal airmiles dat ik nog heb?
check http://webcam.baardmees.net voor live pic's...
fraai apparaat hoor!
¯\_(ツ)_/¯
Staat die info niet op AH.NL ?? ik weet het niet..'k denk wel elke AH!Op dinsdag 23 oktober 2001 15:45 schreef smallboy het volgende:
Tot hoe lang is die actie en is ie bij alle ah's in nederland ?
Wat ik eigenlijk wilde vragen is, wat voor software kan ik het beste gebruiken, om de cam op een website te zetten. Wat voor software gebruik jij bv Thevisionmaster?
Gtx
Everywhere you go you always take the weather with you
Verwijderd