[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Verwijderd
ik denk dat mensen met een kt 266 chipset hun ervaringen maar es moesten posten
greets Geit
Verwijderd
[mieren-neuk modus]Op vrijdag 19 oktober 2001 12:41 schreef -GeHlGe-GoaT het volgende:
ligt eraan welke chipset, in je sig heb je et over de kt266a, hehe ik denk dat weinig mensen je daar temp. ervaringen over kunnen geven, maar de kt133a bijv. word errug warm, dan zal et verstandig zijn te koelen, waterkoeling IS wat overdreven, maar wel lekker sildenk er wel aan in welke voplgorde je slangen dan aansluit.
greets Geit
Sil
[/mieren-neuk modus]
Kweet niet........ ligt ook aan de chipset's zelf ( zie Geit ).
Maare...... persoonlijk vind ik het zonde om er geld in te gaan steken......tenzij instabiliteid bij het overklokken door je chipset ( nog nooid gehoord,maargoed ).
You're choice !
Verwijderd
[mieren-neuk modus]Op vrijdag 19 oktober 2001 12:56 schreef Cryolite het volgende:
Ze zetten toch niet voor niets tegenwoordig kleine fannetjes of heatsinkjes op die chipsets, dus lijkt me wel handig als je gaat overclocken om die ook mee te koelen, zeker met een hogere FSB. Trouwens, als je toch bezig bent met H2O-kewling dan is het gewoon leuk om ook de chipset mee te nemen toch?
HAHAHHH !!! H2O-kewling,we zijn goed wakker jongens
Nu moet ik maar eff oppassen op typo's !
[/mieren-neuk modus]
Tja je kan hem wel meenemen in je water-koeling maargoed.....is weer centjes maarja.....kan nooit kwaad natuurlijk...
Het is altijd goed om je warme delen van je systeem kouder te maken !
Ik zou hem gaan waterkoelen, als ik daarvoor geld over heb en het interresant vindt staan. Anders zou ik er gewoon een kleine fan op zetten (evt. op 7/5V tegen het geluid).
Het waterblokje opzich is niet zo duur en derest wil ik ook al gaan kopen. Dus dat beetje extra maakt niet zoveel uit.
Kwa airflow zit het wel goed. Ik heb 3 120mm en 2 80mm fans in me kast zitten.
Gabberjoost, hoe meet je de temperatuur van je chipset dan? Is dat tegenwoordig standaard aanwezig op de nieuwe moederborden?
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Verwijderd
Verwijderd
Of je lijmt een socket-koelertje dicht, kan ook al.
Gewoon doen dus.
* DaBit moet dat ook maar eens doen. En die rammelfan op de V7700 moet ook pleite.
Verwijderd
Nu pasOp vrijdag 19 oktober 2001 17:13 schreef -GeHlGe-GoaT het volgende:
/me vind stanley een miereneuker
Verwijderd
Het heeft dus zekers wel nut als je die chipset een beetje goed koelt.....volgens die review dan
Het is dan wel geen waterkoeling maar heeft het zelfde effect (denk ik).
Zonder peltier weinig winst.....met pelt scheelt een stuk
Verwijderd
dus als je je systeem stabiel wilt laten draaien is een koeling toch wel gemakkleijk
Verwijderd
Asus A7V266 mobo met KT266 chipset @ 149 fsbOp vrijdag 19 oktober 2001 12:41 schreef -GeHlGe-GoaT het volgende:
greets Geit
[edit] met standaard koelertje [edit]
Volgens MBM 5 :
high :29
low :24
average :28
Na 5 uur GoT'en en C-S'en
I see dead pixels...
Verwijderd
[mijn-beurt-om-op-alle-slakken-zout-te-leggen-modus]Op vrijdag 19 oktober 2001 12:54 schreef stanley het volgende:
[..]
[mieren-neuk modus]
Sil![]()
[/mieren-neuk modus]
Kweet niet........ ligt ook aan de chipset's zelf ( zie Geit ).
Maare...... persoonlijk vind ik het zonde om er geld in te gaan steken......tenzij instabiliteid bij het overklokken door je chipset ( nog nooid gehoord,maargoed ).
You're choice !
dat moet your choice zijn
[/mijn-beurt-om-op-alle-slakken-zout-te-leggen-modus]
Verwijderd
okeee ik kan ook mieruh neukkuhhhh noid met een d die is ook coolOp vrijdag 19 oktober 2001 12:54 schreef stanley het volgende:
( nog nooid gehoord,maargoed ).
Verwijderd
Uhm nou ik kom niet hoger dan 133 mhzOp vrijdag 19 oktober 2001 12:41 schreef -GeHlGe-GoaT het volgende:
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn