30x sf175s + gw5000-dt op oost
kijk ff bij pioneer.nl zou ik zeggen...
volgens mij is die R met blauw scherm (zijn niet duidelijk overdag)
volgens mij is die R met blauw scherm (zijn niet duidelijk overdag)
¯\_(ツ)_/¯
De 3100r is met wit/groene verlichting. Die heb ik ook
De 3100r-b is met blauw/rode verlichting. Niet erg mooi naar mijn mening, en overdag niet echt fijn af te lezen. de 3100r-b heeft dus blauwe display verlichting, en de 3100r heeft wit oplichtende letters... veel mooier dus
Dit is dus de DEH-3100r, mooie kleuren en goed afleesbaar. Ook belangrijk 

En dit de DEH-3100r-b. Hip blauw backlight, maar stukken minder goed afleesbaar, zeker overdag.

disclaimer
Ja ik kan dit weten, want ik heb zelf de 3100r, en een goede vriend van me de 3100r-b. Ik geloof dat de r-b ook standaard in passats en golfjes wordt geleverd, maar dat ff terzijde

En dit de DEH-3100r-b. Hip blauw backlight, maar stukken minder goed afleesbaar, zeker overdag.

disclaimer
Ja ik kan dit weten, want ik heb zelf de 3100r, en een goede vriend van me de 3100r-b. Ik geloof dat de r-b ook standaard in passats en golfjes wordt geleverd, maar dat ff terzijde
er word niks!! (zelfs geen speakers) standaard in golfjes geleverd. misschien als je een pakket neemt ofzo, maarja is hij dan nog standaard
Het is dat je al zoveel posts hebt anders zou ik je direct verdenken van techposts scoren
Whehehe 
Vind het zo raar dat de topicstarter totaal niet meer gereageerd.... Mij zie je hier niet meer terug
Vind het zo raar dat de topicstarter totaal niet meer gereageerd.... Mij zie je hier niet meer terug
stank voor dank
Dit had ie zelf ook wel kunnen uitzoeken...
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()