Toon posts:

MS Gamepad + MS FF Wheel USB

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heee!!

Ik heb een Microsoft Gamepad aangesloten op een SB Live! 1024!. Nooit problemen gehad. Totdat ik m'n Ms FF Stuur ging installeren. Stuur werkt perfect, maar de gamepad niet meer. Not Connected!

Verwijderen van software en daarna alleen gamepadsoftware installeren werkt niet. Ik heb al vanalles geprobeerd maar ik kom er niet. Je zou toch zeggen dat ze beide moeten kunnen werken.

Op m'n vorige computer kon ik gewoon de USB stekker van het stuur eruit trekken, rebooten en met de gamepad spelen, maar dat werkt dus nu niet.

Iemand een idee wat het probleem is en wat er aan te doen is?

• mradem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024
http://www.microsoft.com/products/hardware/sidewinder/downloads/default.asp

Misschien zit hier wat tussen wat je nodig heb zoals drivers of patches etc.
suc6

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de nieuwste drivers en patches al

Verwijderd

Dit probleem heb ik ook met mijn ocmputer (eerlijk gezegd nog niet uitgeprobeerd op mijn AMD) maar het gaat niet goed als beide apparaten er tegelijkertijd aanhangen.

Als ik de gamepad er aan had hangen en dan het stuur inplugde werd het geinstalleerd maar werkte vervolgens niet. Bij het herstarten van de computer werden beide usb apparaten niet meer herkent. dan moest ik weer booten zonder apparaten en dan gamepad of stuur inpluggen en dan werkte het weer. ik heb de hoop maar opgegeven :'(

edit:

apparaten waren wel USB