Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
Ik heb een goed idee, gebruik de zoekfunctie van GoT, met als zoekterm 'stil' of 'isolatie' o.i.d.
Stroom eraf
Money for nothin' and your chicks for free
Je computer niet aanzetten. 
Je kan van dat nopjesschuim gebruiken voor geluidsisolatie, iets met kurk onder je computerpootjes zetten.
Gebruik de o zo fijne Search, hij/zij heeft vast wel een antwoord, want deze vraag is zo vaak langsgeweest.
Je kan van dat nopjesschuim gebruiken voor geluidsisolatie, iets met kurk onder je computerpootjes zetten.
Gebruik de o zo fijne Search, hij/zij heeft vast wel een antwoord, want deze vraag is zo vaak langsgeweest.
-
Verwijderd
Uitzetten iddOp vrijdag 19 oktober 2001 11:41 schreef DeeJee het volgende:
Stroom eraf
of zo'n "stille"pc die op t.net stond!
Verwijderd
Wat hier goed helpt, is een apart computer meubl op wieltjes naast het bureau.
(Trolley heet dat)
De PC staat dan lager , en de herrie gaat er achter uit. Je kunt nog wat tandenschuim op de muur plakken voor demping.
En als je aan de PC moet werken trek je het hele ding naar voren.
(Trolley heet dat)
De PC staat dan lager , en de herrie gaat er achter uit. Je kunt nog wat tandenschuim op de muur plakken voor demping.
En als je aan de PC moet werken trek je het hele ding naar voren.
Verwijderd
Hmm bekleed de binnenkant van je kast met isolatie foam. Doe plakjes kurk tussen de schroefen van de behuizing en ventilatoren. Zo kun je lekker slapen. 
Wat ook een optie is, maar ik weet iet of het gezond is voor je pc, je kunt hem vullen met purschuim.
Wat ook een optie is, maar ik weet iet of het gezond is voor je pc, je kunt hem vullen met purschuim.
Check anders mijn topic ff over het dempen van je kast.
Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!
ook je voeding waterkoelen en je weet niet wat je hoort (omdat je het niet meer hoort kun je niet weten wat je hoort dusss....
'k Heb trouwens nog wel een serieuze tip: Monteer je HD's met rubberringetjes tussen HD, kast en schroeven. Maakt bij mij echt superveel verschil. Let op, dat echt geen verbinding (metaal-metaal) mag zijn tussen HD en kast. Dus ook niet tussen de schoeven en de kast...
Nou nou zeg Darkstorm2001, kan het wat rustiger?? Zeker met het verkeerde been uit bed gestapt 
Als jij vind dat het te vinden is in de search neem dan niet de moeite om te replyen. De aanwijzing dat het antwoord in de search te vinden zou zijn was ook al een keer langs geweest.
Dus
-1 flame
-1 dubbel post
Als jij vind dat het te vinden is in de search neem dan niet de moeite om te replyen. De aanwijzing dat het antwoord in de search te vinden zou zijn was ook al een keer langs geweest.
Dus
-1 flame
-1 dubbel post
...
Verwijderd
Op vrijdag 19 oktober 2001 13:44 schreef Darkstorm2001 het volgende:
SLOTJE!!!!!!! dit is al zo vaak an de orde geweest gebruik gewoon de search![]()
![]()
![]()
Praten over onderwerpen die al eens zijn voorbijgeweest is normaal, als je het wat te veel vindt mag je dat ook zeggen, maar met een zooi boze ikoontjes om een slotje schreeuwen is onbeleefd. (Lees de FaQ)
Beteugel Uw Irritatie..
Verwijderd
Klein lijstje van dingen die ik heb gedaan om mijn pc stiller te maken:
• Vervang kleine chipset fans (mobo, videokaart enz.) voor grote heatsinks.
• Vervang de fan in je voeding voor een papst 8412NGL.
• Plaats ook zo'n papst fan op je cpu.
• Koop een broodtrommel voor je hdd.
Voor plaatjes check signature....
• Vervang kleine chipset fans (mobo, videokaart enz.) voor grote heatsinks.
• Vervang de fan in je voeding voor een papst 8412NGL.
• Plaats ook zo'n papst fan op je cpu.
• Koop een broodtrommel voor je hdd.
Voor plaatjes check signature....
Al je coolers er uit sloopen
scheelt je een hoop kabaal
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh
Verwijderd
ja, ik geef je een tijdje voordat je voeding te heet wordt en er mee kapt.Op zaterdag 20 oktober 2001 12:17 schreef InterFreak het volgende:
Al je coolers er uit sloopenscheelt je een hoop kabaal
Geen stomme dingen vertellen!
daar heb je geen fuk aan.
Er word hier inderdaad altijd een flinke hoeveelheid *bagger* gestort voordat je een aantal goede antwoorden hebt....Op zaterdag 20 oktober 2001 12:59 schreef Juggernaut het volgende:
[..]
ja, ik geef je een tijdje voordat je voeding te heet wordt en er mee kapt.
Geen stomme dingen vertellen!
daar heb je geen fuk aan.
Ik heb mn kast van binnen bekleed met geluidsdempend materiaal van de Hornbach (2 50x50cm voor 11.75) en de stukken die ik nog over had heb ik de kast bovenop gezet.. scheelt wel wat, ik hoor nu alleen mn fan's die naar buiten blazen, mn 2 HD's hoor ik nu totaal niet meer
Het is mijn kast niet maar ik heb wel hetzelfde schuim gebruikt.
Canon EOS 50D & 5D mk2 - Flitslichtjes, Buisjes met glas en een Onderwaterhuis
Pagina: 1