Toon posts:

Beste plaats voor systeem fans??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik wil wat airflow creeeren maar nu lees ik met search heel veel maar nergens staat wat het beste is waar moet ik ze plaatsen en hoeveel en moeten ze lucht de kast in zuigen of juist er uitblazen

alvast bedankt

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:44

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

hmmmz dan heb je niet goed gezocht...

in ieder geval voor onder de intake en bovenachter de outtake

¯\_(ツ)_/¯

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-05 20:48
Ehm voor onder in je kast 2 fan's die lucht aanvoeren (intake), 2 fan's aan de achterkant van de kast naast de cpu die het er weer uit gooit (outtake), en misschien nog 1 a 2 boven in voor je hd's ook als outtake. Dus..

En dit had je ook allemaal wel kunnen vinden met de search.

Afbeeldingslocatie: http://213.239.154.15/forum/topbar_uit.gif

| I've got permission to color outside the lines |

Verwijderd

Topicstarter
jawel maar daar staan soms tegenstrijdige feiten in dan weet ik ook niet wat ik wil
de een zegt 5 de ander 2, ik wil gewoon jullie ervaring horen en niet te veel lawaai zal ik dan ook nog isolatie schuimrubber halen?? of wordt me amd1,4 ghz met volcano II dan weer te warm??

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Dit topic is verplaatst naar [forum=22] :).

Verwijderd

mwuah,
je hebt iets van 50 cfm nodig in en uit. Voor onder in, achter boven uit.

Ik zou een 120mm fan voor onderin op 7 Volt zetten, en een 92 mm op 12 Volt achter bovenin. Dat moet zat zijn. ;)

Een alternatief is eerst alleen een 120mm fan in de zijkant boven de CPU zetten, op 7 Volt, die naar binnen blaast. Als de kast van binnen dan te warm blijft, kun je een fan bovenop zetten, tussen de voeding en de CDrom ongeveer, ook een 120mm op 7 volt, die lucht naar buiten zuigt. 8-)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nog een 8 cm fan die lucht naar binnen kan zuigen waar zal ik hem plaatsen??

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:52

Whuzz

Dodgeball!

Op vrijdag 19 oktober 2001 11:51 schreef Khorne het volgende:
ik heb nog een 8 cm fan die lucht naar binnen kan zuigen waar zal ik hem plaatsen??
Heej, da's een hele speciale... die kan lucht naar binnen zuigen? Waar kun je die halen? En als je hem nou omdraait... zou ie dan ook lucht naar buiten kunnen blazen?? >:)

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:49
offtopic:
wie heeft er ervaring met de blowhole die www.eynstein.nl kan maken in je kast
ik vind deze vraag niet waard om een nieuw topic testarten daarom vraag ik hem nu hier

Taal fouten inbegrepen ;)

Verwijderd

Topicstarter
kijk dat jij geld hebt voor water cooling wil nog niet zeggen dat anderen dat ook kunnen en daarnaast ben ik ook nog een newb in het casemodden dus ga niet de smartass uithangen
Pagina: 1