Ik 'heb 'm ook alleen aanstaan als ik 's nachts de PC aan hou.
Maar als je verder niks hebt lopen dan krijgt ie toch automatisch 100%
dat is niet correct (het "idle process" moet dan alle cpu pakken).Op vrijdag 19 oktober 2001 11:20 schreef Manic het volgende:
Geen idee....
Ik 'heb 'm ook alleen aanstaan als ik 's nachts de PC aan hou.
Maar als je verder niks hebt lopen dan krijgt ie toch automatisch 100%
Maar een goeie oplossing is
Ik frut, dus ik epibreer
Als ik die wolken na tuur beleeft zij zo een nat uur in de natuur.
nee OenOp vrijdag 19 oktober 2001 11:23 schreef Oen het volgende:
Waarom zou je CPU 100% gebruikt moeten worden dan, 100% verbinding zou beter zijn.
Ik frut, dus ik epibreer
Als ik die wolken na tuur beleeft zij zo een nat uur in de natuur.
Gebeurd niet altijd, maar soms als ik kazaa start begint m'n hardeschijf als een gek te ratelen, en kijk ik dan bij de task manager, dan gebruikt hij idd 99% van je cpu.
Kazaa afluiten, geen problemen meer.
Denk een flinke bug in kazaa, maar dat lijkt me niet zo'n moeilijke conclusie
Als je dat kan instellen zal het ook wel met de CPU kunnen.
(edit)
Ik zei niks
[knip]
Maar als je een trage PC hebt, gaat ie toch automatisch meer gebruiken
[/knip]
Zou het niet zo zijn dat ie op dat moment je collectie aan het scannen/indexeren is? Voornamelijk vlak na het starten moet ie natuurlijk zijn search index actualiseren. Dat ie daarvoor 100% pakt (of krijgt) kan normaal zijn als er toch geen ander process is dat veel cputijd nodig heeftOp vrijdag 19 oktober 2001 11:30 schreef Carloz het volgende:
Denk een flinke bug in kazaa, maar dat lijkt me niet zo'n moeilijke conclusie
Ik frut, dus ik epibreer
1GHz thunderbird met 512 MB mem...Op vrijdag 19 oktober 2001 11:33 schreef Manic het volgende:
Maar als je een trage PC hebt, gaat ie toch automatisch meer gebruiken
lijkt me sterk dat dit minimum eis is van kazaa
Netto merk je er dus niets van.
Is het overigens echt Kazaa die de cpu belast? (heb je gecheckt met taskman?)
Ik frut, dus ik epibreer
GV! je was met net weer voor, ik leesde z'n signature pas na het posten en heb toen direkt veranderd.Op vrijdag 19 oktober 2001 11:35 schreef Carloz het volgende:
[..]
1GHz thunderbird met 512 MB mem...
lijkt me sterk dat dit minimum eis is van kazaa
Maar er liggen altijd aasgieren in de buurt.
Op vrijdag 19 oktober 2001 11:43 schreef Manic het volgende:
[..]
GV! je was met net weer voor
[...]
tja, het is rustig op mijn werk
Ik frut, dus ik epibreer
Loop stage hier, hm...lees signature; Stage = GoTOp vrijdag 19 oktober 2001 11:48 schreef pistole het volgende:
[..]
offtopic:
tja, het is rustig op mijn werk
Ja, ik heb het gecontroleerd met de taskmanager van Windows 2000. En die CPU belasting blijft continu, of ik nu iets doe of niet. De HD ratelt er meestal lekker flink bij en het systeem wordt zo traag als stroop...
Sjezus zeg, je zou toch zeggen dat op een Thunderbird 1333@1466 met een halve gig RAM het ampers op zou moeten vallen dat je zo'n proggie draait... kijk maar eens naar E-Donkey, Gnotella of BearShare - dit kunnen gewoon doordraaien zonder dat mijn systeem er last van heeft (behalve Gnotella dan, die heb ik lekker heel m'n upstream laten claimen
Als ze het maar snel fixen, want ik wil Seti@Home laten doordraaien als KaZaA actief is. En dat gaat nu dus niet omdat Seti@Home hooguit een procent CPU-tijd ofzo krijgt...
(en begin nou niet weer over
Verwijderd
Je ben dus wel de enige die dat probleem heeft, ik krijg er dus geen nachtmerries van, bewijs:
:P!EDIT:
Ik heb alleen Photoshop 5.5 gebruikt om de pic ff te crop'en en verkleinen (in kb's dan
Verwijderd
Dus ik denk dat het probleem in Win2k zit
Het lijkt erop dat KaZaA zomaar mijn hele harde schijf aan het indexeren. Tsja, geen wonder dus dat m'n HD continu aan het ratelen is...
<paranoïa-modus> 't Is trouwens wel opvallend dat vlak na het posten van mijn bevindingen op het forum van KaZaA deze opeens plat ging en het tot nu toe nog steeds niet doet... poging van KaZaA om het indexeren van gehele HD's geheim te houden?? </paranoïa-modus>
Heb je misschien aangegeven dat je je hele harde schijf wilt delen op het internet???Op zondag 21 oktober 2001 02:05 schreef Brian Dickens het volgende:
Via het forum op www.kazaa.com ben ik erachter gekomen dat ik echt niet de enige ben.
Het lijkt erop dat KaZaA zomaar mijn hele harde schijf aan het indexeren. Tsja, geen wonder dus dat m'n HD continu aan het ratelen is...
<paranoïa-modus> 't Is trouwens wel opvallend dat vlak na het posten van mijn bevindingen op het forum van KaZaA deze opeens plat ging en het tot nu toe nog steeds niet doet... poging van KaZaA om het indexeren van gehele HD's geheim te houden?? </paranoïa-modus>
Verwijderd
Pleeze geen onzin meer posten staat er al genoeg !
Thanks
ChakotaY
Verwijderd
Effe serieus... bij elke tweaker is nu toch zo ongeveer wel doorgedrongen dat Kazaa tjokkievol spyware zit... ik denk dat dat indexeren van je hardschijf niet eens door kazaa zelf word gedaan maar door een van die spionetjes...
what the F#*@ is wrong with morpheus man... die is spywarefree ...
scheelt Femme weer bandbreedte als al die nutteloze topics over Kazaa niet meer worden gepost...
bij opties
dat was de oplossing hier
En hoe kun je in godsnaam aangeven wat je wilt delen? KaZaA gaat toch gewoon uit van je downloadmap? Ik heb in ieder geval nergens een optie gezien waar je precies kunt aangeven wat je allemaal wilt delen....
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Na twee jaar is Kazaa ook wel iets veranderd trouwens
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dit topic is gesloten.
![]()