Toon posts:

Adaptec SCSI AVA 1505/1515

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Yoho!

Deze SCSI kaart werkte altijd goed onder 95, 98 en ME. Maar nu onder XP krijg ik hem niet aan de praat. Het is helaas nog een ISA kaart.

Is het iemand sowieso al gelukt om de kaart aan de praat te krijgen onder Windows 2000 of Windows XP?
Dit is mijn vraag *D

Thx

• beerns
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-02 14:59

beerns

it is I, Leclerc

zo'n 1505 is dat niet zo'n kaartje dat geleverd werd/wordt bij scsi zipdrives van Iomega?
Maar ik heb ff gekeken bij Adaptec.....en volgens mij wordt het niet ondersteund onder XP.
link: http://www.adaptec.com/worldwide/support/drivers_by_product.html?cat=%2fProduct%2fAVA-1505&prodkey=AVA-1505

kijk anders zelf ff.

Erik heeft bij ons in het dorp best wel een slechte naam. Ik geloof Hans ofzo, of Rob.....

• beerns

beerns

it is I, Leclerc

zo'n 1505 is dat niet zo'n kaartje dat geleverd werd/wordt bij scsi zipdrives van Iomega?
Maar ik heb ff gekeken bij Adaptec.....en volgens mij wordt het niet ondersteund onder XP.
link: http://www.adaptec.com/worldwide/support/drivers_by_product.html?cat=%2fProduct%2fAVA-1505&prodkey=AVA-1505

kijk anders zelf ff.

Erik heeft bij ons in het dorp best wel een slechte naam. Ik geloof Hans ofzo, of Rob.....

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat heb ik ook gelezen, maar er staat ok support tips om het onder NT aan de praat te krijgen.

Het zou toch debiel zijn dat die kaart niet meer onder 2000 of XP werkt? Ik heb die kaart niet gekocht dat ik hem over 5 jaar niet meer kon gebruiken...

In iedergeval bedankt voor je posting.

Ik ben nog steeds nieuwsgierig of het mensen WEL gelukt is deze kaart onder hun WinXP systeem aan de praat te krijgen!

• beerns

beerns

it is I, Leclerc

ik begrijp je nieuwsgierigheid. Maar aan de andere kant. het is een oud isa kaartje.
Voor een paar tientjes heb je ook een pci die het zeker doet. Misschien dat je toch daar eens aan moet gaan denken?