They made me do it.
choesoh ja, dit had ik trouwens al een keer voorgesteld aan florisOp vrijdag 19 oktober 2001 10:29 schreef havana het volgende:
Mooi hè
Leuk te horen dat jullie tegenwoordig zo goed bezig zijn met het onderhouden van een goede relatie tussen de gebruikers en de crew. Maar ik vin het zolangsamerhand allemaal wat overdreven worden. Ik kan me goed voorstellen dat er een hoop gebruikers zijn die door het bomen het bos niet meer zien.
Advanced sheep-counting strategies
Goed idee.....

Wie bedenkt die maffe ideeen eigenlijk?
Wie bedenkt die maffe ideeen eigenlijk?
Programmer - an organism that turns coffee into software.
Verwijderd
naja dan post ik t hier wel als iemand ff een typo eruit wil halen uit de faq:
met thnx to qball die dit was opgevallen
dan zal i.p.v. dan alJawel De hele crew blijft gewoon actief reply'en op LA. Echter: er is nu een dedicated team voor 'huishoudelijke problemen'. Dus als jij een vraagt hebt voor crewlid X, dan al crewlid X gewoon antwoorden, DT'er of niet
met thnx to qball die dit was opgevallen
f1x0r3d.Op vrijdag 19 oktober 2001 13:42 schreef mafiasven het volgende:
naja dan post ik t hier wel als iemand ff een typo eruit wil halen uit de faq:
[..]
dan zal i.p.v. dan al
met thnx to qball die dit was opgevallen![]()
Aannames zijn fataal.
Motiveer je mening eens?Op vrijdag 19 oktober 2001 20:09 schreef rrainman het volgende:
het begint steeds meer op een kleuterschool te lijken he
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Leuk kleurtje btw, da's door dat DT gedoe?
nee das voor herkenning van de crewOp vrijdag 19 oktober 2001 20:16 schreef poohbeer het volgende:
[topic=294443/1/100]Op vrijdag 19 oktober 2001 20:16 schreef poohbeer het volgende:
Verwijderd
Ok, mijn mening: Er is een bemiddelaar (?), wat niet meer is als een politieagent tussen partij A (crew) en partij B (users). Daar kan ik me nog iets bij voorstellen, want schijnbaar zijn er sommige users die zich over alles druk kunnen maken. Maargoed, nu dus een ziekenhuis team erbij. Het nut ontgaat me ff.Op vrijdag 19 oktober 2001 20:11 schreef Exirion het volgende:
[..]
Motiveer je mening eens?
- Iemand geen HK access?? Tja das pech, het is hier toch een hardware forum, tenminste, zoals door de crew ge-etaleerd wordt..
- Stoute users bannen? uhm, wat doet de rest van de crew nog dan?
- ondertitels en sigs? Het lijkt mij dat de crew het voor het zeggen heeft hier, dus als er wat staat in de ondertitel of sig dat niet kan dan heeft de crew (de leidingevenden op dit forum) het recht om dat weg te halen.
- Kan je niet meer posten met je account? Zal wel een reden voor zijn, en als die er niet is dan mag een van de administrators ofzowat dat toch mooi oplossen.
- Een vraag over got of la? Volgens mij is daar al een emailadres voor...
- Waarom je steeds uitgelogd wordt? Een reboot doet wonderen, en anders kan het gezien de huidige situatie van de hardware van got ook daaraan te wijten zijn. Als het zelfs dat niet is dan zijn er de administrators nog, die mensen moeten ook nog wat te doen hebben he.
Mijn mening: GoT is veranderd van een hardware forum naar een chatwebsite met een iets anders uiterlijk. De nadruk is van hardware verplaatst naar gezellig chatten.
Wij vinden het belangrijk dat mensen met een probleem of klacht netjes en vlot te woord gestaan worden. Vandaar het DT-team, niks meer of minder dan een groep crewmembers die zich met name richt op het afhandelen van de dagelijke huishoudelijke problemen 
Daaronder valt ook het beantwoorden van mail op gathering@tweakers.net
Tja, chatwebsite, dat valt wel mee denk ik. As said, we zouden het ook zonder toelichtingen en dergelijke kunnen doen, maar daar krijg je geen blijere users van
Daaronder valt ook het beantwoorden van mail op gathering@tweakers.net
Tja, chatwebsite, dat valt wel mee denk ik. As said, we zouden het ook zonder toelichtingen en dergelijke kunnen doen, maar daar krijg je geen blijere users van
Nou, dan kan in eerste instantie iemand van het DT daar op letten. Niet de rest van de crewOp vrijdag 19 oktober 2001 20:21 schreef rrainman het volgende:
- Iemand geen HK access?? Tja das pech, het is hier toch een hardware forum, tenminste, zoals door de crew ge-etaleerd wordt..
Niet iedereen heeft banrechten.- Stoute users bannen? uhm, wat doet de rest van de crew nog dan?
En dat doet in eerste instantie iemand van het DT dan.- ondertitels en sigs? Het lijkt mij dat de crew het voor het zeggen heeft hier, dus als er wat staat in de ondertitel of sig dat niet kan dan heeft de crew (de leidingevenden op dit forum) het recht om dat weg te halen.
Ook dat probeert iemand van het DT op te lossen, tenzij er perse een admin voor nodig is.- Kan je niet meer posten met je account? Zal wel een reden voor zijn, en als die er niet is dan mag een van de administrators ofzowat dat toch mooi oplossen.
Zie vorige antwoorden, je keert het om.- Een vraag over got of la? Volgens mij is daar al een emailadres voor...
Adminstrators hebben het best druk hoor... DT is oa om ze te ontlasten.- Waarom je steeds uitgelogd wordt? Een reboot doet wonderen, en anders kan het gezien de huidige situatie van de hardware van got ook daaraan te wijten zijn. Als het zelfs dat niet is dan zijn er de administrators nog, die mensen moeten ook nog wat te doen hebben he.
Op vrijdag 19 oktober 2001 20:21 schreef rrainman het volgende:
Lees in deze topic eens de post van HBM (bijna onderaan):
[topic=296062/1/50]
Het is jammer dat het nodig is, maar het is inderdaad nodig.Ok, mijn mening: Er is een bemiddelaar (?), wat niet meer is als een politieagent tussen partij A (crew) en partij B (users). Daar kan ik me nog iets bij voorstellen, want schijnbaar zijn er sommige users die zich over alles druk kunnen maken.
Ja, maar iets waar je niet in kunt is natuurlijk altijd verleidelijk. Als jij ergens niet kan/mag komen dan wordt je best nieuwsgierig. Ik denk dat dat de hoofdoorzaak van dat soort vragen is.Maargoed, nu dus een ziekenhuis team erbij. Het nut ontgaat me ff.
Modereren is heel wat anders dan users bannen- Stoute users bannen? uhm, wat doet de rest van de crew nog dan?
Klopt, maar in LA kan iemand verhaal komen halen. Iemand kan verkeerd begrepen zijn, of het er gewoon niet mee eens zijn.- ondertitels en sigs? Het lijkt mij dat de crew het voor het zeggen heeft hier, dus als er wat staat in de ondertitel of sig dat niet kan dan heeft de crew (de leidingevenden op dit forum) het recht om dat weg te halen.
Het doktersteam is het aanspreekpunt. Er zijn altijd mensen die het ook kunnen, maar daar gaat het niet om. DT-2 bestaat uit mensen die aanspreekpunt zijn om dingen te bespreken/afhandelen, etc.- Kan je niet meer posten met je account? Zal wel een reden voor zijn, en als die er niet is dan mag een van de administrators ofzowat dat toch mooi oplossen.
Allemaal waar, maar hetzelfde als bij het vorige punt geldt ook hier weer.- Een vraag over got of la? Volgens mij is daar al een emailadres voor...
- Waarom je steeds uitgelogd wordt? Een reboot doet wonderen, en anders kan het gezien de huidige situatie van de hardware van got ook daaraan te wijten zijn. Als het zelfs dat niet is dan zijn er de administrators nog, die mensen moeten ook nog wat te doen hebben he.
Het is nogal overdreven, maar in de kern kan ik je geen ongelijk geven. Je hebt voor een deel gelijk. Dat kun je jammer vinden, maar je kunt ook proberen om het ondanks de verandering van het publiek, leuk te houden.Mijn mening: GoT is veranderd van een hardware forum naar een chatwebsite met een iets anders uiterlijk. De nadruk is van hardware verplaatst naar gezellig chatten.
[topic=296062/1/50]
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Op vrijdag 19 oktober 2001 20:43 schreef ACM een hoop
Ok, bedankt voor jullie toelichting, het is in ieder geval duidelijk dat de crew in zijn geheel op 1 lijn zit, en dat is ook wel een complimentje waard. Maargoed, neemt niet weg dat het idee wat er nu met die DT neergezet wordt, (mijns insziens) eerder neerkomt op een interne GoT crew functie/opzet als iets waar de users mee te maken hebben. Wat Daniel zegt klopt ook wel, ik snap best dat je de users zo goed mogelijk te woord wil staan, maar maai je daarmee het gras niet voor de voeten van jullie bemiddelaar weg?Op vrijdag 19 oktober 2001 20:44 schreef Exirion ongeveer hetzelfde als ACM
Ziekenhuisteam?Op vrijdag 19 oktober 2001 20:21 schreef rrainman het volgende:
[..]
Ok, mijn mening: Er is een bemiddelaar (?), wat niet meer is als een politieagent tussen partij A (crew) en partij B (users). Daar kan ik me nog iets bij voorstellen, want schijnbaar zijn er sommige users die zich over alles druk kunnen maken. Maargoed, nu dus een ziekenhuis team erbij. Het nut ontgaat me ff.
Wij zijn de crewleden die toch al vrij actief in LA bezig waren. Nu kunnen wij ook de problemen aanpakken, LA netjes houden en de mail op gathering@tweakers.net beantwoorden
Toch willen we daar graag netjes op antwoorden- Iemand geen HK access?? Tja das pech, het is hier toch een hardware forum, tenminste, zoals door de crew ge-etaleerd wordt..
Als iedereen dat zou kunnen doen, dan heb je kans dat je elkaar voor de voeten gaat lopen. Taakverdeling is handig.- Stoute users bannen? uhm, wat doet de rest van de crew nog dan?
Nogmaals, is het makkelijker om dat door een bepaalde groep te laten doen, voordat je met 4 man een sig aan het aanpassen bent- ondertitels en sigs? Het lijkt mij dat de crew het voor het zeggen heeft hier, dus als er wat staat in de ondertitel of sig dat niet kan dan heeft de crew (de leidingevenden op dit forum) het recht om dat weg te halen.
Kan, heb je zeker een punt, maarja wij moeten ook wat te doen hebben, he?- Kan je niet meer posten met je account? Zal wel een reden voor zijn, en als die er niet is dan mag een van de administrators ofzowat dat toch mooi oplossen.
En die beantwoorden de LA-DT's dus ook- Een vraag over got of la? Volgens mij is daar al een emailadres voor...
Mjah, dat denk ik ook vaak. Log dan eens in, of kijk naar je datum.- Waarom je steeds uitgelogd wordt? Een reboot doet wonderen, en anders kan het gezien de huidige situatie van de hardware van got ook daaraan te wijten zijn. Als het zelfs dat niet is dan zijn er de administrators nog, die mensen moeten ook nog wat te doen hebben he.
Je pakt nu trouwens keihard alle voorbeelden aan, maar het is gewoon handig als er een groep is, die de users te woord staat op het mailadres gathering@tweakers.net. Die groep moet niet te groot, maar ook niet te klein zijn. Dat we nu LA-dokters genoemd zijn, tjsa daar kan ik ook niets aandoen. Vind het zelf ook een wazige naam. Maar 't beessie moet een naampie hebben
Nee, we willen graag dat de prioriteit op de hardware ligt, maar gezelligheid daarnaast is absoluut geen probleem. Het is gewoon leuk om met mensen met dezelfde interesses ook offtopic te kunnen lullen in de huiskamer (zelfde humor) of over serieuze zaken in SG of NST&M. Formule1 bijvoorbeeld vind ik hier leuker lullen dan op het forum van www.formule1.nl, omdat ik dit forum fijner vind werken en ik hier de mensen een beetje ken.Mijn mening: GoT is veranderd van een hardware forum naar een chatwebsite met een iets anders uiterlijk. De nadruk is van hardware verplaatst naar gezellig chatten.
De prio ligt ondanks dit alles zeker op het tech gedeelte. Vandaar ook dat je -als je voor het eerst inlogt/aanmeldt- je de fora Stuffis generalis en NST&M en de huiskamer helemaal niet ziet. Die zijn er voor de vaste bezoekers van dit forum, die in ieder geval voor het grootste deel bewezem hebben interesses te hebben die we met z'n allen delen
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
tja, daar kan ik me vrijwel compleet in vindenOp vrijdag 19 oktober 2001 20:44 schreef Exirion het volgende:[..]
[topic=296062/1/50]
Whehehe, vinnut eigelijk wel een kewle naamOp vrijdag 19 oktober 2001 20:52 schreef JvS het volgende:
Ziekenhuisteam?<font size=1>mjah, de naam is en blijft wazig, maareh: booooeiiuuh :P</font>
Misschien moeten we het idd. maar zo gaan noemen!!
Verwijderd
Ik vind het in ieders geval op zijn minst fijn dat er de moeite genomen wordt het een en ander toe te lichten vanuit de crew, en ik begrijp het ook compleet zoals het gesteld wordt. Blijft toch het idee aanwezig dat het hier om een interne crew groep gaat, die zich dan met de genoemde zaken bezig gaat houden. Hier zal de individuele user dan toch niet zo heel veel mee van doen hebben, als dat zogenoemde DT dat achter de schermen oppakt..Op vrijdag 19 oktober 2001 20:52 schreef JvS ook nog ff wat
No problemOp vrijdag 19 oktober 2001 21:00 schreef rrainman het volgende:
[..]
Ik vind het in ieders geval op zijn minst fijn dat er de moeite genomen wordt het een en ander toe te lichten vanuit de crew, en ik begrijp het ook compleet zoals het gesteld wordt. Blijft toch het idee aanwezig dat het hier om een interne crew groep gaat, die zich dan met de genoemde zaken bezig gaat houden. Hier zal de individuele user dan toch niet zo heel veel mee van doen hebben, als dat zogenoemde DT dat achter de schermen oppakt..
Al was mijn reply een beetje een triple post
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
In zoverre, dat je weet tot wie je je moet richten met dat soort problemen.Op vrijdag 19 oktober 2001 21:00 schreef rrainman het volgende:
Hier zal de individuele user dan toch niet zo heel veel mee van doen hebben, als dat zogenoemde DT dat achter de schermen oppakt..
Dus niet dat je bij mij komt, als je wachtwoord niet meer werkt
* IceStorm is btw tot morgenavond nog geen dokter
(LAN-party)
GHeej, en ik dan? ik heb niet voor niks dat gekke naampie na m'n nick hoor!Op vrijdag 19 oktober 2001 20:20 schreef Bulldog het volgende:
[topic=294443/1/100]
Arme pooh telt weer niet mee.. *snif*
euhhm.. waar's dat # post naast dat gekke naampie eigenlijk naartoe?
Damn.. je komt eens een weekje niet online.
Ow, die hebben we ook maar weggehaaldOp vrijdag 19 oktober 2001 23:23 schreef poohbeer het volgende:
euhhm.. waar's dat # post naast dat gekke naampie eigenlijk naartoe?
Damn.. je komt eens een weekje niet online.
Staat hier wel ergens een topic in [LA] ofzo...
Pagina: 1