Toon posts:

[T.net / Pricewatch] Geen prijzen Inktcartridges ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn suggestie is om bij de Pricewatch ook de inktcartridges van de diverse merken printers te vermelden.

Ik ben toch echt wel benieuwd of de HP C6578d inderdaad 145 gulden moet kosten of dat deze (originele HP) ergens nog voordeliger wordt aangeboden.

TIA,

Ben

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02:23

GaMeOvEr

Is een hork.

Topictitel beetje aangepast. :)

Aannames zijn fataal.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:18

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik zou de categorie Printers kunnen ombouwen naar "Printers & print catrdiges"

Of de catridges gaan onder "Kabels & supplies"

Verwijderd

Topicstarter
Printers en supplies ?

Als dat geen optie is, is kabels en supplies ook goed, want daar heb ik als eerste gezocht :)

Groeten,

Ben

Verwijderd

Heej, dat was me ook al eens opgevallen.

Het is niet verkeerd als je een tientje of 2 kunt sparen op die krengen.

• Coen Rosdorff
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik zou van "printer supplies" maar een nieuwe categorie maken. Hij heeft namelijk de neiging om nogal erg veel producten te gaan bevatten.

Verwijderd

Hoe lang gaat het nog duren voordat deze wens in vervulling gaat?

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-03 10:26
Ik moet zeggen dat dit een van de weinige keren is dat ik van mening ben dat het nuttig is dat een oud topic omhoog word gekicked...

Ik zou willen voorstellen de verschillende merken in verschillende subcategoriën onder te verdelen en dat je dan zou kunnen zoeken/selecteren op printer type, dus niet het cartridgenummer oid. :/
Het zou vooral duidelijkheid scheppen als er ook rekening wordt gehouden met welke cartridges een printer allemaal aankan.

Ik begrijp ook wel dat dit een heidens werk is, want er zijn vele soorten cartridges en printers, alleen al de originele en de hergebruikte, om over de refillsets nog maar niet te beginnen (dit zou ook een mooie subcategorie vormen). :Y)

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Er is al een subcategorie "printer supplies", dus ik snap de kick niet.

Professioneel Hyves-weigeraar

Verwijderd

Ah hij zit onder de printers. Wrong kick. Excusez moi. Veel staat er nog niet in trouwens. Jammer.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2003 19:54 ]

Pagina: 1