Nieuws en informatie over IPv6 @ Fix6.net | Hosting met IPv6 nodig? Bekijk de IPv6-hosters lijst op Fix6.net/ipv6-webhosting
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
| I've got permission to color outside the lines |
Wanbeleid is ook beleid.
het is zo dat als je naar lans gaat dan loop je meer kans op beschadegingen..Op vrijdag 19 oktober 2001 09:54 schreef kieskes het volgende:
misschien gewoon iets voorzichtiger zijn met je kast?
Nieuws en informatie over IPv6 @ Fix6.net | Hosting met IPv6 nodig? Bekijk de IPv6-hosters lijst op Fix6.net/ipv6-webhosting
ja, waar kun je dat spul helen en is het duurOp vrijdag 19 oktober 2001 09:56 schreef agent327 het volgende:
Hee, dit is een andere als waar ik net gereplied heb. Dubbelpost?![]()
?
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
En anders lijkt een polyesterlaagje om je case heen mij ook wel sterk genoeg
[funmode]Op vrijdag 19 oktober 2001 09:58 schreef Pacthon het volgende:
[..]
ja, waar kun je dat spul helen en is het duur
Helen mag niet
[funmode]
Nou gewoon, in de betere verfwinkels. Kost wel een paar centenmaar dan heb je ook wa (een heel duur potje lak dus
Wanbeleid is ook beleid.
Verwijderd
heb je ook een prijs indicatieOp vrijdag 19 oktober 2001 10:30 schreef DaBit het volgende:
Als ik iets echt krasbestendig wil hebben, dan gebruik ik goede 2-componenten parketlak. Van die rommel dat je na 5 minuten zo high bent als een brandweerman na een brand in een wietplantage. Of de boel afwerken met fineer, maar da's niet echt een optie voor een computerkast.
da zit je op de verkeerde opleidingOp vrijdag 19 oktober 2001 15:11 schreef Pacthon het volgende:
* kieskes denkt dat ik brandweerman word
is het voor je eigen kast bdw?
Verwijderd
Zeker lak over een of meerdere lagen nog niet goed uitgeharde verf of verf van een ander merk heen gespoten? Dat kan elkaar namelijk bijten. Dat had ik thuis ok met mijn kozijnen.Op vrijdag 19 oktober 2001 15:17 schreef gve het volgende:
parket lak heb ik een keer op een scooter gebruikt, werd hardstikke dof en ging later bladderen.
Wanbeleid is ook beleid.
Ik bedoel die rommel die je met warmte (fohn) op ieder oppervlak kunt laten hechten.
Alle proemn in n drek
Verwijderd
zou kunnen, maar het bladderen begon pas na een half jaar.Op vrijdag 19 oktober 2001 15:19 schreef agent327 het volgende:
[..]
Zeker lak over een of meerdere lagen nog niet goed uitgeharde verf of verf van een ander merk heen gespoten? Dat kan elkaar namelijk bijten. Dat had ik thuis ok met mijn kozijnen.
"So the whole basis for jazz music is based on the fact that the bass player could not play his instrument." - Miroslav Vitous
Tja, je moet het wel even de tijd gevenOp vrijdag 19 oktober 2001 15:24 schreef gve het volgende:
[..]
zou kunnen, maar het bladderen begon pas na een half jaar.
Wanbeleid is ook beleid.
8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek
Tis niet echt mooi, maar het was voor mij het belangrijkste dat het stevig was, dat niet alles eraf ligt als je hem een keer op zijn zijkant op de grond legt.
Ik kan je zeggen, dat is wel gelukt
Hij is 100% krasvast.
Geen inspiratie
Maarre autolak schijnt wel te werken...(of afdek lak weet ik hoe het heet)
Het is FRIET!
Is te koop bij Praxis voor +/- 35 piekjes... (potje van 0,75 liter).
Heb ik nog nooit iemand over horen klagen...
"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."