Het is een spel waar je met een vliegende eiland andere vliegende eilanden moet aanvallen. Je kan je vliegende eiland met wapens en schilden bewapenen. I know... het klink heeeeeeeel vaag.. maar hij is ongeveer 3 jaar oud... enige ideeen?
Netstorm - islands at war, ik ben nu aan het werk (E-Plaza) end aar hebben we hem voor 5 piek liggen! Als je in omgeving Oss woont wil ik hem wel voor je apart houden, kun je hem op komen pikken, is compleet spel in doos!
Heb je nog meer interessante aanbiedingen?Op vrijdag 19 oktober 2001 09:27 schreef Ares het volgende:
Netstorm - islands at war, ik ben nu aan het werk (E-Plaza) end aar hebben we hem voor 5 piek liggen! Als je in omgeving Oss woont wil ik hem wel voor je apart houden, kun je hem op komen pikken, is compleet spel in doos!
Heeeeeeeee cool... maar ik woon in Den Haag... uhmm.. kan je hem naar me toesturen? Thnx m8te!
Enne.. draait ie wel op XP?
Aaah GVD... ik keek net op google voor Netstorm voor wat screenshots.. helaas dat is hem niet
spel was 3D weet ik 100% zker. ( http://www.pcgameworld.com/reviews/n/netstormislandsatwar/ )
Hier in de winkel staan vier bakken vol met budget-titels! vanaf 5 piek...Op vrijdag 19 oktober 2001 09:30 schreef Helsie het volgende:
[..]
Heb je nog meer interessante aanbiedingen?
Sorry, maar ik kan hem niet opsturen, je kunt wel ff in r'dam kijken, daar zitten ook 2 e-plaza's, misschien dat ze hem daar ook hebben, je kunt ook de Bart Smit proberen, daar is E-Plaza weer onderdeel van, dus is er een kansje dat ze hem daar ook hebbuh...
STRATOSPHERE
ik heb em.....kopen??
ik heb em.....kopen??
Bier, Whiskey en Metal!!
wat voor zooi heb je liggen in de E-Plaza...
dan kom ik morgen wel ff kijken
(in oss ja)
dan kom ik morgen wel ff kijken
(in oss ja)
Ares, werk jij in Oss voor de E-Plaza? Dat is mijn std. gameswinkel.Op vrijdag 19 oktober 2001 09:27 schreef Ares het volgende:
edit:
Hennie-M ook al
Hennie-M ook al
Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.
uhm...kep geen icq meer mail me ffOp vrijdag 19 oktober 2001 13:58 schreef SilverAkira het volgende:
Jaaaaaa dat is hemThnx! Ik zal jouw ICQen... kunnen verder over lullen
/edit: kep wel MSN (lord.mithril@hccnet.nl)
Bier, Whiskey en Metal!!
Yep, ik werk daar. Goed te horen dat er onder de klanten ook tweakers zitten!Op vrijdag 19 oktober 2001 14:23 schreef udenjpg het volgende:
[..]
Ares, werk jij in Oss voor de E-Plaza? Dat is mijn std. gameswinkel.
edit:
Hennie-M ook al
Ik ben die wat langere gast met geblondeerd stekelig haar (Gert-Jan irl). Dus niet dat andere kleine mannetje (
Voor welk systeem koop je meestal games?
PC, Dreamcast games verkopen jullie niet meer toch.
[idee]
Tweaker korting
[/idee]
[idee]
Tweaker korting
[/idee]
Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.
Dreamcast hebben we niet nee...
Tweaker korting, zal niet gaan helaas
X-Master (collega van Ares):
Ik heb wel een dreancast, als je wat nodig vertel maar.
Tweaker korting, zal niet gaan helaas
X-Master (collega van Ares):
Ik heb wel een dreancast, als je wat nodig vertel maar.
Yeah right, als je wil kun je dan ook ff op dat groene bloempje rechtsboven in de hoek van deze post klikken.Jaaaaaa dat is hem Thnx! Ik zal jouw ICQen... kunnen verder over lullen
[verbeter mode]
Titel moet zijn: "Hoe heet dat PC spel ook al weer?
Titel moet zijn: "Hoe heet dat PC spel ook al weer?
Pagina: 1