Hier had uw advertentie kunnen staan!
(omhoog brengen)
Hier had uw advertentie kunnen staan!
Zoek via Google of Teoma naar "delphi decompiler".
Overigens over de veelgehoorde opmerking dat decompilers illegaal zijn, dat zijn (dacht ik
) ze niet. Het is te vergelijken met MP3...
Zie ook deze link over het wel of niet illegaal zijn van decompilers: http://www.itee.uq.edu.au/~csmweb/decompilation/ethics.html
edit Link verwijderd, i.v.m. schemergebied van decompileren. Je mag nu zelf zoeken
Overigens over de veelgehoorde opmerking dat decompilers illegaal zijn, dat zijn (dacht ik
Zie ook deze link over het wel of niet illegaal zijn van decompilers: http://www.itee.uq.edu.au/~csmweb/decompilation/ethics.html
edit Link verwijderd, i.v.m. schemergebied van decompileren. Je mag nu zelf zoeken
.. Ja dat heet decompilen en dat is reverse engeneering dat mag dus eigenlijk niet ...
het makkelijkste is om gewoon een decompiler van internet af te plukken ik den dat je bij www.av.com al een heel end komt met +delphi +decompiler ofzo
succes ...
het makkelijkste is om gewoon een decompiler van internet af te plukken ik den dat je bij www.av.com al een heel end komt met +delphi +decompiler ofzo
succes ...
edit:
bah... weer te laat
bah... weer te laat
A computer without Windows is like a fish without a bicycle.
Maar je krijgt nooi meer Delphi code terug hoor. Dus geen .PAS files enzo. Hooguit de FORM's en ASM code enzo.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
decompilen is pas legaal als de auteur en toestemming voor geeft.
decompilen kan dus legaal zijn.
decompilen kan dus legaal zijn.
Precies. Ik dacht dat je alleen van VB3 (en 1 en 2) en van Java bestanden alleen goed de source kan decompileren.Op vrijdag 19 oktober 2001 23:16 schreef jelmervos het volgende:
Maar je krijgt nooi meer Delphi code terug hoor. Dus geen .PAS files enzo. Hooguit de FORM's en ASM code enzo.
...beter bekend als AMFan
Verwijderd
Assembly schijnt ook goed te gaan, alleen je labels en variable namen krijg je niet helemaal ok terug maar verders perfect!
na overleg met ACM:
decompilen is een lastig onderwerp. Het is voor ons net zo moeilijk te bepalen of het [il]legaal is als bij mp3, divx, cracks en warez.
Bij deze geldt de policy:
decompilation topics zijn niet gewenst.
decompilen is een lastig onderwerp. Het is voor ons net zo moeilijk te bepalen of het [il]legaal is als bij mp3, divx, cracks en warez.
Bij deze geldt de policy:
decompilation topics zijn niet gewenst.
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()