ik wilde het dus downloaden via ftp.gnu.org.. alleen ik kan het niet openen (untarren).... wat is er aan de hand?? ik heb alle tar.gz gedownload alleen geen van alle doet het..
http://members1.chello.nl/~b.pater/screen-3.9.5.tar.gz
tar -xvzf screen-3.9.5.tar.gz
cd screen-3.9.5
./configure
make
make install
Klaar
cd screen-3.9.5
./configure
make
make install
Klaar
hij werktOp vrijdag 19 oktober 2001 07:48 schreef BigB het volgende:
http://members1.chello.nl/~b.pater/screen-3.9.5.tar.gz
cd screen-3.9.5
./configure
make
make install
Klaar
thnx
probleemOp vrijdag 19 oktober 2001 07:52 schreef BigB het volgende:
hehe np
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| [root@gateway screen-3.9.5]# ./configure creating cache ./config.cache this is screen version 3.9.5 checking for prefix by checking for screen... no checking for prefix by checking for gzip... /bin/gzip checking for gcc... no checking for cc... no configure: error: no acceptable cc found in $PATH [root@gateway screen-3.9.5]# |
Verwijderd
Tja, configure script geeft het al aan. Geen gcc of cc aanwezig. Die heb je toch echt nodig om een programma te compilen. Dus even installeren van je distributie cd.
ik heb clarkconnect draaien.. (zie andere posts) uhm dan moet ik die eerst ff installeren dan doe ik dat ff..Op vrijdag 19 oktober 2001 13:32 schreef balou het volgende:
Tja, configure script geeft het al aan. Geen gcc of cc aanwezig. Die heb je toch echt nodig om een programma te compilen. Dus even installeren van je distributie cd.
Verwijderd
Hier staat gcc: ftp://ftp.clarkconnect.org/clarkconnect-0.8.1/developer/
Staat wel bij dat het alleen de packages zijn die minimaal nodig zijn. Je kan dus tegen problemen aanlopen als bepaalde programma's andere library's nodig hebben. Waarom installeer je eigenlijk geen volledige distrbutie als je verwacht nog meer met extra programma's aan de slag te gaan?
Staat wel bij dat het alleen de packages zijn die minimaal nodig zijn. Je kan dus tegen problemen aanlopen als bepaalde programma's andere library's nodig hebben. Waarom installeer je eigenlijk geen volledige distrbutie als je verwacht nog meer met extra programma's aan de slag te gaan?
Pagina: 1