Komend weekend is weer de VAD show in Veldhoven. Vorig jaar ben ik daar (voor het eerst) geweest en als je een beetje liefhebber bent is het (naar mijn mening) een hele leuke show. Wie gaat er dit jaar heen? Zelf was ik van plan vanuit omgeving Doetinchem te gaan, mochten er meer mensen uit deze richting gaan: wellicht kunnen we wat afspreken! Ik ben zelf overigens (nog) niet zo'n echte high-end freak, maar heb wel veel interesse op het gebied van hifi en homecinema.
mjah, nu je het zegt wel erg leuk om eens te gaan kijken enzo... m'n productkennis begint al weer flink af te nemen enzo
.
Maarja, ik ga naar trance energy, dus dat valt niet te combineren
.
Maarja, ik ga naar trance energy, dus dat valt niet te combineren
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Trance energy en adiofiel bezig zijn op AV....
Leuke combinatie! Pas maar op je oren!
Leuke combinatie! Pas maar op je oren!
Anoniem: 18023
Hm, daar wonen mijn pappie&mammie net 10015km vandaan...denk dat ik ook maar eens die kant op ga
updeet:
ik ga er dus straks naartoe: 7:05 trein uit Enschede, ben ik tegen het begin van de beurs in Veldhoven, voor de mede-tweakers daarzo: dressed in black, met zwart/wit geruit shirt en witte oxbow jas: that's me
ik ga er dus straks naartoe: 7:05 trein uit Enschede, ben ik tegen het begin van de beurs in Veldhoven, voor de mede-tweakers daarzo: dressed in black, met zwart/wit geruit shirt en witte oxbow jas: that's me
I'm in love!!
Ik ben nu 3 dagen wakker geloof ik, dus excuses voor de tikfouten, ikke ga lekker slapen, en zondag werken, dus maandagochten/middag meer ervaringen:
Ik was ontzettend te spreken over de Accuphase-stand, wat een speakers, klein, bolvorm, slechts 1100, en 1650 voor de sub, geluidje..heerlijk!
Ook errug bruut: Backes&Müller30, 38.500/stuk, ik geloof iets van 2200W RMS....meer info later
Nog een mooie: ben ff de naam kwijt, beetje een gemiddelde zuil, mooi, niet te groot, en een ge-wel-dig geluid, zelfs met een versterker van 1200 gulden. Was in de cambrigde soundworks-stand, ong. 5000/stuk
En voor de watts-geile kleuters: een heel mooi klein setje speakers van 23W, rendementje van 72dB, maar mooi,Jezus, zou je echt niet verwachten van zo'n ding. Tip voor je ze koopt: haal eerst een nieuwe versterker, want die speakers lopen kort tegen de 1 Ohm aan
En dat trekt je versterker nooit (of je moet in de prijsklasse va. 8 a 10k zitten). Speakers zelf: 9000/stuk
Nieuws van Pioneer: THX2-versterkertje, 7*170W, komt begin januari uit (richtprijs 10k), net als het nieuwe 3e gen. plasmascherm, maar die was niet te zien, was die was gejat
truste, meer info maandagochtend/middag!
ow: ben je ook nieuwsgierig: morgen is het ook nog
Ik ben nu 3 dagen wakker geloof ik, dus excuses voor de tikfouten, ikke ga lekker slapen, en zondag werken, dus maandagochten/middag meer ervaringen:
Ik was ontzettend te spreken over de Accuphase-stand, wat een speakers, klein, bolvorm, slechts 1100, en 1650 voor de sub, geluidje..heerlijk!
Ook errug bruut: Backes&Müller30, 38.500/stuk, ik geloof iets van 2200W RMS....meer info later
Nog een mooie: ben ff de naam kwijt, beetje een gemiddelde zuil, mooi, niet te groot, en een ge-wel-dig geluid, zelfs met een versterker van 1200 gulden. Was in de cambrigde soundworks-stand, ong. 5000/stuk
En voor de watts-geile kleuters: een heel mooi klein setje speakers van 23W, rendementje van 72dB, maar mooi,Jezus, zou je echt niet verwachten van zo'n ding. Tip voor je ze koopt: haal eerst een nieuwe versterker, want die speakers lopen kort tegen de 1 Ohm aan
Nieuws van Pioneer: THX2-versterkertje, 7*170W, komt begin januari uit (richtprijs 10k), net als het nieuwe 3e gen. plasmascherm, maar die was niet te zien, was die was gejat
truste, meer info maandagochtend/middag!
ow: ben je ook nieuwsgierig: morgen is het ook nog
Pagina: 1