Toon posts:

Domein reggen, waar 't beste?

Pagina: 1
Acties:
  • 87 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
ik ben van plan een pagina te reggen waar is dit 't goedkoopste en waar kan ik 't beste deze laten hoosten?

TNXS

p.s. heb "search" al gebruikt

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
ik laat mijne hosten bij Lico

www.lico.nl

kan je ook particulier een nl krijgen

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10:19

Wokschotel

Op 6 wielen

Voor een .com zou ik naar http://www.directnic.com gaan. Daar reg ik ook mijn domeinen en dat bevalt me prima: goedkoop ($15 per jaar) en een goede service, o.a. bij het overdragen van domeinnamen.

• T.I.M
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
DeHeeg.nl heeft goede service en is niet zo duur :)

Maar als je echt grote plannen hebt zou ik naar 2fast.nl gaan :)

Verwijderd

Vraagje bij .com .net en .org domeinen kan je zelf hosting doen. maar ik heb gehoord dat dat bij .nl niet kan dat je perse bij een gekwalificeerd bedrijf ook de hoesting moet reglen weet iemand hier meer van??

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-08 09:03

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Op zaterdag 15 juni 2002 12:55 schreef sanguis het volgende:
Vraagje bij .com .net en .org domeinen kan je zelf hosting doen. maar ik heb gehoord dat dat bij .nl niet kan dat je perse bij een gekwalificeerd bedrijf ook de hoesting moet reglen weet iemand hier meer van??
Voor zover ik weet is dat onzin :)

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:54
Op zaterdag 15 juni 2002 12:55 schreef sanguis het volgende:
Dat is onzin, elke hosting provider kan een .nl domeinnaam hosten.

Echter, een hosting provider die .nl domeinnamen wil registreren, moet lid worden van de SIDN (Stichting Internet Domeinregistratie Nederland). Dit kost €150 per kwartaal, en je moet uiteraard een bedrijf zijn (dwz: KvK inschrijving hebben.)

Verwijderd

Beetje nutteloze kick imo. :+
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.