Toon posts:

Logo, voor t-shirts/website

Pagina: 1
Acties:
  • 74 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ey,

Ik zoek een logo voor mijn clan...

Ik kan zelf niet photosjoppen dus wil ik vragen of iemand misschien intresse heeft om iets voor me te maken?
Heeft iemand suggesties?

http://ifc.gamepoint.net/index2.php?go=main
(website moet ik nog een beetje converten naar nieuw design dus zal er hier en daar een beetje gaar uitzien)

Ik hoop dat iemand zo aardig is me te helpen, ik kan zelf echt niet photoshoppen en ik wil toch wel graag een mooi logo op m'n t-shirt tijdens lan-party's :)

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
forget the ivory towers, here we come :P :
1. niet spammen
2. elkaar niet begroeten
3. geen personeelswerving
4. lees de faq

Verwijderd

Op vrijdag 19 oktober 2001 01:08 schreef ifcimpact het volgende:
Heeft iemand suggesties?
Ik denk dat als je met die URL naar de Copyshop gaat ze daar vast wel een logo voor je kunnen ontwerpen en op een t-shirt drukken. Neem in ieder geval wel je beurs mee, want het zal niet goedkoop zijn.
succes ermee!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:19

Pelle

🚴‍♂️

Op vrijdag 19 oktober 2001 01:08 schreef ifcimpact het volgende:
Ik zoek een logo voor mijn clan...
Ik kan zelf niet photosjoppen dus wil ik vragen of iemand misschien intresse heeft om iets voor me te maken?
Nelis was al helemaal vanuit z'n torentje afgedaald om je dit te vertellen, maar ik zeg het ook nog even:

van [topic=174697/1/25]
Kan iemand even

Staat ook duidelijk in de algemene FAQ, maar de users in W&G zijn er niet om klusjes voor anderen op te knappen. Dus vragen als 'kan iemand even een logo maken' of 'wil iemand even een popup-scriptje schrijven' e.d. gaan op slot.
/edit
Ik denk dat d'r straks wel een modje is die een logo'tje voor je wilt maken.. het ziet eruit als een slotje >:) :P

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 19:36

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Het nieuwe logo staat voor de titel, aangepast mapje.. grafische motivatie: "geeft de gebondenheid van de clan weer en geeft aan dat je er lastig bij komt". ;)

Zoals Pelle al zegt, lees ffies die sticky dingen en je bent weer helemaal op de hoogte.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Dit topic is gesloten.