Iiyama 5jr. oud bijstellen

Pagina: 1
Acties:

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 23:35

woutur

Klauwtjes uit!

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een iiyama 8221T en die vertoond kuren. Er staan namelijk verticale strepen op het scherm aan de zijkanten. Het zijn een soort hele dunne verlichtingen in de kleur. Je ziet ze dan ook het best bij een zwart scherm.. Hoe kan ik die wegkrijgen of weet iemand hier de oorzaak voor? Ik heb een beetje lopen klooien met de schroefjes aan de zijkant om en scherp beeld te krijgen. Het beeld is nu scherp maar die strepen zitten me een beetje dwars. Is er iets aan te doen?

Groeten,

Wouter

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

• apa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-08 09:42

apa

Run Forest, ruuuuuuuuuunnnnn!!

Wat je ook doet, stuur 'm niet op naar Iiyama voor herstelling: 'm kan alleen maar slechter terugkomen...

Is het een DiamondTron beeldbuis? Dan kan je eens licht een klop geven op de zijkant van de monitor. De draden van de aperture grill komen af en toe eens verkeerd te liggen. Als je erop slaat, dan kunnen die zich terug goed zetten.

PC: R5-2600X | X370-Pro | 2x8GB | 960Pro 512GB | WD 4TB | GTX 660 | Eizo CX240 | Steinberg UR22MkII | JBL LSR305

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 23:35

woutur

Klauwtjes uit!

Topicstarter
Nee, het is geen diamondtron.. Bestond dat 5 jaar geleden al :) ? Ik zal dessalniettemin toch even die klop geven, hehe..

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.