disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Het gaat om deze crosspost:
[topic=295367/1/100]
en
[topic=295366/1/100]
Dit zijn beide zeg maar niet echt "discussies" ofzo. Je deelt mee dat je een browsercheck hebt gevonden. maar dat is niet echt nuttig om te melden (alhoewel het nu dus ook in de search van GoT gevonden kan worden, naast de websites waar het vast ook kan).
Een topic openen kan wel, maar wat is het nut van die topics?
[topic=295367/1/100]
en
[topic=295366/1/100]
Dit zijn beide zeg maar niet echt "discussies" ofzo. Je deelt mee dat je een browsercheck hebt gevonden. maar dat is niet echt nuttig om te melden (alhoewel het nu dus ook in de search van GoT gevonden kan worden, naast de websites waar het vast ook kan).
Een topic openen kan wel, maar wat is het nut van die topics?
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
i know, maar op /13 en /14 zaten ze te zeiken over waar moet ik dit ddorstuuren.... en voor allebij was t relevant.....
jullie mogen chechken
jullie mogen chechken
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Zit je misschien aan de drugs/drank/andere verdovende middelen ??? Ik vind je postings nogal "vaaaaagggg"..
Enige wat jij moet "schekken" is je spelling
Die heb ik beide op slot gezet omdat ik absoluut niet begreep waarom je die post uberhaupt plaatst. Iedereen weet DHTMLcentral en bv Hotscripts.com te vinden of andere plekken waar je een browsercheck scriptje vandaan haalt. Slotjes heb je dus gewoon om dat iedereen zo'n ding kan vinden die niet te lui is te zoeken en zou ook niet wat wezen als we binnenkort de broncode van een gastenboek gaan posten omdat ie zo handig is 
Verder is het handig om bij de volgende keer als je een topic opent ook gewoon in je post te melden waarom je het opent.
Verder is het handig om bij de volgende keer als je een topic opent ook gewoon in je post te melden waarom je het opent.
als er mensen vragen stellen, heeft het toch meer zin die te bantwoorden in die thread, dan daarvoor een nieuwe thread op te starten?Op vrijdag 19 oktober 2001 00:52 schreef disjfa het volgende:
i know, maar op /13 en /14 zaten ze te zeiken over waar moet ik dit ddorstuuren.... en voor allebij was t relevant.....
jullie mogen chechken
verder heeft een clientside javascript browsercheck niks te zoeken in /14.
joska heeft daar al eens een uitstekende serverside check gebaseerd op de http_useragent gepost in de codelibrary daar (is die gered door de BC3 restore?).
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Pagina: 1