sorry dt ik 2 keer de browser heb geschecked

Pagina: 1
Acties:

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-11 11:05
ik had vandaag 2 keer [op /13 en /14] de browser gechecked, ze stonden op beide te springen em wat doet de browser als ik dit progje gebruik......

ik had een simpele checker laten zien......

of jullie zo sociaal kunnen zijn om er weer eentje te unlocken..

das mijn vraag, dat helpt mensen... :)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Whuh :?

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:31

JvS

Ik heb hem zelf ook

Het gaat om deze crosspost:

[topic=295367/1/100]
en
[topic=295366/1/100]

Dit zijn beide zeg maar niet echt "discussies" ofzo. Je deelt mee dat je een browsercheck hebt gevonden. maar dat is niet echt nuttig om te melden (alhoewel het nu dus ook in de search van GoT gevonden kan worden, naast de websites waar het vast ook kan).

Een topic openen kan wel, maar wat is het nut van die topics?

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-11 11:05
i know, maar op /13 en /14 zaten ze te zeiken over waar moet ik dit ddorstuuren.... en voor allebij was t relevant.....

jullie mogen chechken

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

• Mark
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-12 18:06
Zit je misschien aan de drugs/drank/andere verdovende middelen ??? Ik vind je postings nogal "vaaaaagggg".. ;)

• Bene
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-11 10:29

Bene

list incomprehension

Enige wat jij moet "schekken" is je spelling :)

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Die heb ik beide op slot gezet omdat ik absoluut niet begreep waarom je die post uberhaupt plaatst. Iedereen weet DHTMLcentral en bv Hotscripts.com te vinden of andere plekken waar je een browsercheck scriptje vandaan haalt. Slotjes heb je dus gewoon om dat iedereen zo'n ding kan vinden die niet te lui is te zoeken en zou ook niet wat wezen als we binnenkort de broncode van een gastenboek gaan posten omdat ie zo handig is :)

Verder is het handig om bij de volgende keer als je een topic opent ook gewoon in je post te melden waarom je het opent.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-12 15:22

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Op vrijdag 19 oktober 2001 00:52 schreef disjfa het volgende:
i know, maar op /13 en /14 zaten ze te zeiken over waar moet ik dit ddorstuuren.... en voor allebij was t relevant.....

jullie mogen chechken
als er mensen vragen stellen, heeft het toch meer zin die te bantwoorden in die thread, dan daarvoor een nieuwe thread op te starten?

verder heeft een clientside javascript browsercheck niks te zoeken in /14.
joska heeft daar al eens een uitstekende serverside check gebaseerd op de http_useragent gepost in de codelibrary daar (is die gered door de BC3 restore?).

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Pagina: 1